BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 06:22

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [e36] Różnice w budowie piasty
PostNapisane: 17 grudnia 2013, 23:32 
brak tunelu brak czujnika trzeba zajrzec i znalesc brazowy kabelek tak?


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [e36] Różnice w budowie piasty
PostNapisane: 18 grudnia 2013, 00:24 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1642
Lokalizacja: Włocławek
Moje BMW: e46
Kod silnika: m52tub25
m-driver napisał(a):
i znalesc brazowy kabelek tak?
i brązowo-siwy

_________________
Mapa google osób z interfejsami do BMW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] Różnice w budowie piasty
PostNapisane: 18 grudnia 2013, 00:30 
ok dzieki za informacje jutro zaczen poszukiwania od lewej strony komory silnika i tam na dole obym znalazl potem tylko zakupic czujnik zamontowac i bedzie OK ;)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [e36] Różnice w budowie piasty
PostNapisane: 18 grudnia 2013, 12:09 
znalazlem z lewej strony w komorze silnika dwa kabelki brazowo-szary i brazowo-czerwony to ten?


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [e36] Różnice w budowie piasty
PostNapisane: 18 grudnia 2013, 14:05 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1642
Lokalizacja: Włocławek
Moje BMW: e46
Kod silnika: m52tub25
Tak

_________________
Mapa google osób z interfejsami do BMW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] Różnice w budowie piasty
PostNapisane: 18 grudnia 2013, 14:41 
jeszcze jedno primo bo ja tutaj czytam i nie wiem gdzie on sie znajduje czy w tunelu chlodzenia tarcz czy w kolektorze ssacym?
dodam ze w kolektorze ssacym mam tylko dziure zakrecona sruba czyli tam na 100% brakuje on ma tam byc czy tam idzie jeszcze jakis inny?


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [e36] Różnice w budowie piasty
PostNapisane: 18 grudnia 2013, 21:29 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2808
Lokalizacja: Tomaszów Lub i okolice :)
Moje BMW: E36 318i 96r.
Kod silnika: M52B28TU
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=88829
m-driver napisał(a):
jeszcze jedno primo bo ja tutaj czytam i nie wiem gdzie on sie znajduje czy w tunelu chlodzenia tarcz czy w kolektorze ssacym?


Ten od temperatury zewnętrznej powinien być w tym tunelu (w tym dzyndzlu :P na zdjęciu poniżej :) )

tylko pamiętaj aby kupić czujnik z kostką (wtyczką) :P

Obrazek

jak coś czujnik po lewej hehe

Obrazek

m-driver napisał(a):
dodam ze w kolektorze ssacym mam tylko dziure zakrecona sruba czyli tam na 100% brakuje on ma tam byc czy tam idzie jeszcze jakis inny?


co do tego to nie bardzo wiem ale pewnie inni pomogą ;) jak coś rzuć fotkę z tym ssącym

_________________
Moja Bunia: viewtopic.php?f=6&t=88829



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] Różnice w budowie piasty
PostNapisane: 18 grudnia 2013, 22:10 
Jutro podjade na szrota koles ma e36 wiec moze z niego wygrzebie taki czujnik powietrza w niskiej cenie ;)
a ten po prawej stronie co to jest?

jutro wrzuce fotke robiona od dolu kolektora i ''zaslepki'' ktora w nim jest zamiast czujnika :19: a kabli od tego to ja nie wiem gdzie je znajde ;/


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [e36] Różnice w budowie piasty
PostNapisane: 19 grudnia 2013, 19:29 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2808
Lokalizacja: Tomaszów Lub i okolice :)
Moje BMW: E36 318i 96r.
Kod silnika: M52B28TU
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=88829
m-driver napisał(a):
a ten po prawej stronie co to jest?


również czujnik temperatury zewnętrznej tyle że do sterowania pracą podgrzewanych spryskiwaczy

_________________
Moja Bunia: viewtopic.php?f=6&t=88829



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] Różnice w budowie piasty
PostNapisane: 19 grudnia 2013, 23:12 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1642
Lokalizacja: Włocławek
Moje BMW: e46
Kod silnika: m52tub25
Panowie zaczęło się od piasty a kończycie na czujniku temp.?? :dobani:

_________________
Mapa google osób z interfejsami do BMW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] Różnice w budowie piasty
PostNapisane: 19 grudnia 2013, 23:14 
lupanet, masz racje troche sie to rozciagnelo ;p
Koniec


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL