BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 08:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2009, 21:43 
Offline
Forumowicz

Posty: 309
Moje BMW: F10
Dziękuje wszystkim za odpowiedzi.

I tak podsumowując, co obstawiacie.

Problem polega na tym, że ciepło niekiedy wieje ze wszystkich "kratek", niekiedy tylko od strony kierowcy, niekiedy tylko na nogi. Wyczytałem w "sam naprawiam bmw", że gdy "dmuchawa wieję tylko w jednym zakresie" (rozumiem, że chodzi właśnie o to, że wieję przykładowo CIEPŁO tyko na nogi, bo z pozostałych leci zimno) - uszkodzony jest rezystor wstępny, i w grę wchodzi wymiana płytki.

Jakie jest wasze zdanie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2009, 22:04 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 392
Lokalizacja: uk / okolice leeds
wymien panel klimatronika i powinno byc dobrze


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2009, 22:09 
Offline
Forumowicz

Posty: 309
Moje BMW: F10
a na ile % jesteś pewien że to wina tego panelu ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2009, 22:11 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 392
Lokalizacja: uk / okolice leeds
na 95


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2009, 22:14 
Offline
Forumowicz

Posty: 309
Moje BMW: F10
ok dzięki, będę kombinował. Na myśl przychodzi mi jeszcze jedynie silniczki od klimatronica, może się zacinają?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2009, 22:22 
Offline
Forumowicz

Posty: 309
Moje BMW: F10
zauważyłem dziś, że mam pękniętą lekko ta grubą rure od przepustnicy, czy to ma jakiś zwiazek z tym problemem? wymieniać tą rure, co powoduje dziura w tej rurze


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 października 2009, 08:07 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
dziur w dolocie powietrza za przepływką nie może być
jest to lewe powietrze które żle wpływa na pracę silnika
nie ma to wpływu na klimatronic


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 października 2009, 22:36 
Offline
Forumowicz

Posty: 309
Moje BMW: F10
Hmm dziękuje @ryszard55 za odpowiedzi, pomogłeś mi.
Będę kombinował z tym panelem climatronica... aczkolwiek ja bym stawiał na elektrozawory? widziałem gdzieś właśnie podobny problem, i gość wykręcił elektrozawory okazało się że były całe zakamienione - w chłodnicy była woda cały czas (nie używał poprzedni właściciel odpowiednich płynów do chłodnicy).


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2009, 02:36 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 392
Lokalizacja: uk / okolice leeds
tomeknh napisał(a):
Hmm dziękuje @ryszard55 za odpowiedzi, pomogłeś mi.
Będę kombinował z tym panelem climatronica... aczkolwiek ja bym stawiał na elektrozawory? widziałem gdzieś właśnie podobny problem, i gość wykręcił elektrozawory okazało się że były całe zakamienione - w chłodnicy była woda cały czas (nie używał poprzedni właściciel odpowiednich płynów do chłodnicy).
jezeli wiesz lepiej i jestes tego pewny to kiego grzyba zawracasz dupe na forum :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2009, 15:30 
Offline
Forumowicz

Posty: 309
Moje BMW: F10
nic nie pisze ze wiem [cenzura] lepiej czy nie lepiej, tylko pisze po to jak ktos kiedys bedzie mial podobny problem wiedzial co moze byc tego przyczyna..chyba od tego to forum jest


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2009, 16:20 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 392
Lokalizacja: uk / okolice leeds
usunoles usterke ? nie , wiec najpierw ja usun a puzniej napisz co bylo , posluchaj rad kolegow a jezeli nichcesz i wiesz co jest problemem to po co pytasz :zdziwko:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2009, 17:14 
Offline
Forumowicz

Posty: 309
Moje BMW: F10
kolego nie rozumiesz mnie...posłuchałem rad kolegów i bede w tym kierunku naprawiał usterke z tym że czytałem jeszcze troche na ten temat i chciałem dopisać co wiem że komuś nie działało przy tym samym problemie

rozumiesz?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2009, 17:16 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2555
Lokalizacja: Warszawa (Wola)
Moje BMW: E46 328i
Kod silnika: M52
tomeknh napisał(a):
Dziękuje wszystkim za odpowiedzi.

I tak podsumowując, co obstawiacie.

Problem polega na tym, że ciepło niekiedy wieje ze wszystkich "kratek", niekiedy tylko od strony kierowcy, niekiedy tylko na nogi. Wyczytałem w "sam naprawiam bmw", że gdy "dmuchawa wieję tylko w jednym zakresie" (rozumiem, że chodzi właśnie o to, że wieję przykładowo CIEPŁO tyko na nogi, bo z pozostałych leci zimno) - uszkodzony jest rezystor wstępny, i w grę wchodzi wymiana płytki.

Jakie jest wasze zdanie?


miałęm dokładnie to samo w e46 ze wiało ciepło z góry z dołu zimne i na przemian okazało się ze wina spalonego bezpiecznika...

_________________
Obrazek
Zobacz moją e46 344i V8 Project
Moje e30, magnes na laski


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re:
PostNapisane: 18 stycznia 2014, 19:54 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 25
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B20
gosc4x4 napisał(a):
ludzie kochani , czy wy wiecie co to jest uklad cisnieniowy ?? jezeli w ukladzie niema cisnienia pompa niebedzie tloczyc plynu tak jak powinna . Dlatego kiedy odkrecisz korek chlodnicy uklad chlodzenia niebedzie paracowal poprawnie a tym samym pompa niebedzie tloczyc plynu z taka sila jaka powinna


Skoro układ przy otwartym korku nie bedzie pracował normalnie to możliwe że po dluzszym podstoju na wolnych obrotach zacznie powoli wylewać się ze zbiorniczka?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] objawy nie działającej pompy wody
PostNapisane: 18 stycznia 2014, 21:09 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 179
Lokalizacja: Radzyń
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
toś odgrzał kotleta :padam:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] objawy nie działającej pompy wody
PostNapisane: 18 stycznia 2014, 22:59 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2597
Lokalizacja: D_S_W
Moje BMW: E 36 sedan
Kod silnika: M50b25v
Garaż: Posiada to , to
Cztero letniego .... Chyba rekordzista w tym roku :super:

_________________
...BMW...Bez Dwoch Zdan...
Obrazek

Byla -- viewtopic.php?f=6&t=86211
Obecna -- viewtopic.php?f=6&t=128243


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] objawy nie działającej pompy wody
PostNapisane: 19 stycznia 2014, 13:05 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 25
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B20
Długo nie spałem jako pisałem tego posta:)
Bijcie mi brawo:)
Podbijam co z tym układem czy plyn bedzie wylewal sie ze zbiorniczka przy otwartym korku?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] objawy nie działającej pompy wody
PostNapisane: 20 września 2015, 18:31 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
Moje BMW: 316I
cześć
auto mi się zagotowało aż wyrwało górny wąż od chłodnicy macie jakiś pomysł co jest tego przyczyną? Wymontowałem chłodnicę zalałem układ tak jak mi pozwalał i w sumie na uruchomionym silniku nie było ruchu płynu. Jak była chłodnica to minimalnie rósł poziom ale to za pewne z temperaturą. aaaaa wspomnę o tym że termostat wymontowałem a dalej jest problem tak jakby nie było żadnego obiegu. Chłodnica mimo wszystko ma swobodny przepływ "powietrza" przynajmniej. Proszę kogoś konkretnego o wypowiedź.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] objawy nie działającej pompy wody
PostNapisane: 25 września 2015, 10:48 
Offline
Forumowicz

Posty: 111
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E36 320i coupe
Kod silnika: M52B20
slavco1983 napisał(a):
cześć
auto mi się zagotowało aż wyrwało górny wąż od chłodnicy macie jakiś pomysł co jest tego przyczyną? Wymontowałem chłodnicę zalałem układ tak jak mi pozwalał i w sumie na uruchomionym silniku nie było ruchu płynu. Jak była chłodnica to minimalnie rósł poziom ale to za pewne z temperaturą. aaaaa wspomnę o tym że termostat wymontowałem a dalej jest problem tak jakby nie było żadnego obiegu. Chłodnica mimo wszystko ma swobodny przepływ "powietrza" przynajmniej. Proszę kogoś konkretnego o wypowiedź.


Z tego co piszesz, wynika, że będzie to pompa. U mnie było podobnie, płyn się zagotował i go wywaliło. Pierwszym podejrzanym był termostat, ale okazał się dobry. Po wyjęciu pompy(a raczej tego co z niej zostało) było jasne. Pompa miała plastikowy wirnik i się rozpadła. Została wymieniona na taką z metalowym wirnikiem, co i Tobie doradzam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL