BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 23:32

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2007, 20:46 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: WrocÂław
ja 316i na 4 dojechałem do 180:D objaw jest dziwny. może tempomat chociaż wątpię? wydaje mi się że to jakaś blokada jak już


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2007, 00:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
misssiaq6 bmwcoupe mówił że tak było na gazie - ja Golfem na gazie miałem problem bujnąć się wyżej niż 140 na instalce drugiego typu na benzynie z full obciążeniem poszedł tyle ile fabryka mu dała czyli 165..... :rotfl: Wina leżała po stronie gazu bo był rozregulowany itd.
Jeśli na PB będzie tak samo to rzeczywiście może pompa mówi cYa ale blokada?Ogranicznik prędkości kurcze?Dziwne....

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2007, 14:45 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1082
Lokalizacja: wrocÂław
Moje BMW: e39 525d
Kod silnika: M57
Powiedz nam jescze ile masz obrt przy maxsymalnej predkosci bo nie wiem czy wiesz ze pod pedalem gazu masz srobke moze jest wykrecona troche :looka: i ty wciskasz gaz do konca a pedal zatrzymuje sie na srobce i ani deka wiecej nie poleci :P

_________________
Luknij i oceĂą mojego bumerka ;) :hyhy:
viewtopic.php?f=6&t=20743&start=140


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2007, 16:55 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 41
Lokalizacja: podkarpacie
Moje BMW: 318ci
Kod silnika: N42b20
JA mam 316i 102km i na autostradzie w niemczech wycisnołem 205km/H!!! na oponach 185/65/15 w 2 osoby. Coś masz nie tak.

_________________
SnoopPablo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2007, 19:28 
Offline
Forumowicz

Posty: 107
Lokalizacja: Szczecin
Lukaszzz napisał(a):
Powiedz nam jescze ile masz obrt przy maxsymalnej predkosci bo nie wiem czy wiesz ze pod pedalem gazu masz srobke moze jest wykrecona troche

na predkosci 160 jest rowno 5tys obr wiec jeszcze by napewno poszla dobrze ze mi powiedziales o tej srubce moze i jest wykrecona nie wiedzialem ze cos takiego moze byc bo odczuwam brak gazu musze poprostu zrobic test na benzynie jesli to nie pomoze to wtedy sprawdzic uklad paliwowy i pierwsze co jutro sprawdze ta srubke

_________________
Mauritiusblau Metallic


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2007, 21:25 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 3235
Lokalizacja: Zabrze/Ludwigshafen
Moje BMW: Było E39. Jest E88
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=171542
z srobka jest tak ze by ci mocy brakowalo juz cisnac np do odciecia 1, 2, 3, 4 bo by sie nie dalo do konca wcisnac gazu tylko jak piszesz do ok 5 tys. bo naprawde m44 idzie spokojnie te 200, a zdrowa do odciecia. wiec jakbys mial srobke podkrecona to by dalo sie wcisnac do ok 5 tys ale nie do odciecia to wiec sproboj, choc nie wiem po co testowac auto na gazie, ekstremalne sprawy lepiej zostawic benzynie tym bardziej ze masz II gen.

_________________
---->>>https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=171542<<<----


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2007, 10:45 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1082
Lokalizacja: wrocÂław
Moje BMW: e39 525d
Kod silnika: M57
hmm no mi sie wydaje ze powinno schodzic do 5.5 tys obr minimum moze ma troche wykrecona bo wiadomo jak jest wykrecona to nie schodza do samego konca obroty hmmm WIEM :) Sprawdz to tak jedz na 1 lub na 2 i zobacz poprostu czy ci schodzi wskazowka obrotomierza pod czerwone pole odrazu zwroc uwage na predkosc jaka osiagnoles 1-ok50 2-ok80-90 jezli schodzi to ze srobka masz ok.
GP-T1000 napisał(a):
choc nie wiem po co testowac auto na gazie, ekstremalne sprawy lepiej zostawic benzynie tym bardziej ze masz II gen.
ZGADZAM sie ;) Proboj na benzynce !!

_________________
Luknij i oceĂą mojego bumerka ;) :hyhy:
viewtopic.php?f=6&t=20743&start=140


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 grudnia 2007, 21:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 47
Lokalizacja: sosnowiec
i co kolego? wyjaśniło sie juz coś? bo sam jestem ciekaw bo mam taki sam objaw


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL