BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 listopada 2024, 01:36

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 404 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 21  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: DaaN -->> E39 czyli powrót do 5er :)
PostNapisane: 3 lutego 2014, 11:22 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 13607
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 08&start=0
Genialna piąteczka, gratuluję :super:

KOlorystycznie zarówno wewnątrz jak i z zewnątrz jest idealnie, jedynie brakuje może elektryki foteli, bo to fajny gadżet, ale właśnie, to już tylko gadżet, natomiast reszta.. poezja :padam:

_________________
"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DaaN -->> E39 czyli powrót do 5er :)
PostNapisane: 3 lutego 2014, 12:05 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 387
Moje BMW: e34 M5:)
Kod silnika: M50B25
Widze Daan,ze sie krecisz krecisz...jest lepiej-z 3 na 5 ale....nie ten model!!! E34 ma byc i juz:) czekam na rozwój spraw hehe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DaaN -->> E39 czyli powrót do 5er :)
PostNapisane: 3 lutego 2014, 13:05 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Kamil_ napisał(a):
Frank,
Kamil - :piwo:

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DaaN -->> E39 czyli powrót do 5er :)
PostNapisane: 3 lutego 2014, 13:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
Byczus napisał(a):
One napisał(a):
teraz pytanie co do różnic silnika "tu" - o jakie "ulepszenia" chodzi?

zazwyczaj klekoczący vanos
alternator chłodzony cieczą
więcej katalizatorów


TU ma Vanosy na wałkach ssących, alternator jest chłodzony cieczą. Są katalizatory na kolektorach wydechowych więc TU ma ich aż 4, przepustnica jest elektroniczna, jest troszkę inny kolektor dolotowy - co w połączeniu z vanosami daje wcześniejszy wzrost momentu obrotowego.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DaaN -->> E39 czyli powrót do 5er :)
PostNapisane: 3 lutego 2014, 13:53 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30097
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
:piwo:

polonez napisał(a):
do szczęścia wg mnie tylko mpaka brakuje


mpaka nie będzie ;)

DaRo25 napisał(a):
Moze przegapilem jak czytalem , ale co planujesz z nia robic?


pisałem na pierwszej stronie, ale w sumie to nic nie planuje zmieniać :P

Frank napisał(a):
Poza tym o wszystkim jak zwykle lubi rozstrzygać cena.


moja była droższa

Bloody napisał(a):
PS. Tylko nie maluj maski pędzlem :rotfl:


hehe, pamiętam jak mi to powiedziałeś to nie wiedziałem czy sobie jaja robisz czy jak :D

Rafał525 napisał(a):
Wg mnie wyposażenie idealne, absolutnie nie ma czego zmieniać bo każda modyfikacja obniży wartość tego auta.


:ok:

Rafał525 napisał(a):
Nawigacja z tego co pamiętam to wymiarowo jest taka sama jak po lifcie ale że nie jest wyśrodkowana to wydaje się, że jest mniejsza.


ja mam 4:3 i monitor jest znacznie mniejszy od tego 16:9

Rafał525 napisał(a):
Wydechu nie ruszaj, nie ma nic piękniejszego jak v8 na oryginalnym wydechu!


kusi mnie ale z drugiej strony nie chciałbym przesadzić ;)

krupek, oj nie, e34 już miałem :P


l0lek napisał(a):
Byczus napisał(a):
One napisał(a):
teraz pytanie co do różnic silnika "tu" - o jakie "ulepszenia" chodzi?

zazwyczaj klekoczący vanos
alternator chłodzony cieczą
więcej katalizatorów


TU ma Vanosy na wałkach ssących, alternator jest chłodzony cieczą. Są katalizatory na kolektorach wydechowych więc TU ma ich aż 4, przepustnica jest elektroniczna, jest troszkę inny kolektor dolotowy - co w połączeniu z vanosami daje wcześniejszy wzrost momentu obrotowego.


do tego:

4 sondy zamiast 2

mniej trwała przepływka

gorsza góra obrotów. M62 ciagnie do odcinki, M62TU słabnie od 5400 rpm

M62TU miał juz olej wymieniany co 25-27 tys km a nie 15-17 jak M62 ( Wszedł system longlife )
przez co w M62TU czesto padają ślizgi rozrządu

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DaaN -->> E39 czyli powrót do 5er :)
PostNapisane: 3 lutego 2014, 14:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37036
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
DaaN napisał(a):
l0lek napisał(a):
Byczus napisał(a):
One napisał(a):
teraz pytanie co do różnic silnika "tu" - o jakie "ulepszenia" chodzi?

zazwyczaj klekoczący vanos
alternator chłodzony cieczą
więcej katalizatorów


TU ma Vanosy na wałkach ssących, alternator jest chłodzony cieczą. Są katalizatory na kolektorach wydechowych więc TU ma ich aż 4, przepustnica jest elektroniczna, jest troszkę inny kolektor dolotowy - co w połączeniu z vanosami daje wcześniejszy wzrost momentu obrotowego.


do tego:

4 sondy zamiast 2

mniej trwała przepływka

gorsza góra obrotów. M62 ciagnie do odcinki, M62TU słabnie od 5400 rpm

M62TU miał juz olej wymieniany co 25-27 tys km a nie 15-17 jak M62 ( Wszedł system longlife )
przez co w M62TU czesto padają ślizgi rozrządu


praca domowa odrobiona wzorowo :piwo:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DaaN -->> E39 czyli powrót do 5er :)
PostNapisane: 3 lutego 2014, 14:35 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 39
Posty: 1721
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47N
Piękna sztuka :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DaaN -->> E39 czyli powrót do 5er :)
PostNapisane: 3 lutego 2014, 15:34 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 36
Posty: 3719
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 92&start=0
Piękne no i V8 pod macha to jest to.
Gratuluje zakupu.
Teraz rezerwa to będzie częsty widok,ale tak jak pisałeś coś za coś.

_________________
Zapraszam do komentowania
Moje E46 330Ci
viewtopic.php?f=6&t=160792&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DaaN -->> E39 czyli powrót do 5er :)
PostNapisane: 3 lutego 2014, 15:42 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30097
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
rorafalki napisał(a):
praca domowa odrobiona wzorowo :piwo:


nie na darmo były rozmowy z Frankiem :D

Daniel_85, lukasbmw, dzięki :piwo:

lukasbmw napisał(a):
Teraz rezerwa to będzie częsty widok,ale tak jak pisałeś coś za coś.


tu jest bak większy niż w e46 więc będzie tak samo ;) :P

do rezerwy nie jeżdżę, to było raz w celu sprawdzenia spalania ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DaaN -->> E39 czyli powrót do 5er :)
PostNapisane: 3 lutego 2014, 23:54 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 1396
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: 535i/330xd
Kod silnika: M57
Ile Ci wyszło, tak z ciekawości? :chytry:

_________________
535d
Obrazek

330xd
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DaaN -->> E39 czyli powrót do 5er :)
PostNapisane: 4 lutego 2014, 00:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
DaaN napisał(a):
4 sondy zamiast 2

mniej trwała przepływka

gorsza góra obrotów. M62 ciagnie do odcinki, M62TU słabnie od 5400 rpm


M62TU z kolektorami ssącymi i wydechowymi + katami od M62 nie słabnie przy górze ;)
Przypuszczam, że to wina kolektora ssącego, mniejszy daje wyższy moment obrotowy przy dole, poprawiany jeszcze vanosami, a przy tym hamuje moc górnych obrotów.

Looknij no pod samochód, bo mnie się wydawało że są 4 sondy w M62 bez vanosów, ale pewny nie jestem. W ETK jest identyczna rycina katów przed i po liftem, ale przed liftem nie ma numeru części sondy za katem

Obrazek

Tak wygląda rysunek katów w silniku bez Vanosów. Widać to po tym, że kolektory łączą się przed katami i są 4 dojścia do kolektorów. W wersji z vanosami, cylindry łączą się już w kolektorach, potem jest kat i pojedynczymi rurkami jest dojście do kata

Drążąc dalej temat, m60 4.0 ma taki sam numer części kata, ale na ryskunku od m60 nie ma 4 sond.
Obrazek

Ciekawe czy to błąd, czy m60 ma zaspawane wejscie na sondy za katami.
Do 96 roku występuje też jeszcze coś takiego jak śruba zamykająca, czyli byłoby wytłumaczenie że do m60 wkręcało się to i był ten sam wydech.
To tylko taka moja ciekawość

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DaaN -->> E39 czyli powrót do 5er :)
PostNapisane: 4 lutego 2014, 00:37 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
l0lek napisał(a):
Looknij no pod samochód, bo mnie się wydawało że są 4 sondy w M62 bez vanosów,
Są tylko dwie.

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DaaN -->> E39 czyli powrót do 5er :)
PostNapisane: 4 lutego 2014, 00:43 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2578
Moje BMW: F20
Kod silnika: N55B58
Popatrzyłem na to auto to skoczył mi gul, dlaczego ja jeszcze takiej nie mam :) Może koło wakacji :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DaaN -->> E39 czyli powrót do 5er :)
PostNapisane: 4 lutego 2014, 00:47 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 4264
Lokalizacja: Poznań
l0lek napisał(a):
TU ma Vanosy

małe sprostowanie, M62TU ma pojedynczy Vanos, dopiero S62 ma podwójny


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DaaN -->> E39 czyli powrót do 5er :)
PostNapisane: 4 lutego 2014, 09:36 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30097
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
l0lek, tak jak napisał Frank, są tylko 2

waskii, to na co czekasz :)

tutaj trochę wcześniejszych zdjęć i pierwsza zmiana:

brylok który dostałem od kri100sa do E34 już w e39 :)

Obrazek

no i Mamba wyglądała tak a czasami jeszcze gorzej :D

Obrazek

to pojechała na mycie:

Obrazek

Obrazek

a potem na spot :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

a tu solo:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

:)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DaaN -->> E39 czyli powrót do 5er :)
PostNapisane: 4 lutego 2014, 09:39 
Offline
Lokalny Ekscentryk

Wiek: 39
Posty: 5113
Lokalizacja: WPR
Moje BMW: ????
Kod silnika: ????
Garaż: Brak :(
Jest:
Ford S-Max 2.0
Volvo V40

Było:
E36 325td
E36 318is Coupe
E39 530d Touring: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=82514
E46 318i: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132544
E90 320d: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159224
E87 120d
E60 535d
świetna jest :super: i widać że E39 nie musi mieć m-paka żeby dobrze wyglądać :super: ehhh coraż bardziej choruję na E39 ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DaaN -->> E39 czyli powrót do 5er > str6 stare foty ;)
PostNapisane: 4 lutego 2014, 10:09 
Zdejmij hak, bo razi :rotfl: Ja mimo wszystko zafundowałbym jej M-Pakiet, wyglądałaby jeszcze lepiej :hyhy:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: DaaN -->> E39 czyli powrót do 5er > str6 stare foty ;)
PostNapisane: 4 lutego 2014, 10:52 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 1654
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: e90 318d
Kod silnika: N47D20A
Garaż: Było
e46 328i
e46 330CiA
Alpina B3
e46 330d
e39 540iA
bardzo ładną sztukę dorwałeś, pozazdrościć :ok: bezawaryjności życzę, żeby jedyne pieniądze wkładane w samochód to były mody i paliwo ;)

_________________

Jest E90 318d

Było: E46 328i, E46 330CiA, Aplina B3, E46 330d, E39 540iA


Wykładziny i wycieraczki - https://wykladziny-warszawa.pl/ Zapraszam!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DaaN -->> E39 czyli powrót do 5er > str6 stare foty ;)
PostNapisane: 4 lutego 2014, 12:02 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30097
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
feder napisał(a):
ehhh coraż bardziej choruję na E39 ;)


polecam zmianę :)

RedDevil napisał(a):
Ja mimo wszystko zafundowałbym jej M-Pakiet, wyglądałaby jeszcze lepiej :hyhy:


raczej nie będą kombinował, na pewno nie w 2014 :)

Sphinksus, :ok:

ok, potem przyszedł czas na:

Obrazek

bo znaczki BMW odpadły :evil:

dzięki przemo78 za błyskawiczną realizację :padam:

Obrazek

Obrazek

następnie przyszła brakująca guma i uchwyt do bagażnika od Marcina z 5er.pl, również wielkie dzięki :padam:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

no i zapomniana wcześniej fotka:

Obrazek

:)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DaaN -->> E39 czyli powrót do 5er > str6 stare foty ;)
PostNapisane: 4 lutego 2014, 12:07 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 3397
Lokalizacja: Kraina BMW
Kod silnika: MXXBXX
Garaż: E36 Coupe Black Bitch http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 9#p1307309

FunPage E36 Coupe Black Bitch http://www.facebook.com/e36bbcosmos/
DaaN, ładnie i ostro zaczynasz dzialac ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 404 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 21  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL