BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 czerwca 2025, 07:58

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [E46] Czujnik impulsów wałka rozrządu
PostNapisane: 19 października 2013, 12:51 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 185
Lokalizacja: Myszków
Moje BMW: e46 320i
Kod silnika: M54B22
Na szybką odpowiedz można....czekać.
A więc czujnik wymieniłem,może zajęło mi to 15 min.Błędy wykasowane jest miód i malina,teraz wiem co mam pod pedałem gazu,rwie do przodu aż miło :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Czujnik impulsów wałka rozrządu
PostNapisane: 16 lutego 2014, 19:31 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 99
Lokalizacja: Skierniewice
Moje BMW: BMW E46
Kod silnika: M52B20
Witam kolegów,
Podepnę się pod temat. Otóż mam e46 320i. Wywala mi check engine. I błąd czujnika położenia wałka rozrządu po stronie wydechowej. Zdarzyło się to raz przy ostatnich mrozach. Auto miało muła i nie chodziło na wszystkich garach. (telepało silnikiem). Czy wtedy też może pokazać sondy bo przecież spaliny nie takie jak należy? Pokazuję bład sondy bank 2 czyli cylindry od 4 do 6. I teraz pytanie, bo po wykasowaniu błędów błąd czujnika nie powrócił na jakiś czas. Dziś znowu po odpaleniu i paru minutach pracy obroty na jałowych spadły i po dodaniu gazu telepału silnikiem i chyba nie chodził na wszystkich garach. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu było ok. Silnik pracował ok. ale check engine się pali. Czy czujniki wałków mają takie objawy padania czy jak już padnie to na amen? W tygodniu podjadę na kompa i zobaczę czy wywaliło może znowu ten czujnik. Jak myślicie od tak może wariować?

_________________
KONRAD ŚLIWINSKI


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Czujnik impulsów wałka rozrządu
PostNapisane: 19 lutego 2014, 21:31 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 99
Lokalizacja: Skierniewice
Moje BMW: BMW E46
Kod silnika: M52B20
Koledzy odnawiam temat. Dziś po podłączeniu kompa wywaliło mi następujące błędy:
-Sygnał , czujnik 02 przed katalizatorem , bank 2 - brak sygnału (błąd p0150) ( dodam że sonda nie jest bosha tylko prawdopodobnie wstawiona była kiedyś NGK z dedykowaną wtyczką)
- sygnał , czujnik wydechowego wałka rzrządu (P1397)
oraz wypadanie zapłonów 4,5,6. Cylinder.

Dodam że wypadanie zapłonów wywala tylko wtedy kiedy wywala też błąd czujki na wałku. Czy to może być od tego?
Świece wymienione, cewki sprawdzone.

Auto po wcześniejszym wykasowaniu błędów chodziło ok. i po jakimś czasie po odpaleniu znowu zaczęło chodzić jakby nie na wszystkich garach i wywaliło check engine. Po wyłączeniu silnika i po ponownym odpaleniu pracuję normalnie. Nie faluje itp.

Borykam się z tym problemem już jakiś czas, wyczytałem już sporo na ten temat i szczerze można zwariować. Nie powiem bo objawy dość dziwne, szczególnie jeśli chodzi o ten czujnik i wypadanie zapłonów.

Ktoś ma jakiś pomysł? Czy poprostu wywalić 600zł na czujnik i sondę i zobaczyć czy pomoże?

_________________
KONRAD ŚLIWINSKI


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Czujnik impulsów wałka rozrządu
PostNapisane: 21 lutego 2014, 21:13 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 99
Lokalizacja: Skierniewice
Moje BMW: BMW E46
Kod silnika: M52B20
WItam ponownie,

Widzę że na sugestie kolegów nie zawsze można liczyć. Temat rozwiązany. Wczoraj czujnik i sonda wymieniona. Autko ożyło. Śmiga jak szalone. Odżyło. Nic nie świeci i nie zamula. Czujnik wymieniłem na FEBI. Znajomy wymienił dwa lata temu na Febiego i śmiga do dziś bez problemów. Miałem już w zamyśle zakup oryginału ale 45zł jakie kosztował mogłem w razie czego poświęcić. Że pracuję w częściach to luzik. Więc nie wiem skąd te wszystkie posty że zamiennik nie działa. Działanie tych czujników jest na tyle proste że nie wymagają może zawsze wydawania 400zł za oryginał.

_________________
KONRAD ŚLIWINSKI


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 47 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL