BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 00:10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 83 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: s2power-->>BMW 650i
PostNapisane: 18 lutego 2014, 13:10 
Offline
Forumowicz

Posty: 324
Moje BMW: 650i
Darek, wlasnie w tym cala moja rozpacz. Ja juz po prostu wiem, ze przyspieszenia aut nadajacych sie do codziennej eksploatacji powyzej takich predkosci nie robia na mnie wrazenia. Po prostu jakos tam sie rozpedzaja i tyle. Nie ma to w rzeczywistosci NIC wspolnego z czesto wspominanymi wrazeniami zlewania sie drogi w tunel, rozmazanym krajobrazem itp. bzdurami w pismach motoryzacyjnych czy "teledyskach" typu NFS. To bajki dla dzieci i onanistow motoryzacyjnych. Moze Veyron by pomogl ale to jak dla mnie egzotyka zupelna.

sln, California to wozidelko. Daleko mu do finezji i ostrosci 458 czy 599, nie wspominajac o nowszym F12. California fajnie brzmi, kropka. Californi nie kupuja ludzie, ktorzy chca upalac Ferrari tylko tacy, ktorzy potrzebuja wolnych rak, gdy pasazerka... :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: s2power-->>BMW 650i
PostNapisane: 18 lutego 2014, 13:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2516
Lokalizacja: Nadrenia (DE)
Moje BMW: E39 540&E39 528
Kod silnika: M62B44&M52B28TU
s2power napisał(a):
Automaty sa dla kapelusznikow w Mesiach

prawda.
s2power napisał(a):
Tym bardziej wesze w tym parszywych marketingowcow, ktorzy mi wmawiaja, co dla mnie dobre.

moze nie tyle wmawiaja, co ich swietne badanie rynku. Stwierdzili ze nikomu z grubym portfelem nie chce sie juz wajhowac i machac lewa noga, a jak bedzie sie chcial poscigac to mamy dla niego cos "lepszego" niz manual.
Ups, pomylka! Nie wszyscy sa tak wygodni i zapatrzeni w osiagi!

Jazda manualem jest duzo ciekawsza, sama pozycja za kierownica, ktora musi umozliwic sprawne uzywanie lewej nogi.
s2power napisał(a):
Po co mu drozsza, bardziej skomplikowana skrzynia, wymagajaca regularnego serwisowania? Nie widzicie w tym wszechwiedzacego marketingu??

no wlasnie, w manualu czasem sprzeglo do wymiany, jeszcze rzadziej dwumas!
Marketing podsuwa nam pod nos nowinki techniczne i kaze za nie placic krocie, juz w podstawowej wersji!
Siega Nam bezposrednio do portfela po co raz grubsze sumy, wcale sie o to nie pytajac. A ze wiekszosc goni za nowinkami technicznymi, to nie problem o rzesze klientow ktorzy tylko czekaja na nowy, drozszy i bardziej usterkowy model!

s2power, Twoje 6er za jakis czas moze byc mocno pozadanym egzemplarzem na rynku wtornym, zalezy ile tego wyszlo w manualu...

_________________
E39 M-pakiet 19" Hartge
viewtopic.php?f=6&t=125307&p=1576641#p1576641

V8 Eisenmann, 10J, Dupowóz
viewtopic.php?f=6&t=146942


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: s2power-->>BMW 650i
PostNapisane: 18 lutego 2014, 13:21 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30373
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
Obrazek

i radio jak w moim e34 :D


s2power, wrzucaj więcej zdjęć :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: s2power-->>BMW 650i
PostNapisane: 18 lutego 2014, 13:26 
Offline
Forumowicz

Posty: 324
Moje BMW: 650i
Pablo325i, jak na razie to ludziska przesiadaja sie na eFy, wiec ceny E63/4 raczej nie zwyzkuja. BMW 650i nie jest takim unikatem jak Audi S2 Coupe ABY, ktorych jezdzacych pozostalo jakies 300 z 1570 wyprodukowanych. Jednak wspolczynnik wystepowania na rynku auto/manual rowny jakies 10/1 jest obiecujacy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: s2power-->>BMW 650i
PostNapisane: 18 lutego 2014, 15:43 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 560
Lokalizacja: Wieden (Austria)
Moje BMW: x4 f26
Kod silnika: N57
witam kolejnego uzytkownika E63!

widac ze zadbane autko, szkoda ze tak malo zdiec dales.

zapraszam do mojej E63 ;)

_________________
zobacz moje BMW - E92 335i White beast

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=148486&p=1953856#p1953856


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: s2power-->>BMW 650i
PostNapisane: 18 lutego 2014, 15:52 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Bardzo fajna :ok:
A co do manual vs reszta świata... Nie kwestionując talentów tych drugich, wystarczy na mój awatar zerknąć :D

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: s2power-->>BMW 650i
PostNapisane: 18 lutego 2014, 20:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
s2power napisał(a):
Wiem, ze wspolczesne automaty sa szybsze ale ja nie potrzebuje być o 0.5 sekundy szybszy do 200 km/h w codziennej jezdzie "po bulki". :)
Dokładnie, przyjemność z jazdy manualem+ niska awaryjność z nawiązką rekompensują minimalnie gorsze osiągi nowoczesnych automatów.
W manualu nawet nie udany start jakoś smakuje, w automacie smak jest zawsze ten sam.


Narazie problem braku manuali mnie nie dotyczy, ale patrząc na kierunek rozwoju motoryzacji nie wygląda to zbyt kolorowo...




s2power napisał(a):
BMW 650i nie jest takim unikatem jak Audi S2 Coupe ABY, ktorych jezdzacych pozostalo jakies 300 z 1570 wyprodukowanych. Jednak wspolczynnik wystepowania na rynku auto/manual rowny jakies 10/1 jest obiecujacy :)


Z racji tego że jestem wielkim fanem BMW muszę przyznać że takie 650i to na prawdę auto marznie :serce:

Ale myślę że w tym porównaniu zdecydowanie ciekawsze będzie S2.
Chętnie obejrzę to dosyć unikatowe auto i co potrafi ----> viewforum.php?f=55 :)

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: s2power-->>BMW 650i
PostNapisane: 21 lutego 2014, 04:26 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
s2power napisał(a):
SMG to kupa, nawet sam miałem przygodę z M6 gdzie skrzynia po prostu fiksowala. Znajomy z tego powodu sprzedal auto a kolejny znajomy walczy ze skrzynia od dłuższego czasu z marnym skutkiem.


to może wyślij tego znajomego, do kogoś kto ma jakieś pojęcie o tych skrzyniach....

Tworzysz kolego roche dziwne opowieści.... Masz cywilne auto i nie porównuj go z M6 na zasadzie, że wydawało Ci się że coś tam działa tak a nie inaczej. V10 z SMGIII zestawiono, bo to wynikało z koncepcji auta i potrzeby wytworzenia zajawki. Wsiadasz i wiesz od pierwszej sekundy, zawsze, że siedzisz w M6 czy w M5.
Nieporozumieniem tu jest oczekiwanie spełenienia oczekiwań wyniesionych z cywilnego auta, v10 i smg ma wściekle łupać w plery i robić to wyłącznie kiedy jedziemy na 100% możliwości auta.
A to makabrycznie wściekłe przełączanie biegów połączone z tunelowym jazgotem V10 jest właśnie zajawką którą uzyskano, chociaż te 65ms przełączania biegów (szybciej niż w 599 !) jest mniej wydajne niż w M3 DKG, które biegi zmienia szybciej (40ms) i mimo to spokojniej, ale właśnie o to chodziło w M6 czy w M5.
Wszystkie inne twarze czy cienie użytkowania takiego auta przy spokojnej jeździe są tylko wyłącznie okolicznościami ubocznymi, wynikającymi z tego, co ten silnik i ta skrzynia ma robić w pewnych sytuacjach.
Jeździłem manualem V10 w celach zakupowych, i pełną swiadomością odrzuciłem jego zakup.
Co do kosztów i serwisów, Ty i inni, powtarzacie nieporozumienia, bo żadne auto 500KM+ nigdy nie będzie tanie i hop siup w serwisie. Nie ma bata. Nawet Alpina B5 ma swoje niuanse które nie należą do lekkich kosztowo.

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: s2power-->>BMW 650i
PostNapisane: 21 lutego 2014, 06:22 
Offline
Forumowicz

Posty: 324
Moje BMW: 650i
Boogie, co ma znaczyc cywilne auto wg. Ciebie? A moze M6 to czolg czy samolot? Nie rob z tego auta nie wiadomo czego bo nim nie jest. Jest tak samo "cywilne" jak Matiz tylko troche szybsze. Nie znasz mnie ani moich doswiadczen a ale z gory je negujesz. Ciekawe podejscie. Jak skrzynia wywala beldy podczas jazdy albo nie redukuje albo zapomina, ze ma 7-my bieg to normalne? Nie slyszales nigdy o problemach z dyfrem w M5/M6? Znajomy zeby zjadl na BMW, by bylo ciekawiej to nie w Polsce tylko w kraju, gdzie rynek jest o wiele bogatszy. Wlasnie pozbywa sie kolejnej M3 SMG bo...kupil STI. Poza tym gdzie ja tutaj mowie o kosztach?? To akurat zupelnie drugorzedne dla mnie. Jesli piszesz o jakims makarbrycznie wscieklym i jazgoczacym aucie, to mam nadzieje, ze nie o M6, bo to na pewno takim nie jest. Nie zachowuj sie jak jakis redaktor, ktoremu droga zmienia sie w rozmyty i waski tunel a brutalna sila wgniata go w fotel bo malolaty zaczna sie brandzlowac i pomysla jeszcze, ze to prawda, taka sama jak w Need For Speed :)


Ostatnio edytowano 21 lutego 2014, 07:27 przez s2power, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: s2power-->>BMW 650i
PostNapisane: 21 lutego 2014, 07:07 
s2power napisał(a):
kolejnej M3 DSG bo...

boj sie boga...
BMW w TDI i jeszcze DSG.... :)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: s2power-->>BMW 650i
PostNapisane: 21 lutego 2014, 07:13 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 605
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: 316i
s2power napisał(a):
Wlasnie pozbywa sie kolejnej M3 DSG

Wyjdź, bo już nie da się tego czytać... :dobani:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: s2power-->>BMW 650i
PostNapisane: 21 lutego 2014, 07:32 
Offline
Forumowicz

Posty: 324
Moje BMW: 650i
SMG, DSG, PDK...pomylic sie nie mozna? Najlepszy jest i tak skrot na wylaczniku "PSM Off" w Porsche (Porsche Stability Management), w wolnym tlumaczeniu "Please Switch Me Off" :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: s2power-->>BMW 650i
PostNapisane: 21 lutego 2014, 07:35 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 605
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: 316i
s2power napisał(a):
SMG, DSG, PDK...pomylic sie nie mozna? Najlepszy jest i tak skrot na wylaczniku "PSM Off" w Porsche (Porsche Stability Management), w wolnym tlumaczeniu "Please Switch Me Off" :)

Można, ale jak już się uważasz za takiego konesera i znawce szybkich samochodów to trzeba być do końca rzetelnym i poprawnym. :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: s2power-->>BMW 650i
PostNapisane: 21 lutego 2014, 07:44 
Offline
Forumowicz

Posty: 324
Moje BMW: 650i
Ja sie wcale za takiego nie uwazam. Nigdzie i nigdy tego nie powiedzialem. Bazuje tylko na swoich osobistych doswiadczeniach.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: s2power-->>BMW 650i
PostNapisane: 21 lutego 2014, 07:47 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 605
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: 316i
s2power napisał(a):
Ja sie wcale za takiego nie uwazam. Nigdzie i nigdy tego nie powiedzialem. Bazuje tylko na swoich osobistych doswiadczeniach.

Nie musiałeś tego pisać, bo to wszyscy widzą z kontekstu twoich wypowiedzi. Np. skrzynie w M6, M5, M3 to padaka, no proszę Cię... Jak jesteś taki hop do przodu to nikt Ci nie broni kupić nowe Lamabo czy Bugatti.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: s2power-->>BMW 650i
PostNapisane: 21 lutego 2014, 08:00 
Offline
Forumowicz

Posty: 324
Moje BMW: 650i
Lambo mi sie nie widzi a na Bugatti mnie nie stac, pomijajac estetyke tego samochodu. Podczas sesji zdjeciowej Gallardo w Toskanii bylo sporo klopotu by sie tym sprawnie poruszac pociasnych i srednio rownych uliczkach Panzano. Gdyby nie doswiadczenie i cierpliwosc kierowcy testowego oraz asystentka "naprowadzajaca" samochod to nie obyloby sie bez szkod. Za to F12 juz ogladalem :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: s2power-->>BMW 650i
PostNapisane: 21 lutego 2014, 08:54 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 528
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: ex M6 F13 LCI
Kod silnika: S63
Garaż: obecnie:
R8 V10
911 S
GT 63S
s2power napisał(a):
SMG to kupa,....

Jak koledzy zaoferowali w swoich V10tkach przejazdy w formie taxi to się ustawiały kolejki. Każdy kto z auta wysiadał pierwsze co opisywał to fajne uczucie jeb*** w plecy, a później dopiero przyspieszenie i inne aspekty. Dla jednych kupa, dla większości fajna zajawka.
Co do awaryjności to się nie wypowiem, bo nie śledzę tematu. Skrzynia swoje lata już ma, dlatego została zastąpiona DKG, która podczas przyspieszania jedzie trochę jak melex bo nie czuć zmiany biegu.
Wyznawców manuali rozumiem, sam nim kiedyś byłem :)

A tak żeby chociaż trochę na temat było, to mówiąc szczerze po raz pierwszy widzę 650i w manualu - niezły rarytas :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: s2power-->>BMW 650i
PostNapisane: 21 lutego 2014, 09:23 
Jesli chodzi o awaryjnosc czegokolwiek to ja wyznaje zasade "jak dbasz tak masz"
Sa M5 tki, M6 stki z przebiegami 200-250 tys, na seryjnej skrzyni, seryjnym silniku - tylko sprzeglo zmieniane.

Widac sie da ;)
Wczoraj mialem okazje przejechac sie M3 E46 w SMG i powiem wam ze wrazenia z tej skrzyni sa wy...pasione w kosmos, kopie jak wariat a przy spokojnej jezdzie tez daje rade. no ale co kto lubi.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: s2power-->>BMW 650i
PostNapisane: 21 lutego 2014, 09:33 
Trzy strony 'galerii' i trzy foty , i ........ tyle :zdziwko: , no super - pogratulować oryginalności :rotfl:

Trzeba było założyć temat o skrzyni . :P


Góra
  
 
 Tytuł: Re: s2power-->>BMW 650i
PostNapisane: 21 lutego 2014, 10:05 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 593
Lokalizacja: Warszawa
chudini3 napisał(a):
s2power napisał(a):
Ja sie wcale za takiego nie uwazam. Nigdzie i nigdy tego nie powiedzialem. Bazuje tylko na swoich osobistych doswiadczeniach.

Nie musiałeś tego pisać, bo to wszyscy widzą z kontekstu twoich wypowiedzi. Np. skrzynie w M6, M5, M3 to padaka, no proszę Cię... Jak jesteś taki hop do przodu to nikt Ci nie broni kupić nowe Lamabo czy Bugatti.

O to to!
Każda taka galeria poleciała by do kosza,nie ma nawet foty wnętrza :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 83 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 76 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL