BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 15:50

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] przez jaki czas musze docierac teraz silnik????
PostNapisane: 27 października 2007, 08:46 
Offline
Forumowicz

Posty: 225
Lokalizacja: stalowa wola
Witam! mam zamiar przeszlifowac wał bo mi go panewka korbowa wybiła i zmienic pierscienie! moje pytanie jest nastepujace: przez ile czasu, km musze docierac silnik? z jaka predkoscia najwiecej moge jechac? do ilu tys obr ciagnac silnik po tych naprawach aby mu sie znowu nic nie stało??BMW 318is coupe M44 97r.
POZDRO!

_________________
Brzmienie Moc WraÂżenia!!!!!!!!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2007, 09:01 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 834
Lokalizacja: warszawa
nie krec wyzej jak 3500 i niestety bedziesz musiał tak jeżdzić jakieś 1500 do 3000 km ale pamietaj zeby nie jeżdzic ze stała predkościa obrotową niezaleznie od szybkości

_________________
zanim sie zastanowisz pomyÂśl o tego konsekwencjach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2007, 11:34 
Offline
Forumowicz

Posty: 225
Lokalizacja: stalowa wola
ale pamietaj zeby nie jeżdzic ze stała predkościa obrotową niezaleznie od szybkośc nieiwem czy dobrze zrozumiałem, nie moge trzymac go stale na jednych obrotach podczas jazdy??? naprzykład 2tys obr przez 20km?

_________________
Brzmienie Moc WraÂżenia!!!!!!!!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2007, 14:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 56
Lokalizacja: Glasgow
Nie piluj auta jezdzij normalnie tak do okolo3000 obrotow pozniej po 1000-1500km wymien olej bo moga w nim byc opilki i jest git a jak bedziesz pilowal no to mozesz jeszce raz go robit tak wiec biorac koszta pod uwage napewno go dobrze dotrzesz:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2007, 15:02 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 387
Lokalizacja: Ryki
TomiBoy napisał(a):
wymien olej bo moga w nim byc opilki
Wymienic olej powinien, ale z tymi opiłkami to nie przesadzaj. Docieranie to nie szlofowanie sie czesci, tylko delikatne spasowanie, wygładzenie.

_________________
Link do galerii mojego BMW na BMW-Sport.pl
Link do galerii mojego BMW na TwojaFura.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL