BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 16:39

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4566 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139 ... 229  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Leo --> 330Ci turbo-> Spot str 135
PostNapisane: 5 marca 2014, 09:34 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 10409
Niezłe zgromadzenie... prawie jak na giełdzie jak ktoś maskę otworzy :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo --> 330Ci turbo-> Spot str 135
PostNapisane: 5 marca 2014, 12:15 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
ekle są ale dekli nie zakładam, szukam kapsli o wielkości otworu centrującego do tego szpilki i nakrętki i powinno być :ok:

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo --> 330Ci turbo-> Spot str 135
PostNapisane: 5 marca 2014, 12:58 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 614
Lokalizacja: Nowe Miasto
Moje BMW: E34 540iA
Świetnie wygląda :ok:

Kiedy będzie film?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo --> 330Ci turbo-> Spot str 135
PostNapisane: 5 marca 2014, 19:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 1654
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: e90 318d
Kod silnika: N47D20A
Garaż: Było
e46 328i
e46 330CiA
Alpina B3
e46 330d
e39 540iA
właśnie na tym polega ich cały urok, że nie mają dekli :ok:

_________________

Jest E90 318d

Było: E46 328i, E46 330CiA, Aplina B3, E46 330d, E39 540iA


Wykładziny i wycieraczki - https://wykladziny-warszawa.pl/ Zapraszam!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo --> 330Ci turbo-> Spot str 135
PostNapisane: 14 marca 2014, 16:38 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
Wczoraj wjechał nowy gwincior BC Racing z 32 stopniową regulacją twardości do tego sprężyna bez helpera, osobna regulacja wysokości i napięcia sprężyny i co mnie najbardziej zaskoczyło to możliwość założenia sprężyny z tyły na amortyzator a nie na wahacz (to taka wersja stricte torowa).

Obrazek

Obrazek

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo --> 330Ci turbo-> Nowy gwint str 136
PostNapisane: 14 marca 2014, 17:07 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37049
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
do takiego projektu to i konkretny zawias musi być :ok:
jeździłeś/testowałeś?

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo --> 330Ci turbo-> Nowy gwint str 136
PostNapisane: 14 marca 2014, 17:11 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 610
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E46
To jest nic innego jak ISC tylko w innej kolorystyce i cenie...

BC jest zbudowany na tych samy komponentach i ma te same bolączki co ISC, ale zapewne o tym już wiesz...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo --> 330Ci turbo-> Nowy gwint str 136
PostNapisane: 14 marca 2014, 19:57 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Moje BMW: e46
Kod silnika: 330ci
marcingaw napisał(a):
To jest nic innego jak ISC tylko w innej kolorystyce i cenie...

BC jest zbudowany na tych samy komponentach i ma te same bolączki co ISC, ale zapewne o tym już wiesz...



można wiedzieć skąd ta fantastyczna teoria? :mur: jak już coś piszesz to może podeprzesz to jakąś wiedzą ? :ok:

adres BC Racing:

Taiwan Bor-Chuan Enterprise Co., Ltd.
Address: 10 Wukung 6th Rd. , Wufong Dist. ,
Postal Code: 413
Phone: 886-4-23399693



adres ISC:

I SHIH CHENG ENTERPRISE CO., LTD.
ADD: No.9, Yen Ping 5th Rd., Chu Shan Chen, Nan-Tou, 557, Taiwan
TEL: +886-49-2659483
FAX: +886-49-2659485


BC ma w ofercie 4 rodzaje gwintów ze względu na budowę podstawowa seria V1 i BR, seria Monotube na grubym tłoku RM i seria z zewnętrznymi zbiorniczkami i regulacją dobicia i odbicia, ISC ma z kolei w ofercie tylko jeden rodzaj w katalogu, za to o trzech twardościach ze względu na przeznaczenie : Street Comfort, Street Sport i Racing/Drift. Także nie są to pod żadnym względem te same gwinty. Do tego ISC jest dużo tańszy, co wcale nie znaczy,że gorszy...

poniżej rozpiska dla ciekawskich gdzie jakie części do zawieszeń są produkowane, większość marek jest obecna tylko w Stanach:

Bor Chuan (Taiwan)

- Apex'i
- BC Racing
- D2
- Greddy
- Ksport
- Megan
- Omni
- Skunk2
- Tanabe
- T1R

Go Power (China/Taiwan?)*

HD Systems (Korea)
- Buddy Club
- Driftworks
- Kei Office
- Stance

ISC [I Shih Cheng Enterprises] (Taiwan)

Koni (Netherlands)

Moton (Netherlands)

Ohlins (Sweden)

Reiger (Netherlands)

Sachs (Germany)

Showa (Japan)
- HFP
- OEM
- Mugen
- Spoon

Tein (Japan)

Tokico (Japan)

pozdro Marley


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo --> 330Ci turbo-> Nowy gwint str 136
PostNapisane: 14 marca 2014, 20:15 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 24
Posty: 2668
Lokalizacja: PIASECZNO
Moje BMW: E36 2fab 4you
Kod silnika: M57 ruleZ
Garaż: E36 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144075
Taiwański gwincik no nic, kto bogatemu zabroni :rotfl:
bedzie taczka :ok:

_________________
Obrazek
E36 330 TURBO
tuned TC-PERFORMANCE swap AIE serwis Andrew Performance mod RST
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 75&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo --> 330Ci turbo-> Nowy gwint str 136
PostNapisane: 14 marca 2014, 20:20 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 610
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E46
blackcali napisał(a):
marcingaw napisał(a):
To jest nic innego jak ISC tylko w innej kolorystyce i cenie...

BC jest zbudowany na tych samy komponentach i ma te same bolączki co ISC, ale zapewne o tym już wiesz...



można wiedzieć skąd ta fantastyczna teoria? :mur: jak już coś piszesz to może podeprzesz to jakąś wiedzą ? :ok:

adres BC Racing:

Taiwan Bor-Chuan Enterprise Co., Ltd.
Address: 10 Wukung 6th Rd. , Wufong Dist. ,
Postal Code: 413
Phone: 886-4-23399693



adres ISC:

I SHIH CHENG ENTERPRISE CO., LTD.
ADD: No.9, Yen Ping 5th Rd., Chu Shan Chen, Nan-Tou, 557, Taiwan
TEL: +886-49-2659483
FAX: +886-49-2659485


BC ma w ofercie 4 rodzaje gwintów ze względu na budowę podstawowa seria V1 i BR, seria Monotube na grubym tłoku RM i seria z zewnętrznymi zbiorniczkami i regulacją dobicia i odbicia, ISC ma z kolei w ofercie tylko jeden rodzaj w katalogu, za to o trzech twardościach ze względu na przeznaczenie : Street Comfort, Street Sport i Racing/Drift. Także nie są to pod żadnym względem te same gwinty. Do tego ISC jest dużo tańszy, co wcale nie znaczy,że gorszy...

poniżej rozpiska dla ciekawskich gdzie jakie części do zawieszeń są produkowane, większość marek jest obecna tylko w Stanach:

Bor Chuan (Taiwan)

- Apex'i
- BC Racing
- D2
- Greddy
- Ksport
- Megan
- Omni
- Skunk2
- Tanabe
- T1R

Go Power (China/Taiwan?)*

HD Systems (Korea)
- Buddy Club
- Driftworks
- Kei Office
- Stance

ISC [I Shih Cheng Enterprises] (Taiwan)

Koni (Netherlands)

Moton (Netherlands)

Ohlins (Sweden)

Reiger (Netherlands)

Sachs (Germany)

Showa (Japan)
- HFP
- OEM
- Mugen
- Spoon

Tein (Japan)

Tokico (Japan)

pozdro Marley


Raczej praktyką.
Miałem oba... Wiem co mówię.

BC oddawałem do "regeneracji" do znanej firmy która się tym zajmuje.
Obsługa jasno stwierdziła jednoznacznie mówiąc do czego można to porównać.

Wydaje mi się że tu nie porównujemy wszystkich rodzai gwintów ISC oraz BC, chyba że się mylę.
ISC race oraz ten BC.
Nie porównuj gwintów "ze zbiorniczkami" bo to jest całkiem inna półka cenowa i jakościowa.

To że dane części są produkowane w innych fabrykach to nie znaczy że mają inne właściwości.

Leo przepraszam za OT.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo --> 330Ci turbo-> Nowy gwint str 136
PostNapisane: 14 marca 2014, 20:44 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Moje BMW: e46
Kod silnika: 330ci
aha... praktyką.. to jak to jest? są porównywalne czy TE SAME, bo to sprawią pewną różnicę :oczami:

...."To że dane części są produkowane w innych fabrykach to nie znaczy że mają inne właściwości"

no tak na tej zasadzie można porównać Ipada i Samsunga Galaxy Tab - mają te same właściwości... :) a w serwisie jak je rozbierają to też są do siebie porównywalne :) albo sprężyny H&R i Eibacha, w końcu to przecież tylko kawałek drutu pomalowanego na różne kolory ;) ... no ale skoro wiesz co mówisz..
ja osobiście miałem u siebie w aucie gwinty Tuningarta i Technixa i wiesz co? odkryłem, że też są takie same :hyhy:

kończąc OT... oby gwint Leo posłużył bezawaryjnie ;) tak czy inaczej gratki kolejnego elementu do performancowej układanki :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo --> 330Ci turbo-> Nowy gwint str 136
PostNapisane: 15 marca 2014, 01:26 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
Panowie spokojnie :) Nie ma się o co sprzeczać, żyjemy w takich czasach że wsyztsko jest już produkowane na wschodzie niestety nawet felgi i inne czesci do BMW ale mniejsza z tym. Mój gwincik jechał akurat z UK z tego co się orientuję :) Co do taczki to była wcześniej teraz jest wręcz idealnie, gwint mega zbiera nierówności i co najlepsze.... można w końcu [cenzura]ć :mad:

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo --> 330Ci turbo-> Nowy gwint str 136
PostNapisane: 15 marca 2014, 07:16 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 45
Posty: 2630
Lokalizacja: in Poland
Moje BMW: 530d e39
Kod silnika: M57
Leo napisał(a):
[...]Co do taczki to była wcześniej teraz jest wręcz idealnie, gwint mega zbiera nierówności i co najlepsze.... można w końcu [cenzura]ć :mad:

I oto chodzi :super: :super: ma się trzymać drogi i [cenzura]ć :hyhy:

_________________
palczasty - polska


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo --> 330Ci turbo-> Nowy gwint str 136
PostNapisane: 15 marca 2014, 20:04 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 586
Moje BMW: 3x E36 + E38
Kod silnika: V8
Dawaj znać jak się gwint będzie sprawował :)

Orientowałeś się gdzie można go regenerować ?
Bo kontynuując rozkminki zawieszeniowe, brałbym w ciemno HSD ale boję się właśnie jego serwisowania.
Niestety Koni V3 to 8,8k , a w przypadku niektórych to połowa wartości auta :P

P.S.
Felga bez dekielków koszmar, ale fitment perfekt :ok:

_________________
Obrazek ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo --> 330Ci turbo-> Nowy gwint str 136
PostNapisane: 16 marca 2014, 02:14 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
dekle leżą ale nie załże ich :D

szukam małych dekielków w środek felgi ale dzisiaj narodziła się opcja na nowe koło i to chyba idzie na sell

co do serwisowania gwintu to nawet nad tym nie myślałem bo moje auto jak zrobi 10 tys rocznie to max max max

z tego co ja się orientowałem to BCracing bliżej do Ksporta niż isc ;)

Póki co fura ubija springi i jak siądzie będzimy kręcić w dół bo jest czym :D

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo --> 330Ci turbo-> Nowy gwint str 136
PostNapisane: 16 marca 2014, 11:15 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 1654
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: e90 318d
Kod silnika: N47D20A
Garaż: Było
e46 328i
e46 330CiA
Alpina B3
e46 330d
e39 540iA
Leo napisał(a):
dzisiaj narodziła się opcja na nowe koło i to chyba idzie na sell
co żeś już wymyślił? moim zdaniem lepszego koła nie znajdziesz ;)

_________________

Jest E90 318d

Było: E46 328i, E46 330CiA, Aplina B3, E46 330d, E39 540iA


Wykładziny i wycieraczki - https://wykladziny-warszawa.pl/ Zapraszam!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo --> 330Ci turbo-> Nowy gwint str 136
PostNapisane: 16 marca 2014, 13:08 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
hehe oj uwierz mi że mam opcje na koło którego jeszcze na e46 chyba nie było :D

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo --> 330Ci turbo-> Nowy gwint str 136
PostNapisane: 16 marca 2014, 14:26 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1315
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e46 320td
Kod silnika: M47TU
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 46&start=0
Jak ja zazdroszcze tego gwintu :oczami: Kurcze musze kidys też zainwestowac w coś porządnego.

_________________
......Zobacz moje BMW......

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo --> 330Ci turbo-> BBSy do sprzedania str 136
PostNapisane: 16 marca 2014, 15:45 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
Tak więc jak pisałem tak też się stało

koła szukają nowego właściciela

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Rozmiary:
przód 8,5 x 18 et 34
tył 10 x 18 et 25

Felgi bez najmniejszej skazy w ori kolorze, do felg są dekielki, pierścienie centrujące, chromowane wentylki :super:

Na felgach zaciągnięte opony dunlop sport maxx przód 225/40/18 tył 255/35/18 opony prawie nowe bodajże z 2012 roku

Felgi ori BBS nie żadna podjebka są to chyba jedne z najlżejszych felg w tym rozmiarze.

Zainteresowanych zapraszam na PW

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo --> 330Ci turbo-> BBSy do sprzedania str 136
PostNapisane: 16 marca 2014, 17:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 7178
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: M3
Kod silnika: S58
Garaż: BMW G80
viewtopic.php?f=89&t=173760
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Leo,

Czy ten gwint ma zabezpieczenie antykorozyjne ? Chce kupic gwint a ten jest w rozsadnej cenie i ma duzy zakres regulacji no i piszesz ze jest w miare "komfortowy" czyli to czego szukam tylko ze musi byc odporny na korozje bo autem jezdze caly rok.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4566 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139 ... 229  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL