BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 14:04

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: krejzer -->> Bmw 328 + mały dodatek
PostNapisane: 28 lutego 2014, 15:30 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 34
Posty: 66
Lokalizacja: Płock
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b28
Dawno nie dodawałem fotek to teraz parę dodam jak to wygląda po paru modach , z mocą jeszcze nic nie działałem ale został cooler podłączony w układ ciężko było z rurami ale się udało :) Niedługo kombinowanie żeby wykręcić 300 kucyków ale myślę że zmiejszenie kółka , zmiana pompy paliwa i strojenie powinno dać zamierzony efekt :)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krejzer -->> Bmw 328 + mały dodatek
PostNapisane: 28 lutego 2014, 16:30 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 413
Lokalizacja: Białystok / Suchowola (BSK)
Moje BMW: rodzinne
kilka małych zmian (szczególnie koło ;) ) a wygląda zupełnie inaczej. szczególnie dobrze na drugim zdjęciu wygląda: felgi dobrze komponują się ze spojlerem, tworzą dynamiczny charakter :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krejzer -->> Bmw 328 + mały dodatek
PostNapisane: 28 lutego 2014, 16:38 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 30
Posty: 1200
Lokalizacja: WZ
Moje BMW: Najlepsze :)
Kod silnika: m54b30
Pozbyłbym się ringów i zlikwidował negatyw na tyle skoro ma być 300 koni ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krejzer -->> Bmw 328 + mały dodatek
PostNapisane: 28 lutego 2014, 16:45 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 34
Posty: 66
Lokalizacja: Płock
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b28
ringi zostają bo zawsze mi się podobały a co do negatywa to będę myślał na razie składaliśmy na szybko żeby zobaczyć efekt :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krejzer -->> Bmw 328 + mały dodatek
PostNapisane: 28 lutego 2014, 18:29 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 2953
Moje BMW: nie lubi znaków :(
Kod silnika: mityczny
Garaż: in progress
koła w polerke, blenda i ringi out, seryjne lustera i jest fajnie :ok:
tylne nadkola tragedia :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krejzer -->> Bmw 328 + mały dodatek
PostNapisane: 28 lutego 2014, 19:23 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 41
Posty: 5953
koła ciekawe ale te .........ma być 300 koni ..........to ciekawa bestia będzie

_________________
Typer 12/2012-I miejsce
Typer 01/2013-II miejsce...Typer 02/2013-III miejsce...Typer 03/2013-III miejsce...Typer 04/2013-I miejsce..Typer 09/2013-II Miejsce...Typer 12/2013-II miejsce...Typer 03/2014-III miejsce...Typer 05/2014-III Miejsce...Typer 10/2014-II miejsce...Typer 11/2014-II...Typer 12/2014-I..Typer 11 / 2015 - II...Typer 04/2016-III...Typer 08/2016-II..Typer 09/2016-III..Typer 10/2016-III..Typer 05/2017=II...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krejzer -->> Bmw 328 + mały dodatek
PostNapisane: 28 lutego 2014, 19:32 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37050
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
fajne te kółka od Vetty :)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krejzer -->> Bmw 328 + mały dodatek
PostNapisane: 28 lutego 2014, 20:02 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 34
Posty: 66
Lokalizacja: Płock
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b28
Obrazek

takie lustra wlecą a z nadkolami popracuje niestety jak kupiłem to tak było i koła prawdopodobnie pójdą w polerke ale muszę kogoś ogarniętego znaleźć jakich u nas brak to do 1 lepszego niby "szpeca" tych kół nie oddam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krejzer -->> Bmw 328 + mały dodatek
PostNapisane: 1 marca 2014, 13:23 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 586
Moje BMW: 3x E36 + E38
Kod silnika: V8
w jakiś szerokościach masz te SawBlade'y ?
4x 9,5J ?

natomiast w 300koni na nieruszonym silniku nie wierzę, musiałbyś dmuchać z 0,8b
Masz może wykres na te 270 @ 0,4b ? Bo również ośmielę się wątpić.


Stylistycznie jest prezencja, zdecydowanie nie mój styl ale każdy ma swój gust więc nie hejtuję :)
Powodzenia

_________________
Obrazek ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krejzer -->> Bmw 328 + mały dodatek
PostNapisane: 6 marca 2014, 02:21 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 34
Posty: 66
Lokalizacja: Płock
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b28
jackolus napisał(a):
w jakiś szerokościach masz te SawBlade'y ?
4x 9,5J ?

natomiast w 300koni na nieruszonym silniku nie wierzę, musiałbyś dmuchać z 0,8b
Masz może wykres na te 270 @ 0,4b ? Bo również ośmielę się wątpić.


Stylistycznie jest prezencja, zdecydowanie nie mój styl ale każdy ma swój gust więc nie hejtuję :)
Powodzenia


Tak fele 4x9.5j

w co wątpić , silnik nie był ruszany , pozatym ile miałby dać kompressor który jak patrzyłem to tylko jest dostępny w USA i kosztował koło 2500$ jak wymienie rolkę , pompe paliwa i dobrze wystroje to wstawię wykres zresztą można poczytać wiele o projektach np 2.5 turbo gdzie jest dołożona uszczelka odrężająca i serie robią na 400 koni i silnik daje rade to ogarnąć także dlaczego tutaj na 0.4 bara nie mogło być 270 koni z kompressorem , zresztą startowałem w Toruniu z 290 konną benzyną jak i dieslami o podobnych mocach i nie mogli dać rady , ostatnio się ścigałem z 3.0 dieslem po chipie na 276 koni i jak z miejsca jak i przy 50 , 60 km/h też nie mógł dać rady dlatego nie rozumiem w co wątpić z mocą :) u nas jest 4.4 w e39 która ma dołożony kompressor i dmucha z 0.7 bara i koleś ma moc z 4 z przodu :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krejzer -->> Bmw 328 + mały dodatek
PostNapisane: 6 marca 2014, 07:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1566
Lokalizacja: KBC
Moje BMW: E36 328 Coupe
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124186
Nie jest źle ale blenda w e36 to jakaś porażka ;) Przydały by się kręcone progi które z tymi lusterkami fajnie wyglądają ale i tak zwykłe chyba lepsze. Duuuży + za spoiler GT Class II :super:

A tą felgę to pierwszy raz na oczy widzę :szok: :D

_________________
Obrazek



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krejzer -->> Bmw 328 + mały dodatek
PostNapisane: 6 marca 2014, 08:21 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
Jak ci nie szkoda hajsu to oddaj koła na polerke wibracyjną. Z resztą nie jest to jakiś skomplikowany wzór więc normalna polera też zrobi robote ;)

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krejzer -->> Bmw 328 + mały dodatek
PostNapisane: 6 marca 2014, 08:35 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 605
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: 316i
Moim zdaniem jak na mityczne 2.8 kompresor to po filmikach jedzie to słabo :( Z takiej 3er i 5er powinna zrobić przeciąg a nie robi :P
270 KM mówi samo za siebie, coś słabo ogarnięte są te mody lub kijowy zestaw.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krejzer -->> Bmw 328 + mały dodatek
PostNapisane: 6 marca 2014, 08:45 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 452
Lokalizacja: Zielona Góra
Moje BMW: E36 320i
Kod silnika: M52B20 Vanos
Musi się dobrze odpychać :D.
Koła pierwsza klasa :D.

_________________
Moje E36:

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krejzer -->> Bmw 328 + mały dodatek
PostNapisane: 6 marca 2014, 10:26 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 34
Posty: 66
Lokalizacja: Płock
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b28
chudini3 napisał(a):
Moim zdaniem jak na mityczne 2.8 kompresor to po filmikach jedzie to słabo :( Z takiej 3er i 5er powinna zrobić przeciąg a nie robi :P
270 KM mówi samo za siebie, coś słabo ogarnięte są te mody lub kijowy zestaw.




trudno dla mnie odpycha się dobrze :) może kiedyś będzie okazja się sprawdzić :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krejzer -->> Bmw 328 + mały dodatek
PostNapisane: 14 marca 2014, 11:19 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 586
Moje BMW: 3x E36 + E38
Kod silnika: V8
M50 ma żeliwny blok, M52 aluminiowy.
Dmuchnij więcej - wyplujesz uszczelkę ( w wersji optymistycznej )
Skręć uszczelkę mocniej - przekręcisz gwint.
Pewnie to przypadek, że nikt nie turbi M52.

Wiadomo, kolejna forumowa igła Czysta kunia Pińcet niuta i idzie jak sam szatan.
Jeśli będziesz chciał kiedyś spróbować to kliknij w podpis po prawej stronie - nędzne 20letnie słabsze auto chętnie stanie na kresce.

Jest potencjał, kwestia jeszcze zdrowego podejścia właściciela i będzie git ;)

_________________
Obrazek ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krejzer -->> Bmw 328 + mały dodatek
PostNapisane: 14 marca 2014, 15:00 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2657
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E46 Turbo
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=184
jackolus napisał(a):
M50 ma żeliwny blok, M52 aluminiowy.
Dmuchnij więcej - wyplujesz uszczelkę ( w wersji optymistycznej )
Skręć uszczelkę mocniej - przekręcisz gwint.
Pewnie to przypadek, że nikt nie turbi M52.

Przesadzasz. Na pewnym forum było m52b25 z doładowaniem 0.5bar z k27 i jeździło dosyć długo co więcej na co dzień i bez żadnego odprężania. Poddało się dopiero gdy w silnik poszedł 1bar, nie uszczelka tylko coś tam z tłokiem było :)
M50 jest dobre do dużych mocy, m52 jest wystarczające do mniejszych ale każdy chce pierdylion koni więc na warsztat idzie m50.

_________________
adamomotorsport.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krejzer -->> Bmw 328 + mały dodatek
PostNapisane: 14 marca 2014, 16:46 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
U mnie alu blok przyjmuje 1.2 bara i jakoś (odpukać) nic złego mu się nie dzieje. W szewcji czy juesej nie mają tego problemu tam się dmucha wszystko i wszystko jeździ. My niestety musimy się jeszcze dużo nauczyć i nie mówię tu tylko o budowaniu silników i układów nadciśnienia ale też o strojenie. Każdy pakuje ecumastera i myśli że to już bajka...

Adam_94 napisał(a):
M50 jest dobre do dużych mocy, m52 jest wystarczające do mniejszych ale każdy chce pierdylion koni więc na warsztat idzie m50.


i tu się zgodzę :)

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krejzer -->> Bmw 328 + mały dodatek
PostNapisane: 14 marca 2014, 16:50 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1532
Lokalizacja: KONIN
Moje BMW: E39
Kod silnika: M54B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=129501
To są 4 identyczne koła? czy po 2 pary? chodzi mi dokładnie o kierunek tych ramion czy po drugiej stronie idą "pod wiatr"?? Jeśli tak to dla mnie kicha te koła :/
Ogólnie auto wygląda fajnie ;)

_________________
Bmw e36 318i m40 bylo
Bmw e36 318i m43 bylo
Bmw e39 530i m54 bylo
Bmw e46 320i m52 bylo
Bmw e36 325i m50 jest
Bmw e39 525i m54 jest


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krejzer -->> Bmw 328 + mały dodatek
PostNapisane: 15 marca 2014, 19:55 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 586
Moje BMW: 3x E36 + E38
Kod silnika: V8
Adam_94 napisał(a):
Przesadzasz. Na pewnym forum było m52b25 z doładowaniem 0.5bar z k27 i jeździło dosyć długo co więcej na co dzień i bez żadnego odprężania. Poddało się dopiero gdy w silnik poszedł 1bar, nie uszczelka tylko coś tam z tłokiem było :)

Nie przesadzam, pół bara jest świetnym ciśnieniem do ładowania w nieruszany silnik - mówię o wartościach właśnie rzędu 1 bar (z kompresora), bo wtedy uwierzę w 300km z 2.8 :)
Adam_94 napisał(a):
M50 jest dobre do dużych mocy, m52 jest wystarczające do mniejszych ale każdy chce pierdylion koni więc na warsztat idzie m50.

Amen, piękne podsumowanie :)
Leo napisał(a):
U mnie alu blok przyjmuje 1.2 bara i jakoś (odpukać) nic złego mu się nie dzieje. W szewcji czy juesej nie mają tego problemu tam się dmucha wszystko i wszystko jeździ. My niestety musimy się jeszcze dużo nauczyć i nie mówię tu tylko o budowaniu silników i układów nadciśnienia ale też o strojenie. Każdy pakuje ecumastera i myśli że to już bajka...

Sorry Leo, ale przestałem śledzić Twój temat po setnej stronie - nie masz przypadkiem odprężenia na tłokach ?
Co do ekstremalnych przypadków ładowania aluminiowych bloków to przecież Chelsea DeNofa z Formula Drift ma 770koni z M52 i ładuje Bóg wie ile, ale tak jak piszesz... ktoś zęby zjadł przy budowaniu takich silników.



Wracając do tematu:
Krejzer, powodzenia. Jeśli chciałbyś się kiedyś spróbować to pisz PW albo dawaj znać jak będziesz na jakimś zlocie to wezmę Compacta a nie Coupe.

_________________
Obrazek ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 33 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL