BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 22:08

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1563 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 79  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 23 lutego 2014, 03:41 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 240
Moje BMW: E63 ,e46 Cabrio
Kod silnika: m54B30 Ac Schnitzer
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=129094
Założyłem kompresor i jak przeciągnęła powyżej 5.500obrotów to zapala mi się EML i wyskakuje błąd Przeplywki i właśnie ten błąd 211 LLFS Error at the MECANICAL, do tego auto już słabo idzie jak by tryb awaryjny , jak zgaszę i odpalę to jest już ok, zostaje tylko błąd Przeplywki ale auto idzie jak powinno :-) dopóki znów kilka razy nie pocisnę do produkcji.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 23 lutego 2014, 09:08 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Moje BMW: e46
Kod silnika: m47
błąd 8 gluehanlage swiece mam nowe jak jest zimno odpala dobrze ale jak jest około 0 stopni to trzeba go dłużej kręcić co jest nie tak?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 23 lutego 2014, 21:50 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 128
Lokalizacja: 3city
Moje BMW: e46
Kod silnika: M47N eu4
Witam,

Proszę o opinie w temacie korekt wtrysków M47n EU4


jeszcze dopowiem że na zimnym silniku słychac klekot jak sie rozgrzeje to chodzi cichutko. mam świece do wymiany auto odpala dobrze, lecz w tym tygodniu zaworze na warsztat. czy to moze być efekt klekotu

_________________
Dla potrzebujących. Diagnostyka INPA, DIS, kodowanie NCS- Trójmiasto.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 23 lutego 2014, 22:04 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 128
Lokalizacja: 3city
Moje BMW: e46
Kod silnika: M47N eu4
kamilchno napisał(a):
oops, sorki. poprawny link: http://www.youtube.com/watch?v=vqkaTDtczGk


Ktoś ci już ogarnął?

na filmie zbyt wiele nie widać :) trzesie

_________________
Dla potrzebujących. Diagnostyka INPA, DIS, kodowanie NCS- Trójmiasto.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 27 lutego 2014, 17:50 
Offline
Forumowicz

Posty: 205
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52
Proszę o diagnozę poniższych odczytów:
sprawdzanie przy temp silnika 92/3 stopnie, samochód nie ma LPG, pali mi po 15 litrów teraz, ale nie haratam jej, wczesniej 12-13 to był max, m52b20

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 28 lutego 2014, 21:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 62
Lokalizacja: Czestochowa
Witam
a ja mam taki problem wychodzi mi poza skale i nie wiem co to jest e46 M52B25 (2,3l)
Pozdrawiam

http://pokazywarka.pl/5r2rys/

_________________
Pozdro Mateusz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 28 lutego 2014, 23:28 
Offline
Forumowicz

Posty: 252
Lokalizacja: jarocin
Moje BMW: e36 323
Lukaszenko, z tego co widać do komp mocno minusuje ilosc paliwa na 1,2,3 cylindrze -47, moze dlatego ze własnie na tych cylindrach mocno spadła ci kompresja ale to już moja sugestia... a odczyt engine roughnes dobrze jest zrobic na zimnym silniku bo na ciepłym kiedy pracują sondykomp stara się wyrównac prace silnika... ale i tak widac ze pierwszy cylinder masz najsłabszy a jeśli chcesz możesz podmienić pierwszy wtrysk z drugim żeby wykluczyć np lejący wtrysk i tak jeśli po ponownym podpięciu pod kopma okaże sie ze drugi cylinder jest najsłabszy to masz winowajce :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 2 marca 2014, 21:43 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 886
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B25
e36 1,8 m43 95"

instrument cluster

co oznacza błąd:

26 error injection sensor
short circuit to batt+
sporadic error

przeszukałem cały internet i nie znalazłem na ten temat żadnej odpowiedzi. Wtryskiwacze padają czy co? błąd powraca co jakiś czas.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 4 marca 2014, 21:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 1374
Lokalizacja: Łódź Widzew
Garaż: Wymiana uszczelniaczy zaworowych bez demontażu głowicy: https://sprzedajemy.pl/wymiana-uszczeln ... nr65354533


Wzmocnienie podłogi BMW e46 e36: https://sprzedajemy.pl/naprawa-mocowani ... nr53378978

Wymiana opon,Pozostała mechanika. ISTA INPA
cos cie się dzieje z czujnikiem wałka/wału masz jakieś zwarcie

_________________
Wymiana uszczelniaczy zaworowych bez demontażu głowicy: https://sprzedajemy.pl/wymiana-uszczeln ... nr65354533
Wzmocnienie podłogi BMW e46 e36: https://sprzedajemy.pl/naprawa-mocowani ... nr53378978

Wymiana opon,Pozostała mechanika. ISTA INPA
Kodowanie BMW seria E ICOM


Osoby z interfejsem BMW https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... 066388&z=7


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 5 marca 2014, 16:18 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Moje BMW: e46
Kod silnika: n42b20
Witam, proszę o pomoc w interpretacji błędów w e46 n42 z lpg, dodam także, że nie moge wejść w zakładkę sond live wyskakuje mi jakiś błąd przy próbie odczytu parametrów, oto błędy które po kasowaniu powracają:

http://wrzucacz.pl/file/7771394031687/Beztytulu.png

http://wrzucacz.pl/file/5751394031699/Beztytulu2.png


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 6 marca 2014, 14:44 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 886
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B25
wróbel91, tylko ten błąd wywala w zegarach, błąd czujnika chyba powinno wywalać w DME, czy nie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 7 marca 2014, 16:14 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 295
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: e36
Kod silnika: m42b18
Garaż: m42b18 x2
witam
mam maly problem i pytanko
jezdze juz 1500km na przelewaniu i zaczyna mnie draznic wysokie spalanie :)

silnik m42b18
ogolnie wszystko sprawne i dzialajace bo niedawno silnik dotarty :)
udalo sie inpa podlaczyc i doszukac sie tylko jednego problemu poza odpowietrznikiem baku ktory wypielem - ciagle bral prund :)
air cons niemal ze na srodku skali = okolo 10
air idle speed naa koncu zakresu = 10
lambda = skacze od 0,27 do 0,75
lambda integrator = 26 w skali -60/60
no i nieszczesne adaptionvalue TEV = 39 w skali -10/10
czuc ze przelewa i widac spalanie w granicach 12-14l
podmiana przeplywki nic nie dala
reszta z inpy wyglada poprawnie i w skalach
co moze miec wplyw na ta adaptacje? czy wystarczy odpiac aku na noc i wystartuje od nowa?
nie mozna bylo bo nie ma wymuszenia adaptacji
podobno to adaptacja od spalin czyli sondy - czy aby ja trzeba wymienic jak teoretycznie dziala?

dzieki za pomoc


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 8 marca 2014, 15:43 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 886
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B25
adaptionvalue tev +39 oznacza ze gdzies lapie lewe powietrze (duzy nadmiar powietrza, stad tez wysokie lambda integrator), dlatego sterownik wzbogaca mieszanke i przylewa, stad tez wysokie spalanie. Jakbys mial adaptacje na - oznaczalo by to za mala ilosc powietrza, sterownik obcinalby dawke.

Mozliwe przyczyny:
lewe powietrze (nieszczelnosci)
stozek
sonda lambda
przeplywomierz

aby skasowac adaptacje wystarczy na 1 minute odpiac ktora kolwiek kleme akumulatora.

sonda moze dzialac, ale moze miec za duza zwloke pomiaru (czasem tak padaja). skasuj adaptacje, i na zimnym silniku odpal i w inpie zobacz jak zmienia sie napiecie na sondzie na wolnych obrotach, zakladam ze stoi w granicach 0,05 -0,1 v i dopiero jak silnik sie nagrzeje i zacznie ustawiac adaptacje (wzbogacac mieszanke) sonda wkoncu na wolnych obrotach ruszy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 8 marca 2014, 16:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 295
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: e36
Kod silnika: m42b18
Garaż: m42b18 x2
picia9669, dzieki :)
lewego powietrza brak
stozka brak aczkolwiek nie mam starej malej puszki wiec ma lzej jesli chodzi o powietrze :D
ew zostaje wolno pracujaca sonda :)
najpierw odlacze prund a pozniej sprawdz eczy cos sie zmienilo :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 9 marca 2014, 19:31 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 302
Lokalizacja: Koszalin
Moje BMW: BMW E87
Kod silnika: M47N2
Co oznaczają błędy:

Obrazek

Obrazek

Wiem, że:
14 - błąd czujnika temperatury powietrza ale... gdzie on się znajduje?
55 - błąd grzania sondy ale... czy ten bmw e36 m52b20 98' ma dwie sondy? Na kolektorze i za katalizatorem? Jeżeli tak to której to błąd?
3 - błąd napięcia ładowania ale... czego?
24 - błąd maty zajętości ale... której? Kierowcy czy pasażera?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 11 marca 2014, 01:01 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 295
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: e36
Kod silnika: m42b18
Garaż: m42b18 x2
czujniki sa 2 od temperatury ;)
skoro na zegarach pokazuje dobrze to padl ten silnikowy na dme :)
ktory gdzie? :) nie pamietam ale na glowicy pod kolektorem ssacym gdzies byly
grzanie sondy - sprzawdz jeszcze przekaznik ale tam to juz byly na bank 2 sondy :P - chyba pod deklem pokrywy sa wtyczki jak w 2,8 choc moge sie mylic :P

nie przejmuj sie tym pradem - 4 x tylko wiec moze starczy odpinanie kostek czy aku
od kiedy kierowca potrzebuje mate?
aha no tak jak kierowca nie siedzi na fotelu to poduszka nie strzeli? :D hehe dobre logiczne rozumowanie :D
kup na allegro modul zajetosci fotela lub znajdz jak to zrobic i ustaw na stale :) pomin mate chyba ze chcesz ja wymieniac :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 11 marca 2014, 07:33 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 302
Lokalizacja: Koszalin
Moje BMW: BMW E87
Kod silnika: M47N2
OSKI napisał(a):
czujniki sa 2 od temperatury ;)
skoro na zegarach pokazuje dobrze to padl ten silnikowy na dme :)
ktory gdzie? :) nie pamietam ale na glowicy pod kolektorem ssacym gdzies byly
grzanie sondy - sprzawdz jeszcze przekaznik ale tam to juz byly na bank 2 sondy :P - chyba pod deklem pokrywy sa wtyczki jak w 2,8 choc moge sie mylic :P

nie przejmuj sie tym pradem - 4 x tylko wiec moze starczy odpinanie kostek czy aku
od kiedy kierowca potrzebuje mate?
aha no tak jak kierowca nie siedzi na fotelu to poduszka nie strzeli? :D hehe dobre logiczne rozumowanie :D
kup na allegro modul zajetosci fotela lub znajdz jak to zrobic i ustaw na stale :) pomin mate chyba ze chcesz ja wymieniac :)


haha no mistrz jestem :hyhy:

z sondami już wszystko wiem. są tak jak mówisz dwie na kolektorze a wyjścia są:

Obrazek

dzięki OSKI. moduł maty sam sobie zrobię bo to żadna filozofia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 11 marca 2014, 10:22 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 886
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B25
ta temperatura, to nie czujnik temperatury cieczy o tym co pisze kolega wyzej, tylko czujnik temp powietrza zasysanego (czytac uwaznie) jest on w kolektorze ssacym lub czasem w przeplywce.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 13 marca 2014, 12:40 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 35
Lokalizacja: Navan/Katowice
Moje BMW: E39 535i
Czy wie ktos czym jest spowodowany taki odczyt ?
Dodam ze auto pali 23 na kompie, jazda w miescie prawie caly czas.

Obrazek

Nie wydaje mi sie zeby termostat byl przyczyna wiekszego spalania ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 13 marca 2014, 12:54 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 232
Moje BMW: 525i TAPCZAN
Dannov, Masz problem z przepływka, byc moze dolot jest nieszczelny.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1563 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 79  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 45 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL