BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 00:30

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [E46] zapaliła sie pomaranczowa kontrolka oleju
PostNapisane: 12 kwietnia 2010, 00:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 13347
Moje BMW: Gtv
było już o tej kontrolce troche na forum

viewtopic.php?f=1&t=28920&hilit=z%C3%B3%C5%82ta+kontrolka+oleju

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] zapaliła sie pomaranczowa kontrolka oleju
PostNapisane: 14 kwietnia 2010, 14:30 
Offline
Forumowicz

Posty: 121
Lokalizacja: Konin
Moje BMW: E46 320D
Kod silnika: M47
Polecam sprawdzic bezpiecznik nr. 30 (jezeli chodzi o 320d m47, nie wiem jak w innych modelach) 7,5W. U mnie byl przepalony i to powodowalo zapalanie sie kontrolki oleju na zolto.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] zapaliła sie pomaranczowa kontrolka oleju
PostNapisane: 22 marca 2014, 19:31 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Moje BMW: 318 e46
Kod silnika: n42
A u mnie panownie wyglada to tak ze zolta kontrolka wlaczala sie gdy gasilem silnik i swiecila ok 30s poczym zgasla idac waszymi wskazowkami mowie sprawdze olej aczkolwiek byl wymieniany ok mc temu wiec bagnet w gore i zdziwienie oleju jest przy kresce min a drugie zdziwienie to duzo majonezu na bagnecie i teraz pytanie co moze byc zrobilem moze z 1000km po wymianie oleju jako ze inpa mi padla na kompie nie moge zeskanowac auta. Co do majonezu to czytalem ze moze byc zwiazany z odma nie wiem czy dobrze kompinuje , narazie dolalem olej i kontrolka sie nie zapala.
Zapomnial bym dodac ze latam e46 2.0i n42 za wskazowki bede wdzieczny pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] zapaliła sie pomaranczowa kontrolka oleju
PostNapisane: 22 marca 2014, 22:08 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 166
Lokalizacja: Jaworzno
Moje BMW: E 46
Kod silnika: M52 B25 TU
Garaż: [URL=http://www.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_][IMG]http://images68.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/394/c2ca9fa668c32045med.jpg[/IMG][/URL]
tabasco84, Najczęściej majonez pojawia się na korku, często w wyniku różnicy temperatur, jak już masz na bagnecie to koniecznie sprawdź poziom płynu w chłodnicy, przyjrzyj się czy nie ma w nim oleju, może puszczać uszczelka głowicy.

_________________
schadook
[img][IMG]http://images68.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/394/c2ca9fa668c32045m.jpg[/img][/img]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] zapaliła sie pomaranczowa kontrolka oleju
PostNapisane: 22 marca 2014, 22:56 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Moje BMW: 318 e46
Kod silnika: n42
plyn i czy weze nie puchna sprawdze jutro co do korka to troche majonezu tez jest do tego zyje w kraju gdzie jest mega wilgotno irlandia i ostatnio byly troche wachania temp. ale tez ja jutro przegonie w dlusza trase i sprawdze jeszcze raz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] zapaliła sie pomaranczowa kontrolka oleju
PostNapisane: 22 marca 2014, 23:34 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 166
Lokalizacja: Jaworzno
Moje BMW: E 46
Kod silnika: M52 B25 TU
Garaż: [URL=http://www.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_][IMG]http://images68.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/394/c2ca9fa668c32045med.jpg[/IMG][/URL]
tabasco84, Węże nie koniecznie muszą puchnąć, uszczelka może puszczać minimalnie pomiędzy kanałami oleju i chłodzenia, wystarczy w jednym miejscu przy krawędzi, a nie koniecznie musi puszczać kompresję z cylindra. W Takim przypadku będzie się mieszał olej z płynem a ciśnienia w przewodach nie będzie. Posprawdzaj wszystko bo zawsze lepiej wymienić uszczelkę niż robić kapitalkę jak woda pójdzie na tłoki. Niestety znam to z autopsji, nic nie zapowiadało katastrofy, nagle stanęło na autostradzie i tyle.
Powodzenia

_________________
schadook
[img][IMG]http://images68.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/394/c2ca9fa668c32045m.jpg[/img][/img]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 35 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL