BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 08:37

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 173 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: kupiec_fkl -->> BMW E39 528i
PostNapisane: 19 kwietnia 2014, 13:21 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
Nie kupiłbym nigdy srebrnego, bo zawsze sa "kolorowe", ale w końcu masz normalny silnik-teraz chyba wiesz, że długo jeździłeś z niepoprawnym :P

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kupiec_fkl -->> BMW E39 528i
PostNapisane: 19 kwietnia 2014, 13:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2761
Lokalizacja: searching...
Moje BMW: E39 540i ACS5 / 323i
Kod silnika: M62B44, M52b25
Garaż: mam
Auto wygląda trochę słabo :/ kolor trochę nijaki bez potencjału, zlewający się chrom, słaba felga, przedlift bez pakietu, no i silnik którego nikt nie ogarnia :rotfl:

_________________
do licha LPG -nawet porządne zapalniczki są na benzynę
KUPIE boczki w skórze E39 / kontury czarne z E38


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kupiec_fkl -->> BMW E39 528i
PostNapisane: 19 kwietnia 2014, 15:06 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Wojt4s napisał(a):
Wszystko fajnie , ale ten bok jest tragiczny ! :D :rotfl:


Na żywo prawego boku wogóle nie widać, ale rzeczywiście jest malowany tylny prawy błotnik na pewno. Mój lakiernik zauważył to dopiero jak się przyjrzał na podstawie odcięcia zrobionego na załamaniu wnęki drzwi mówi, że zostało to dobrze pomalowane. Na zdjęciach też prawe tylne drzwi wyglądają na malowane, ale mój lakiernik nie jest tego w stanie dostrzec. Na żywo tego nie widać bardziej widać lewy przedni błotnik który ma kolor chyba titansilber i drzwi lewe w delikatnie innym odcieniu (drzwi nie wiem czy nie wystarczy spolerować).

Berbel007 napisał(a):
Wygląda jak trup sprowadzony przez handlarzynę, a Ty się zachwycasz jakbyś 540 w manualu dorwał ;) Trzeba było ładować b28 do swojej byłej, miałbyś co robić, a część hajsu byś i tak odzyskał


Kompletny swap B20 na B28 kosztuje tyle co 2x malowanie całego auta (sam nie mam warunków żeby swap zrobić). Według mnie lepiej sobie pomalować całe auto niż szukać silnika który i tak może potem okazać się trupem.

Pablo325i napisał(a):
Bedzie podtlenek?
A moze kolektor? :]
Jaki olej zalejesz?


Podtlenku nie będzie chyba, że zamkną przejście graniczne w Bezledach ;) Kolektora też nie będzie bo nie widze sensu jest spory zapas mocy jak dla mnie już teraz. Na obecnych oponach z E36 (205/55R16) na 1 i 2 biegu na skręconych kołach nie ma trakcji :) Olej po rozmowach z Kucharem! wybiore chyba 5W40 Liqui Moly Top Tec lub High Tec.

igor b. napisał(a):
Widziałem drugie 528i w kolorze szarym od Kamila i na zdjęciach wygląda lepiej od srebrnej, wyposażenie chyba ciut biedniejsze, bo widziałem tam welury, no ale kurde... :rotfl: Przy szarym ogarnąć lakier to łatwizna w porównaniu do tego co będziesz musiał zrobić ze srebrnym (pewnie malowanie całego boku) ;) Ja bym się nigdy ale to nigdy nie zdecydował na kolor srebrny :P No ale najważniejsze jest to, że masz zapał do pracy i z niecierpliwością czekam na relacje z prac :ok:


Co do srebrnego koloru to mi się podoba (wogóle koloru nie brałem pod uwagę, aby nie różowy). Ma zaletę, że sie nie brudzi ale minusem jest to, że na zdjęciach wszystko widać. Za różnicę cenową między szarą, a srebrną moge sobie 2x pomalować całe auto.

Wojt4S90 napisał(a):
Nie kupiłbym nigdy srebrnego, bo zawsze sa "kolorowe", ale w końcu masz normalny silnik-teraz chyba wiesz, że długo jeździłeś z niepoprawnym :P


silnik uważam, że idealny kompromis między osiągami a spalaniem. BMW się postarało :)

Narazie wizualnie nie wiele się zmieni. Chce najpierw doprowadzić je do mechanicznej prefekcji oraz zając się pierdołami (pompowanie lędźwi w jednym fotelu, nie wyłączający się mały wiatraczek w panelu klimy).


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kupiec_fkl -->> BMW E39 528i
PostNapisane: 19 kwietnia 2014, 20:35 
Offline
Forumowicz

Wiek: 43
Posty: 190
Lokalizacja: Puławy- Munchen
Moje BMW: e61 LCI,e87,A6,E320c
Kod silnika: 3.0d, 1.6i,1,9d,3,2d
Nie będę już cytował co poniektórych postów bo nie ma sensu.Dla mnie najważniejszy jest banan na twarzy Kupca podczas jazdy próbnej i stwierdzenie że mamy super drogi w powiecie puławskim hehe.Co do motoru to najlepiej jeżdżące 2,8 jakiem do tej pory miałem okazję jeździć.Jest nisko,jest twardo ale komfortowo,środek zadbany,auto oczywiście do ogarnięcia.Ma za to komplet nowych sprężyn i kompletne hamulce na czterech kołach dzięki czemu na dzień dobry nie trzeba tego robić.Z Kamilem nie malowaliśmy całego auta chociaż przeszło to przez myśl bo i tak coś by potencjalnemu kupującemu nie pasowało.Zrobiliśmy dobrą cenę żeby młody był zadowolony.I myślę że będzie.Założy shadow,z czasem jakieś koło wleci i auto będzie git


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kupiec_fkl -->> BMW E39 528i
PostNapisane: 19 kwietnia 2014, 20:51 
Offline
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 242
Lokalizacja: ok. Lublina
Moje BMW: e36
Dobra baza :ok:
PS. Z racji mitycznego silnika czekamy na pomiar 100-200 na RL ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kupiec_fkl -->> BMW E39 528i
PostNapisane: 19 kwietnia 2014, 21:02 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 186
Lokalizacja: Ostrołęka
Moje BMW: Obecnie brak
Dużo osób krytykuje bo to bo tamto rzeczywiście srebrny kolor jest ciężko dobrać nie mowa żeby się nie różnił ale ciekaw jestem ile osób ma takie 15 letnie igły na tym forum. Sam dobierałem błotnik przedni do e39 w kolorze titansilber (354) i dopiero 4 błotnik ułożył się prawie idealnie -oczywiście wcześniejsze miały powłąkę orginalną.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kupiec_fkl -->> BMW E39 528i
PostNapisane: 20 kwietnia 2014, 12:36 
Online
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
kupiec_fkl napisał(a):
zrobiłem trasę 400 km za 200 zł (9,2 litra/100km). Sądzę, że jakbym miejscami trochę odpuścił z gazem to jeszcze można litr zejść.

To jest najlepsze w tym silniku. Spala głupie 2 litry więcej od b20 a jazda bez porównania

kupiec_fkl napisał(a):
wybiore chyba 5W40 Liqui Moly Top Tec lub High Tec.
.
bierej HIGH ... bo TOP to hydrokrak. Sam go bede zalewał niedługo.

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kupiec_fkl -->> BMW E39 528i
PostNapisane: 20 kwietnia 2014, 12:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1860
Moje BMW: brak
Kod silnika: Turbo
Jeśli auto jest bezwypadkowe to zmiana bardzo dobra ale rzeczywiście ktoś kto malował elementy - zakładam po jakiś 'otarciach' - popsuł robote i musisz to poprawić. Powodzenia w doprowadzeniu to jak najlepszego stanu bo tylko takie E39 są warte zainteresowania, są fajne i mimo kompletnie poprawnej serii wyróżniają się i nie warto nic tu zmieniać tylko dbać. Co do oleju to tak jak kolega wyżej napisał, LM high tech będzie znakomity :ok:

_________________
Moje BMW E46 330i
viewtopic.php?f=6&t=120047


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kupiec_fkl -->> BMW E39 528i
PostNapisane: 20 kwietnia 2014, 14:22 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 33
Posty: 2977
Lokalizacja: RMI
Moje BMW: e90 330d +
Kod silnika: m57t2
Plus za B28 :ok: Ogarniesz lekko te prawą stronę, dojdzie jakieś koło i będzie naprawdę fajna 5.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kupiec_fkl -->> BMW E39 528i
PostNapisane: 20 kwietnia 2014, 16:09 
Offline
Specjalista

Posty: 4442
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
Na pewno idzie zejsc ze spalaniem ;) ja teraz jak w nocy do nke leciałem to m52 spaliło mi tyle co zdrowe tdi :D oczywiscie prawie cały czas tą samą prędkością.
Z tym swapem a lakierowaniem to Ci powiem że lepiej jest swapować. Temat przerabiany u kolegi w borze :D Do dzisiaj drzwi w zawiasach porządnie nie wyregulował :D Lakierniczo wygląda jak kibel i nikt tego nie ukrywa, a i przynajmniej będziesz miał co robić. Najwidoczniej lakier z hoojowej mieszalni ktoś zapodał , czyli pewnie sam kod na recepture i z bogiem. Zamiast dorobić lakier z kodu , pojść do auta i porównać co wyszło a następnie "dopieprzyć i dosolić". Powodzenia w modzeniu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kupiec_fkl -->> BMW E39 528i
PostNapisane: 20 kwietnia 2014, 19:09 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 3058
Lokalizacja: Herzberg/Tiegenhof
Moje BMW: Z3
Miłosz napisał(a):
Z tym swapem a lakierowaniem to Ci powiem że lepiej jest swapować. Temat przerabiany u kolegi w borze :D

:faint:
Obrazek

Przy zmianie silnika z 2.0 na 2.8 w E39 żeby zrobić to dobrze to cały układ napędowy trzeba wymienić + hamulce.

_________________
"Jeszcze dziś, nawet po tym, co się wydarzyło w Ronde di Andora bardziej boję się, kiedy wychodzę na spacer, niż kiedy prowadzę auto." RK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kupiec_fkl -->> BMW E39 528i
PostNapisane: 20 kwietnia 2014, 20:40 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1140
Lokalizacja: Pfaffenhofen(PAF)
Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kupiec_fkl -->> BMW E39 528i
PostNapisane: 21 kwietnia 2014, 07:57 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Miłosz jak jesteś w nke to możemy się zgrać we wtorek zobaczysz auto na żywo ;) Pawel! dobrze napisał swap nie jest taki tani jak miałem 520i pytałem w HTT i kompletny kosztuje 5 tys zł (cena nie obejmowała chyba tylko hamulców).

Co tu wam napisać mogłem kupić ładne 523i albo 528i do dopieszczenia wybrałem jak widać ;) Docelowo to wogóle miało być e36 323i 325i albo 328i ale po obejrzeniu 10 sztuk poprostu zrezygnowałem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kupiec_fkl -->> BMW E39 528i
PostNapisane: 21 kwietnia 2014, 08:01 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
ale po co swapować silnik, który można było dostać normalnie w 528i... później cudowania jak taką 520stkę sprzedać, bo się silnik nie zgadza. Dobrze zrobiłeś, że to b28, a niedociągnięcia sobie zrobisz na spokojnie :ok:

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kupiec_fkl -->> BMW E39 528i
PostNapisane: 21 kwietnia 2014, 15:48 
Offline
Specjalista

Posty: 4442
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
Pawel!, za pewne jesteś idealnym teoretykiem i nic po za tym.
kupiec_fkl, właśnie przed chwilą wróciłem do gd , po za tym i tak nie siedze w kendziurze tylko nieopodal nad jeziorem ;) Jak będę śmigał na majówkę to się odezwę.
PS mam nadzieje że nie serwisujesz auta na tym zadupiu :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kupiec_fkl -->> BMW E39 528i
PostNapisane: 21 kwietnia 2014, 17:41 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Miłosz wszystkie diagnozy stawiam sam ewentualnie mam elektryka dobrego w Olsztynie z interfejsem. Jeżeli chodzi o sprawy mechaniczne to mam takiego swojego mechanika w Kętrzynie któremu wioze części oddaje auto i wymienia. E39 to nie Ferrari ;-) Nad którym jeziorem mieszkasz ? Odzywaj się na majówkę może będę w K3


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kupiec_fkl -->> BMW E39 528i
PostNapisane: 21 kwietnia 2014, 18:07 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 1276
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: m52b28
Kod silnika: 227km 289nm
Wojt4S90 napisał(a):
ale po co swapować silnik, który można było dostać normalnie w 528i... później cudowania jak taką 520stkę sprzedać, bo się silnik nie zgadza. Dobrze zrobiłeś, że to b28, a niedociągnięcia sobie zrobisz na spokojnie :ok:



Dobre stwierdzenie :super:

_________________
Były-e36 320- e36 323-e36 323 Sz 25%-e39 523-e39 528 -e39 540 -e46 330ci - e46 323 -e46 330ci -e36 328 - e36 328 sz 25% - e36 328- e36 328-e36 328 sz25%-e39 528-e36 328 -e46 323-e46 330ci-(e46 323ci i e36 320 Kompresor )
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Obrazek-


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kupiec_fkl -->> BMW E39 528i
PostNapisane: 21 kwietnia 2014, 20:16 
Offline
Forumowicz

Wiek: 43
Posty: 190
Lokalizacja: Puławy- Munchen
Moje BMW: e61 LCI,e87,A6,E320c
Kod silnika: 3.0d, 1.6i,1,9d,3,2d
BLACK DYNAMITE napisał(a):
Wojt4S90 napisał(a):
ale po co swapować silnik, który można było dostać normalnie w 528i... później cudowania jak taką 520stkę sprzedać, bo się silnik nie zgadza. Dobrze zrobiłeś, że to b28, a niedociągnięcia sobie zrobisz na spokojnie :ok:



Dobre stwierdzenie :super:


X2


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kupiec_fkl -->> BMW E39 528i
PostNapisane: 1 maja 2014, 11:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 3058
Lokalizacja: Herzberg/Tiegenhof
Moje BMW: Z3
Miłosz napisał(a):
Pawel!, za pewne jesteś idealnym teoretykiem i nic po za tym.

za pewne to mnie nie znasz ;)

Porównujesz swap w VW do swapa w BMW, gdzie w tym pierwszym jest o wiele mnie pracy z układem napędowym. Panie teoretyku, BMW ma napęd na tył, a w wersji 2.8 w e39 są inne półosie, dyfer, hamulce i pewnie coś jeszcze niż w wersji z 2.0.

Wojt4S90 napisał(a):
ale po co swapować silnik, który można było dostać normalnie w 528i... później cudowania jak taką 520stkę sprzedać, bo się silnik nie zgadza.

Potem przyjeżdża taki kupujący i marudzi że pod maską b28, a hamulce zostały, a to a tam to...

no offence

_________________
"Jeszcze dziś, nawet po tym, co się wydarzyło w Ronde di Andora bardziej boję się, kiedy wychodzę na spacer, niż kiedy prowadzę auto." RK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kupiec_fkl -->> BMW E39 528i
PostNapisane: 3 maja 2014, 11:30 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Wczoraj rano moja Mama wyjeżdżając z garażu tyłem zapomniała, że jestem u nich i moje auto stoi na parkingu pod domem ;) Oto efekt:

Obrazek

Czekam na rzeczoznawce bo rodzice chcą to naprawić z OC. Zobaczymy na ile to wyceni 3 lata temu jak kupiłem E39 520i wjechał mi w tył facet Hondą CRV i za zderzak oraz kilka rys pod lampą dostałem 1100 zł. Co ciekawe w Audi rodziców tylko zderzak tylny jest trochę zadrapany


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 173 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 44 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL