BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 22:06

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] tylko 500 obrotów po odpaleniu - dlaczego?
PostNapisane: 2 listopada 2007, 11:36 
Offline
Forumowicz

Posty: 177
Lokalizacja: ÂślÂąsk
Moje BMW: e53 3.0i
Witam
jak na zimnym odpale, to silnik tylko ledwo ma 500 obr/min i niezależnie czy na benzynie czy na gazie,
co może być tego przyczyną? :niepewny:

[ Dodano: 3 Listopad 2007, 09:50 ]
:(

[ Dodano: 3 Listopad 2007, 09:54 ]
nikt nie wie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 listopada 2007, 14:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 76
Lokalizacja: andrychĂłw
kurcze ja mam to samo!! rozwiazales juz ten problem?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 listopada 2007, 14:57 
Offline
Forumowicz

Posty: 177
Lokalizacja: ÂślÂąsk
Moje BMW: e53 3.0i
właśnie wygląda na to ze nikt nie wie :zalamany:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 listopada 2007, 14:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 76
Lokalizacja: andrychĂłw
napisz na gg 4922071


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 listopada 2007, 15:57 
Offline
Forumowicz

Posty: 177
Lokalizacja: ÂślÂąsk
Moje BMW: e53 3.0i
nikt nie wie? :kwasny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 listopada 2007, 16:41 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Może być także niesprawny zawór dodatkowego powietrza, albo układ prądowy w sterowniku sterujący zaworem dodatkowego powietrza.

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 listopada 2007, 17:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 45
Lokalizacja: GdaĂąsk
a gdzie wogóle znajduje sie sterownik sterujący zaworem dodatkowego powietrza. ? jak sprawdzic ten układ prądowy jeśli zawór dodatk powietrza byłby w pożądku ?

_________________
Dariusz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 listopada 2007, 18:19 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Spróbuj odłączyć wtyczkę z zaworu i na odpalonym silniku uderzaj w niego by przesłona w nim zmieniała swoje położenie.....powinny być zmiany w obrotach silnika.
Jeśli obroty wzrosną po uderzaniu lub jeszcze bardziej zmaleją, podłącz wtyczkę z powrotem i obserwuj czy jest jakaś reakcja (powrót do poprzedniego stanu obrotów)

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 listopada 2007, 18:43 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 185
Lokalizacja: Myszków
Moje BMW: e46 320i
Kod silnika: M54B22
Może silniczek krokowy.....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 listopada 2007, 21:41 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
maxbolo napisał(a):
jak na zimnym odpale, to silnik tylko ledwo ma 500 obr/min i

Hmm.. a może poprostu masz przekłamania na obrotomierzu.
Czy silnik równo pracuje czy nim telepie.??
Czasami jest tak ze wskazówka się wiesza i dopiero po przegazowaniu lup trzepnięciu ręką w kokpit wskazówka wraca na swoje miejsce.

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 listopada 2007, 21:45 
Offline
Forumowicz

Posty: 177
Lokalizacja: ÂślÂąsk
Moje BMW: e53 3.0i
chciałbym żeby tak było, niestety po odpaleniu obroty są na tyle niskie, że zimą to gaśnie :kwasny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 listopada 2007, 00:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 57
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
A może pompa paliwa...? U kumpla tak było i okazało się, że pompa nie dawała rady na zimnym silniku.
Muszę dodać, że wolne obroty były w tym zakresie (500/min) przez kilkanaście sekund a później spoko. A jak to wygląda u Ciebie?


Ostatnio edytowano 4 listopada 2007, 09:01 przez ŁukaszM, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 listopada 2007, 01:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 204
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Moje BMW: e46
Kod silnika: M54B25
Witam.Sory że możę pisze w tym temacie,ale nie wiem jak założyć swój.mam 318 is, od pewnego czasu wyskakuje mi pierwszy bieg czasami?? co z tym zrobić, no i też jak odpale na zimnym silniku to obroty są nierówne,jak już silnik pochodzi trochę wszystko jest dobrze.

_________________
Zobacz moją BETI viewtopic.php?f=6&t=68824 Nowe foty-gleba
Było e36 318 is
Jest e46 325i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 listopada 2007, 09:25 
Offline
Forumowicz

Posty: 177
Lokalizacja: ÂślÂąsk
Moje BMW: e53 3.0i
niestety to nie może być pompa paliwa, gdyż jak przełącze na gaz to nadal mam tylko 500 obrotów, dopiero jak sie zagrzeje to obroty są na poziomie 750.

[ Dodano: 8 Listopad 2007, 18:05 ]
jeszcze takie małe pytanko:
gdzie jest zawór dodatkowego powietrza? :|

[ Dodano: 8 Listopad 2007, 18:14 ]
tylko małe pytanko:
gdzie jest ten zawór dodatkowego powietrza? :|


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 listopada 2007, 18:24 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 43
Posty: 7
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: e39 530i
Kod silnika: M54B30
Hmm ciekawa sprawa. Ja u siebie od czasu do czasu spotykam się z czymś takim że po wyrzuceniu biegu jak auto się jeszcze toczy to obroty spadają do ok 400rpm i za chwile lata normalnie. Wiem że to może nie ten sam problem, ale może jest związany z tą samą przyczyną. Dzieje się to tylko na rozgrzanym silniku.

_________________
-= PrzyjemnoœÌ z Jazdy - BMW =-
www.bkb.bydgoszcz.pl
(oo==00==oo)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 listopada 2007, 18:26 
Offline
Forumowicz

Posty: 177
Lokalizacja: ÂślÂąsk
Moje BMW: e53 3.0i
jeszcze takie małe pytanko:
gdzie jest ten zawór dodatkowego powietrza? :|


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 listopada 2007, 19:39 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 820
Lokalizacja: okolice Torunia
Moje BMW: E39 540iA
Kod silnika: M62TUB44
witam,

mam dokładnie ten sam problem niskie obroty ale nie zawsze raz jest dobrze a czasami tylko 500 obrotów, na gazie jest minimalnie lepiej

jak uruchomie auto na P jest ok wrzucam bieg i zaczyna telepac autem przejadę skrzynią w górę i dół i mam chociaz jakieś stabilne 500-600

i tak jadę wymienic gumę lączaca kolektor z przepływomierzem bo mam taśmą poklejoną,
mam taka cichą nadzieję że to jest przyczyną, czy jak podłączą auto pod kompa wyjdzie co jest nie tak??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 listopada 2007, 20:32 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
maxbolo napisał(a):
gdzie jest ten zawór dodatkowego powietrza?

Zawór powietrza dodatkowego był w starszych modelach i spełniał role automatycznego ssania , a u ciebie jest silniczek krokowy wolnych obrotów i znajduje sie na bajpasie omijajacym przepustnice pod kolektorem ssącym.

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 listopada 2007, 20:38 
Offline
Forumowicz

Posty: 177
Lokalizacja: ÂślÂąsk
Moje BMW: e53 3.0i
mcgiver napisał(a):
Zawór powietrza dodatkowego był w starszych modelach i spełniał role automatycznego ssania , a u ciebie jest silniczek krokowy wolnych obrotów i znajduje sie na bajpasie omijajacym przepustnice pod kolektorem ssącym.


w takim razie czyżby robertbmw nie wiedział czy u mnie jest silniczek krokowy czy zawór powietrza dodatkowego ? :niepewny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 listopada 2007, 20:43 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
Robert twierdzi ,że to jest to samo choć ja mam inne zdanie na ten temat , o czym zresztą dyskutowaliśmy w innym temacie, no chyba ,że u ciebie jest jeszcze coś o czym niewiem :niepewny: .
Masz silnik m50 czy jak???

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL