BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 10:31

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 709 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 36  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: !kuchar -> BMW E46 330i sedan | Eibach |sprint 0-170| Amsoil
PostNapisane: 30 kwietnia 2014, 19:07 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1860
Moje BMW: brak
Kod silnika: Turbo
Na dniach zmienię filtr paliwa Knecht. Muszę wyjeździć tylko bak paliwa z dodatkiem Millersa z powyższej fotki czyszczącym układ paliwowy.
Kupiłem sobie też 1L oleju na dolewki i mam nadzieje, ze na 10kkm wystarczy to spokojnie bo póki co przejechałem na tym Amsoilu 600km od wymiany i nic nie ubyło a czasami było podkręcane wysoko więc jest nadzieja, że moje M54 po dwóch dość szybkich zmianach dobrego oleju i jednej płukance ogarnęło się, jest 'czyste' i łyknie mniej smarowidła niż na poprzednim Millersie, na którym i tak pobór widocznie spadł :D
Obrazek

W długi weekend lakier dostanie ręczne "spa" i porządne zabezpieczenie.

Pozdrawiam

_________________
Moje BMW E46 330i
viewtopic.php?f=6&t=120047


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: !kuchar -> BMW E46 330i sedan | Eibach |sprint 0-170| Amsoil
PostNapisane: 30 kwietnia 2014, 19:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3530
Lokalizacja: Myślenice
Moje BMW: 330ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=99809
Też mnie to czeka :D i Też chyba wezmę Knechta :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: !kuchar -> BMW E46 330i sedan | Eibach |sprint 0-170| Amsoil
PostNapisane: 30 kwietnia 2014, 19:54 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2756
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: M5 E39
Kod silnika: S62B50
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=156497
Noo a miałeś przyjechać po APC :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: !kuchar -> BMW E46 330i sedan | Eibach |sprint 0-170| Amsoil
PostNapisane: 1 maja 2014, 05:38 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30373
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
!kuchar napisał(a):
Bmw zaleca 5W30 więc coś w tym musi być. Pawelos też pisał, że generalnie R6 nie ma tendencji do grzania i 5w30 wystarczy a dobre 5w40 pozwoli na wiele - Leo pewnie ma racje ale miał na myśli chyba dół silnika/panewki jeśli czytaliśmy to samo u kogos w temacie. Ja zawsze lałem 5w40 a ten Amsoil EFM, jest podobno tak dobrym olejem, ze zniósł by wiele - ja tam używam auta normalnie i okazjonalnie korzystam z możliwości choć czasem zdarza się pokręcić chwilkę dłużej. XF 5W50 to dobra oliwa, mało opinii jeszcze o nim ale jak znam Millersa i opinie ludzi to ten olej spisuje się podczas upalania lepiej niż VR1 10W60 (nie jedną opinię czytałem kogos kto jeździł po torach z czujnik temp.oleju), jest następcą XFS'a i z nim było podobnie, też myślałem o tym oleju tyle ze 5w40 no ale tak na prawdę swoje też kosztuje więc wolałem dołożyć do AMS'a. Olej ma być taki, żeby też podczas zimnych startow w szczególności w zime dawał też bardzo dobrą ochrone...i XF i AMS to spełnia.


to ja już nie wiem :rotfl:

!kuchar napisał(a):
Przyszedł olej AMS'a


a jednak :chytry: leciał z USA?

!kuchar napisał(a):
Dostałem też dodatek do paliwa Millers Petrol Injector Cleaner - podobno czyści układ paliwowy. Zastosuje go i zmienię filtr paliwa.


też mam taki zamiar :)

Nightfox napisał(a):
i Też chyba wezmę Knechta :ok:


ja ostatnio brałem Mann do 330i

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: !kuchar -> BMW E46 330i sedan | Eibach |sprint 0-170| Amsoil
PostNapisane: 1 maja 2014, 10:35 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1860
Moje BMW: brak
Kod silnika: Turbo
Nightfox napisał(a):
Też mnie to czeka :D i Też chyba wezmę Knechta :ok:

Chciałem Bosh ale okazało się, że Knecht w InterCarsie kosztuje niewiele więcej. Swoją drogą ceny tych filtrów niestety są jakie są...

koko2403 napisał(a):
Noo a miałeś przyjechać po APC

Nie możemy na siebie trafić jakoś :D Dam rade bez APC :hyhy:

DaaN napisał(a):
a jednak leciał z USA?

nie nie, kupiłem na zmienolej

DaaN napisał(a):
ja ostatnio brałem Mann do 330i

w sumie jeden kij :) ja zawsze kupowałem filtry oleju Knechta lub Mann'a to i paliwa taki sam. Chyba lepszych nie ma (nie wiem kto robi dla aso).

Dziś biore się za lakier. Porządne przygotowanie lakieru potem Megs UC, IPA i wosk Colli. Do poniedziałku postoi auto w garażu (od jutra ma padać) to się wosk utwardzi i poleży do jesieni :hyhy: jutro dorzucę drugą warstwę a potem tylko po każdym myciu siuwaks QD FK i porządne kropelkowanie przez całe lato zapewnione :rotfl:

Tu trochę chemii do zużycia:
Obrazek
Obrazek

Pozdrawiam

_________________
Moje BMW E46 330i
viewtopic.php?f=6&t=120047


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: !kuchar -> BMW E46 330i sedan | Eibach |sprint 0-170| Amsoil
PostNapisane: 1 maja 2014, 10:50 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 415
Lokalizacja: Trójmiasto
Moje BMW: e46 316ti
Kod silnika: N42B18
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=160222
Dobry zestawik :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: !kuchar -> BMW E46 330i sedan | Eibach |sprint 0-170| Amsoil
PostNapisane: 1 maja 2014, 10:56 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30373
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
!kuchar, dzięki za info :)

!kuchar napisał(a):
Dziś biore się za lakier.


ja też zacząłem ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: !kuchar -> BMW E46 330i sedan | Eibach |sprint 0-170| Amsoil
PostNapisane: 1 maja 2014, 11:12 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 3058
Lokalizacja: Herzberg/Tiegenhof
Moje BMW: Z3
!kuchar napisał(a):
Chciałem Bosh ale okazało się, że Knecht w InterCarsie kosztuje niewiele więcej. Swoją drogą ceny tych filtrów niestety są jakie są...

Cena wysoka przez regulator ciśnienia paliwa, część która bardzo rzadko niedomaga została połączona z filtrem który wymienia się dość często :kwasny: , ale zawsze można zrobić tak jak jest w M52TU.

_________________
"Jeszcze dziś, nawet po tym, co się wydarzyło w Ronde di Andora bardziej boję się, kiedy wychodzę na spacer, niż kiedy prowadzę auto." RK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: !kuchar-->>BMW E46 330i sedan | Eibach |sprint 0-170| Amsoil
PostNapisane: 1 maja 2014, 15:42 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 677
Lokalizacja: Czestochowa
Moje BMW: E46 Touring
Kod silnika: Silnik M57N
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=105058
Szacun ze wytrzymasz bez nakladnia do jesieni :padam:
JA musze comiesiac bo inaczej sie zle czuje :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: !kuchar-->>BMW E46 330i sedan | Eibach |sprint 0-170| Amsoil
PostNapisane: 1 maja 2014, 15:55 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1860
Moje BMW: brak
Kod silnika: Turbo
krzysiek555, zazwyczaj nie wytrzymywałem ale czuje, ze do jesieni nie będzie mi się chciało drugi raz ręcznie robić wszystkich etapów przygotowania lakieru do woskowania. Samo porządne mycie ewentualnie z glinką + wosk to pewnie jeszcze wskoczy w lato ale juz bez cleanera :rotfl: Póki co będą dwie warstwy tego Collinite i regularne mycie + konserwacja qucik detailerem i wtdy lakier będzie dobrze zabezpieczony, zawsze śliski i w połysku :hyhy: Nawet nie mam fajnych letnich i pachnących wosków żeby sobie w lato co miesiąc fundować takie rzeczy ;) - dlatego robię teraz 'full opcje' i kładę synetyczny wosk, który wytrzyma w moim przypadku spokojnie 4-6 miesiecy wspomagany qd zeby mieć spokój z kropelkowaniem.

_________________
Moje BMW E46 330i
viewtopic.php?f=6&t=120047


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: !kuchar-->>BMW E46 330i sedan | Eibach |sprint 0-170| Amsoil
PostNapisane: 1 maja 2014, 20:11 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 10409
Hee... niezły zestaw. Chciałbym mieć czas na taką zabawę ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: !kuchar-->>BMW E46 330i sedan | Eibach |sprint 0-170| Amsoil
PostNapisane: 1 maja 2014, 20:41 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 677
Lokalizacja: Czestochowa
Moje BMW: E46 Touring
Kod silnika: Silnik M57N
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=105058
Jak cos moge Ci sprzedac galsura :hyhy:
Polecam QD BSD ale minus ze nie ma sliskosci :mur:
Ale kropleki najlepsze :padam:
Kamil to jest uzalenienie ,jak nie umyje auta dwa razy w tyg to umieram :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: !kuchar-->>BMW E46 330i sedan | Eibach |sprint 0-170| Amsoil
PostNapisane: 1 maja 2014, 21:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
ceramike polozcie przede wszystkim. znam sposoby za 200zl na rok ktore bija te srodki na glowe i chronia lakier z super efektem bez takiej roboty i wcierania w lakier :wstyd: koledzy szkoda kasy... bo efekt taki sobie... mozna miec go caly rok na innych patentach i chmury na lakierze 365 dni. filtr austriacki dobry. a olej potrzymaj w silniku przynajmniej 5000-8000km bo inaczej nic nie oczysci. po 2-3 wymianach juz poczysci co ma

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: !kuchar -> BMW E46 330i sedan | Eibach |sprint 0-170| Amsoil
PostNapisane: 1 maja 2014, 23:07 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 43
Posty: 611
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E90 335d M-Pakiet
Kod silnika: M57N2
!kuchar napisał(a):
Kupiłem sobie też 1L oleju na dolewki i mam nadzieje, ze na 10kkm wystarczy to spokojnie bo póki co przejechałem na tym Amsoilu 600km od wymiany i nic nie ubyło a czasami było podkręcane wysoko więc jest nadzieja, że moje M54 po dwóch dość szybkich zmianach dobrego oleju i jednej płukance ogarnęło się, jest 'czyste' i łyknie mniej smarowidła niż na poprzednim Millersie, na którym i tak pobór widocznie spadł :D
Pozdrawiam


U mnie po wymianie oleju przejade ok. 1000km bez dolewki, a pozniej zaczyna wpierniczac olej. Z moim ravenolem 0w-40 tez tak jest. Na poczatku git, a pozniej wpierdziela. Na razie po ponad 5kkm dolałem w sumie litr z malym hakiem. Autko po zdjeciu pokrywy zaworow jest mega czyste - także wnioskuje, ze pierscienie zgarniajace olej nie sa w calkowicie oczyszczone :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: !kuchar-->>BMW E46 330i sedan | Eibach |sprint 0-170| Amsoil
PostNapisane: 2 maja 2014, 10:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
w tych m54 smialo mozna wlewac wiecej oleju o 500ml :zakrecony: taki ich urok, radzilbym lac raczej 5w40 totala quartz on jest do silnikow wysokoobrotowych jest tani dobrze smaruje i czysci, bo latem na obrotach spala taki malolepki olej momentalnie, sprobuj z totalem 5w40 energy 9000 od net_hurt na allegro, smialo lej nic sie nie boj... jego jakosc jest taka jak tego niemieckiego ravenola co masz, ja juz jestem po 20 wymianach tego oleju, stary ford z 1989r. CVH konstrukcja 4 gary (fakt że USA) ale spala mi 300ml na 10000km tego oleju (jezdzone na gazie krecony czesto do 7500 obr/min) to jest jak w nowym aucie takze smialo mozecie lac ten olej. silnik katowany moze spalic 200ml oleju wiecej na 10000km jesli nie bierze oleju i jesli olej nie jest rozrzedzany paliwem PB

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: !kuchar-->>BMW E46 330i sedan | Eibach |sprint 0-170| Amsoil
PostNapisane: 2 maja 2014, 10:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1860
Moje BMW: brak
Kod silnika: Turbo
bastaz, zobaczymy jak będzie. W m54b22 u mojego taty Amsoil przejechał 2kkm i nie wziął nic (ale poprzedniego Millersa na 7kkm wziął nie całe 0.5l więc akurat ten konkretny 2.2 nie chce brać oleju). Dam znać jak przejadę chociaż ze 2kkm na tym Ams efm. Oleju już nie zmienie a jesli miałbym lać tani olej to albo Valvo 5w50 albo tak jak pisze pawelos666, Total quartz.

pawelos666 napisał(a):
znam sposoby za 200zl na rok ktore bija te srodki na glowe i chronia lakier z super efektem bez takiej roboty i wcierania w lakier koledzy szkoda kasy... bo efekt taki sobie...

Nie pisz głupot prosze Cię :) Za 200zł można sobie kupić środek zabezpieczający w nanotechnologii np. marki Nanolex ale co uważasz, że przed jego aplikacją nie trzeba spędzić wiele czasu nad przygotowaniem lakieru tak samo dobrze jak przed położeniem dobrego wosku ? (w nano trzeba zrobić jeszcze lepiej a najlepiej to korekte). To samo dotyczy kwarcu...jest to znakomite i chroni lakier lepiej oraz dłużej niż woski syntetyczne za 100zł ale lakier musi być przygotowany idealnie by miało to sens (bo po co kupować środek zabezpieczający za 200-300zł i skrócić jego żywotność kładąc go na kiepsko przygotowaną powierzchnie ?).
Samo zabezpieczenie czyli wosk/nano etc. to tylko kropka nad "i" oraz zabezpieczenie efektu/lakieru natomiast a cały blask, efekt, mniejsza lub większa trwałość i zachowanie efektu na dłużej daje przede wszystkich korekta lakieru lub jego ręczne bardzo męczące przygotowanie mleczkiem polerskim i cleanerem jak wielu robi to w domowych warunkach (co nie daje nawet w 20% efektu jak po korekcie mechanicznej) oczywiście z wcześniejszym 'odsmalaniem' i glinkowaniem.

Nie ma co tu pisać i robić OT chyba, ze w oddzielnym temacie, który jest na tym forum o kosmetykach.

_________________
Moje BMW E46 330i
viewtopic.php?f=6&t=120047


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: !kuchar-->>BMW E46 330i sedan | Eibach |sprint 0-170| Amsoil
PostNapisane: 2 maja 2014, 10:54 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
dla mnie tarcie lakieru to ostatecznosc ktorą robie kiedy auto ma 20 rok, profesjonalnie wszystko robi sie chemią, kwarc nic tu nie da na tym lakierze bo jego rozklada od srodka i przy e46 to tylko kwestia czasu...to auto ma bardzo delikatny lakier i kiepskie zabezpieczenie blachy. zrob zdjecia jak skonczysz tymi srodkami pokaze Ci moje na PW :] troche mam pojecie o zabezpieczaniu lakieru moje niektore auta maja juz prawie 30 lat i lakiery są nadal oryginalne, z tym tarciem po lakierze odradzam...bo wyjdzie to po czasie :]

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Ostatnio edytowano 2 maja 2014, 11:24 przez pawelos666, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: !kuchar-->>BMW E46 330i sedan | Eibach |sprint 0-170| Amsoil
PostNapisane: 2 maja 2014, 11:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1860
Moje BMW: brak
Kod silnika: Turbo
Na zdjęciach efektu nie widać za bardzo chyba, że na czarnym lakierze lub na fotkach 50/50 po korektach lub w ogóle po profi korekcie, wtedy tak. Bez problemu sobie takie znajdziesz w necie. A moje auto nie jest po korekcie tylko po prostu dbam ręcznie o lakier stosując kosmetyki dobrej klasy, tyle :) jakieś zdjęcia są w tym temacie z zeszłego roku.

Cytuj:
dla mnie tarcie lakieru to ostatecznosc

to używasz sobie wtedy cleanere bez lub z czasteczkami ściernymi na maszynie czy ręcznie i nie będziesz wstanie za dużo klaru tym zdjąć...zabezpieczenie woskiem na tylko dobrze umyty i odtłuszczony lakier jest lepsze niż nic ale trwałość wosku jest wtedy dużo krótsza a sam efekt gorszy. Dobra, serio jest temat o autodetailingu na tym forum :hyhy: tam można się rozpisywać i wiem, że kilka osób z tego forum miało by sporo mądrych rzeczy do powiedzenia w tym temacie.

_________________
Moje BMW E46 330i
viewtopic.php?f=6&t=120047


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: !kuchar-->>BMW E46 330i sedan | Eibach |sprint 0-170| Amsoil
PostNapisane: 2 maja 2014, 11:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
ta, tematy o myciu wiaderkiem pod blokiem ludwikiem i potem o braniu sie za glinkę... :cwaniak:

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: !kuchar-->>BMW E46 330i sedan | Eibach |sprint 0-170| Amsoil
PostNapisane: 2 maja 2014, 12:08 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1860
Moje BMW: brak
Kod silnika: Turbo
pawelos666 napisał(a):
ta, tematy o myciu wiaderkiem pod blokiem ludwikiem i potem o braniu sie za glinkę... :cwaniak:

Nie no chyba nie aż tak :rotfl: Jak już napisałeś o myciu ludwikiem to napisze, że do tej pory używałem kilku szamponów (megs, shinegarage, poorboysworld) a teraz kupiłem Duraglossa 901. Domywa super, 3 tygodniowe robale z maski, zderzaka po prostu zeszły jakbym mył jakaś mocną chemią a nie szamponem o neutralnym ph w dodatku na lakierze, gdzie wosk zszedł już ~2 miesiace temu...(megsem trzeba było włożyć 3x tyle siły i to na nawoskowanym miesiąc wcześniej lakierze)

_________________
Moje BMW E46 330i
viewtopic.php?f=6&t=120047


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 709 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 36  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 74 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL