BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 17:52

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Padła pompa paliwa;/ jak ją wyjąc i która częsć wymien
PostNapisane: 4 listopada 2007, 15:21 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 171
Moje BMW: 7er
Witam,padła mi pompa paliwa;/ Po zdjęciu obudowy w bagażniku udało mi się wyjąc jej częsc-drugą cześc pompy na przewodach siedzi w baku.Mam pytanie to jest na wcisk czy przykręcane?I czy wymienia sie tą mniejsza czesc ktorej nimogw wyjac czy obie jako całosc?

dzieki za podpowiedzi bo musze na allegro poszukac i niewiem czy całosci czy oddzielnie...

_________________
www.7er.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 listopada 2007, 15:30 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 261
Lokalizacja: UK
Pompa to jest to co siedzi na dole i wystarczy wymienictylko ta czesc
Wloz obie rece do baku i po bokach pompy beda takie dwa zatrzaski
Scisnij je i pompa wyjdzie ;)

_________________
Zobacz moja Biala Dame ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: mam pompe do paliwa e34
PostNapisane: 5 listopada 2007, 20:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 40
Lokalizacja: zary
mam pompe i inne czesci do takiego bmw pompa jest sprawna z mojego auta wymienilem ja bo myslalem ze wysiadla aokazalo sie ze to niepompa tylko przeplywka

_________________
wisniewski


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 listopada 2007, 20:11 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 171
Moje BMW: 7er
hehe ja mam taką dokładnie

http://moto.allegro.pl/item264431490_po ... 30_za.html

tylko pytanie czy twoja jest sprawna w 100% moja tez niby kręci jak glupia jak sie ją podepnie pod aku ale w rzeczywistosci jest kaput..

za ile byś był chętny ją odsprzedać?

_________________
www.7er.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: pmpa wejdz na gg9319997
PostNapisane: 5 listopada 2007, 20:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 40
Lokalizacja: zary
sprawna 100procent 150zl,,napisz jeszcze model swojego bmw

_________________
wisniewski


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 listopada 2007, 20:34 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 261
Lokalizacja: UK
A tak jeszcze spytam czy sprawdzales przekaznik od pompy bo wydaje mi sie ze skoro kreci na akumulatorze to powinna byc ok!

_________________
Zobacz moja Biala Dame ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 listopada 2007, 21:02 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 171
Moje BMW: 7er
właśnie z tym że jak kręci na krotko to jest ok to już niekoniecznie-moze byc przytarta i dawac juz mniejsze cisnienie i dalej bedzie krecic ale moim zdaniem bedzie sie wieszac,a co do przekaznika to podpowiedz jak go sprawdzic :)
Dzięki i pozdrawiam-

_________________
www.7er.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 listopada 2007, 21:12 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 261
Lokalizacja: UK
Odepnij wtyczke co idzie do pompy i sprawdz czy pojawie sie napiecie na dwoch pinach
Jest ich tam chyba z 5 i na dwóch górnych ma sie pojawic na chwile po przekreceniu stacyjki napiecie 12V

Ewnetualnie mozna wyciagnac przekaznik (jest w skrzynce po stronie pasazera pod maska to ten srodkowy) i zrobic tam zwarcie kawalkiem druta wtedy pompa powinna chodzic non stop
o ile sie nie myle to stojac z prawej strony auta spinasz gniazdko na gorze z tym po lewej - sprawdz na przekazniku bo masz tam schemat polaczen

_________________
Zobacz moja Biala Dame ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 listopada 2007, 21:51 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 171
Moje BMW: 7er
Debil jestem-to był bezpiecznik ktorego niesprawdzilem :wstyd: auto stało 3 dni i wkładałem i wyciągałem pompę w deszczu i śniegu :wstyd:

hehehe ale dzięki chłopaki :super:

_________________
www.7er.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL