BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 czerwca 2025, 19:40

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] BMW e46 318ci N42b20 Ciężki zapłon i stukanie
PostNapisane: 19 maja 2014, 23:24 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
To zacznę od początku. Nie dawno kupilem BMW 318ci z 2002r z silnikiem N42b20 z przebiegiem 160tys km i wszystko było super do momentu gdy na przyszedłem na drugi dzień po podróży 400km i auto strasznie ciężko odpalało. Jak już zapaliło to trzymało wyższe obroty i strasznie dziwnie się zachowywało. Po wkręceniu do 3,5 tys obrotów słychać klekotanie.
Z moich obserwacji wynika, że raczej przeskoczył rozrząd z powodu feralnego napinacza łańcucha montowanego w tych silnikach.
Proszę was o opinię bo może już ktoś z was miał podobny przypadek. Aha i jak wiecie to podzielcie się ze mna informacją czy ten silnik jest bezkolizyjny w razie przeskoczenia rozrządu.

Jutro jak będe miał chwilkę to nagram filmik jak się silnik zachowuje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] BMW e46 318ci N42b20 Ciężki zapłon i stukanie
PostNapisane: 20 maja 2014, 20:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Pod komputer ! Tak to wrozymy z fusow ..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] BMW e46 318ci N42b20 Ciężki zapłon i stukanie
PostNapisane: 20 maja 2014, 20:59 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
Komputer powinien pokazać błąd synchronizacji, ale nie musi....

Wszystko zalezy o ile przeskoczył bo niestety ale jest kolizyjny

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 37 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL