BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 21:09

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 7 listopada 2007, 22:55 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
stones1 napisał(a):
pitekantrop jesteś zwykłym chamem. Skoro nie umiesz rozmawiać, nie próbuj...


widze ze temat olejów tak Cie emocjonuje ze nie jestes w stanie powstrzymać sie od wyzwisk.


Chyba zrobiłeś to samo....



Ja w m30 miałem pełnysyntetyk a przeszedłem na pól... Magnatec-a... do Uno też lałem Magnateca, do escorta też magnateca..., do megane mamy też... do e34 tez go wleję... Chociaż nie mam resztek dużo :rotfl: A na dolewki nie potrzebuję bo nie występują ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 listopada 2007, 22:57 
Offline
Forumowicz

Posty: 188
Lokalizacja: Wejherowo
stones1 napisał(a):
wlej Lotos z Thermal Control :ok: , troche ochłoniesz.

Thermal Control to wręcz chamskie kłamstewko marketingowców. Totalnie ŻADNEJ różnicy nie ma między nowym a starym lotosem poza nowymi bańkami z podwójnymi uchwytami (do noszenia i do lania) ;) To tak a propo Twojego komentarza odnośnie stanu mojego mózgu i lubrykantu jaki w nim się znajduje ;)

Ok, ja już chyba napisałem swoje, widzę że większość zaleca mu wlasnie (pół)syntetyka więc chłopak pewnie tak zrobi. Cóż, w razie czego będę miał czyste sumienie, bo wiem że minerał by na 100% nie zaszkodził.

Dla wszystkich urażonych czy zniesmaczonych moim stylem wypowiedzi: :08: Nie chciałem nikogo zdenerwować, po prostu wyraziłem dobitnie swoje zdanie wyrobione wieloma godzinami studiowania mechaniki płynów, książek autorstwa doktorów z rafinerii gdańskiej oraz literatury technicznej dot. naprawy różnych samochodów.

Pozdrawiam, nic się ode mnie w tym temacie nie dowiecie już, chyba że na PW, nie mam szans z większością, nie przegadam nikogo, co bym nie napisał ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 listopada 2007, 22:59 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
KotSylwester napisał(a):
stones1 napisał(a):
pitekantrop jesteś zwykłym chamem. Skoro nie umiesz rozmawiać, nie próbuj...


widze ze temat olejów tak Cie emocjonuje ze nie jestes w stanie powstrzymać sie od wyzwisk.


Chyba zrobiłeś to samo....





mylisz się, ja po prostu nazwałem rzeczy po imieniu, ktoś kto w każdym pości tu pisze "dureń, bzdury, głupoty" troszke przesadza, nie sądzisz?

Radku a czemu do Baura lejesz 15w40 ? Nie mówie ze poza zimą to zabójstwo, ale nie wolałbyś 10w40? Czego sie boisz? Mitów?

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 listopada 2007, 23:01 
Offline
Forumowicz

Posty: 188
Lokalizacja: Wejherowo
P.S.

stones1 napisał(a):
jesteś chamem bo od pierwszego Twojego postu w tym temacie poza argumentami uzywasz wyzwisk.


Oto mój pierwszy post w tym temacie:
Cytuj:
Nic sie nie martw i nie kombinuj, tylko lej porządny minerał co max 10 000 i możesz śmigać.

Brak tu wyzwisk, pa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 listopada 2007, 23:02 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
KotSylwester napisał(a):
Chyba zrobiłeś to samo....


chyba nie...


w kwestii olejów :

na 0W-40 w 740 potrafiły odezwac sie u mnie szklanki na cieplym silniku. Po przejsciu na 10W-40 problem ustał. Ale minerała bym nie wlał.

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Ostatnio edytowano 7 listopada 2007, 23:08 przez Frank, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 listopada 2007, 23:03 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
pitekantrop napisał(a):
P.S.

stones1 napisał(a):
jesteś chamem bo od pierwszego Twojego postu w tym temacie poza argumentami uzywasz wyzwisk.


Oto mój pierwszy post w tym temacie:
Cytuj:
Nic sie nie martw i nie kombinuj, tylko lej porządny minerał co max 10 000 i możesz śmigać.

Brak tu wyzwisk, pa


pa pa

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 listopada 2007, 23:05 
no ok, spece od minerałów, pół i full syntetyków :)

ja już się pośmiałem, skoro się pożegnaliście, to tym bardziej. dobranoc :D


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 88 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL