BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 14:22

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] 330d - wzmocnienie układu napędowego
PostNapisane: 26 czerwca 2014, 16:27 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 885
Moje BMW: F10 535d +
pytanie dotyczy E46 po lifcie z motorem 3,0d. Zamiaruje zrobić program, zrobić przelotowy wydech, wstawić inny IC, wtryski od 535d oraz inne turbo. Celuje w jakieś 340 KM. Aczkolwiek najpierw chce sie zająć przeniesieniem napędu. Tu licze na wasze porady jak sie do tego zabrać, co wymienić, co zostawić itp itd, ogólnie krótko i na temat jak to zrobić aby nie było problemu z takim momentem obrotowym (pewnie wyjdzie coś koło 700 Nm).


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 330d - wzmocnienie układu napędowego
PostNapisane: 27 czerwca 2014, 12:59 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 391
Lokalizacja: Okuniew/Warszawa
Moje BMW: 335i 4XXkm
Kod silnika: N54B30
Na seryjnej sprężarce kres możliwości w tym silniku to w najlepszym przypadku ~320km. A przekroczenie 300km i tak wymaga już niemałych kosztów. Nie wspomnę o sprzęgle, docisku itd. Sprzęgło z dociskiem to próbuj do Radzikowskiego. Turbo jakie wsadzisz bo ponoć jedyne sensowne żeby to jeszcze jakoś jeździło w dolnym zakresie to z 530d 218km bo ma większy wirnik strony gorącej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 330d - wzmocnienie układu napędowego
PostNapisane: 29 czerwca 2014, 21:56 
Sprzęgło albo z e60 . albo SACHS Performance dość mocny docisk i trzeba się przyzwyczaić do jego wciskania. Możesz zrobić spiek u Radzikowskiego ale na co dzień nie zda to egzaminu. Dwumas seryjny nowy. Wszystkie te graty wytrzymają ,ale rozsądną jazdę. Jednomas ze spiekiem też można zakatować jak pokazał Edu.

Po za tym wymiana :
- koła pasowego
- poduszek silnika i skrzyni .
- podpory i łącznika wału ,
- tulei dyfra.
Wtedy nie będziesz miła drgań. Ja to wszystko wymieniłem i auto nadal podobno śmiga z programem 290/611 , a znam 330d z programem 305/700 które na tym programie jezdzi juz 3 ci sezon. Wystarczy poszukać na forach . :cwaniak:


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL