BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 czerwca 2025, 14:50

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sierpnia 2009, 22:05 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 357
Lokalizacja: Dzialdowo
Moje BMW: E39 530D
dzisiaj byla firma z sprzetem do czyszczenia wtryskow zobaczymy efekty jak troszkie posmigam

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sierpnia 2009, 22:28 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Warszawa
Witam,

miałem podobne objawy - pompka wstępna w progu daje do 4bar i można ja łatwo sprawdzić na kompie. Silnik pali bez problemów - także wtryski raczej masz ok, ale bez wyjęcia to wróżenie z fusów.
Możliwe przyczyny to:
- pompa pada - regeneracja pomaga
- zawór regulacji ciśnienia na pompie padł
- czujnik wysokiego ciśnienia na końcu listwy

pojawia Ci się błąd za niskiego ciśnienia - jak pompa wstępna z progu daje w tych okolicach 4bar - to trzeba podczas jazdy podłączyć komp i sprawdzić, czy daje odpowiednie ciśnienie pod obciążeniem. Czujniki i zawór nie są tanie - znalazłem najtaniej w okolicach 500PLN, także warto wcześniej znaleźć konkretną przyczynę.

Pozdrawiam,


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sierpnia 2009, 00:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: Mielec
witam : a co za debil z tego mechanika co w common railu sprawdza przelewy tylko i wyłacznie sprawdza sie to na kompie : a jezeli na kompie nic nie pokazuje co by było dziwne bierze sie na próbnik do wtrysków i sie sprawdza czy leją czy jest mgła ; jestem praktykantem ale cos juz wiem na ten temat

_________________
sparco bmw


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2009, 21:18 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 43
Posty: 28
Lokalizacja: (UK)
Moje BMW: E61 520d
Kod silnika: M47N2
witam ponownie
U mnie juz po problemie:))))
Zostawilem u goscia auto na kilka dni wszystko posprwdzal i wymienil
- regulator cisnienia
- jakis z ang pulse sensor(czujnik)
plus sprawdzenie ukladu paliwa i test i czyszczenie wtryskow wyniki:
Po przejechaniu 50km i moim tescie akuku kontrolka znowu sie pali no to na kur...y spowrotem i mowie co i jak oni ze niemozliwe wzieli auto na kompa i stwierdzili ze teraz wyniki sa juz inne niz zaraz po wymianie pogrzebali i znalezli ze jakies przewoduy cos sie zwieraly czy cos i psuly regulator cisnienia. Posiedzieli z 3-4h i wymienili znowu regulator cisnienia i przewody i dali mi na test i wyniki wszystko grai buczy JUPI :D :D :D zadnej kontrolki i jeszcze
- autko mniej dymi zdecydowanie mniej
- mniej pali ale tylko troszeczke :)))) bo i tak juz malo palilo i po przejechaniu
Ale jeszcze wszystko w fazie testow
Tak czy inaczej wielkie dzieki za zainteresowanie i pozdrawiam wszystkich


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re:
PostNapisane: 1 kwietnia 2012, 09:50 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 43
Posty: 38
Lokalizacja: łódź
Moje BMW: E 39 3.0i
artur328 napisał(a):
witam : a co za debil z tego mechanika co w common railu sprawdza przelewy tylko i wyłacznie sprawdza sie to na kompie : a jezeli na kompie nic nie pokazuje co by było dziwne bierze sie na próbnik do wtrysków i sie sprawdza czy leją czy jest mgła ; jestem praktykantem ale cos juz wiem na ten temat



artur328 No to troszke mało wiesz bo po pierwsze test przelewowy sprawdza sie tylko i wyłącznie fizycznie bez zadnego kompa a po drugie nie trzeba nawet wyciągac wtryskiwaczy :ok:

_________________
http://www.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/pokaz_obrazek/c46 ... 7d7e1.html Po co jeździc na ręcznym jeśli można wstawiac w piz......;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re:
PostNapisane: 1 kwietnia 2012, 12:07 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2777
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 535d++
Kod silnika: N57S
Biały_79 napisał(a):
Jakub napisał(a):
Ja bym zaczął od wlania prearatu do czyszczenia instalacji wtryskowej i powrócił do tematu po wypaleniu zbiornika paliwa.

Ja bym zaczął od wizyty u prawdziwego specjalisty a nawet pokusiłbym się o wizytę w ASO (byle nie w Łodzi :P ) wyjeździć bak to trzeba zrobić prawie 1000 km a niesprawnym autem naprawde ciężko się jeździ.

absolutnie nic nie wlewaj do baku bo ci syf puści i dopiero będziesz miał przerąbane.

_________________
BMW F10 535D @ 450KM chip by Tc-Performance.eu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Re:
PostNapisane: 1 kwietnia 2012, 12:52 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 43
Posty: 586
Lokalizacja: Pruszcz Gdanski
Moje BMW: Audi
Kod silnika: AVJ
jnx napisał(a):
Biały_79 napisał(a):
Jakub napisał(a):
Ja bym zaczął od wlania prearatu do czyszczenia instalacji wtryskowej i powrócił do tematu po wypaleniu zbiornika paliwa.

Ja bym zaczął od wizyty u prawdziwego specjalisty a nawet pokusiłbym się o wizytę w ASO (byle nie w Łodzi :P ) wyjeździć bak to trzeba zrobić prawie 1000 km a niesprawnym autem naprawde ciężko się jeździ.

absolutnie nic nie wlewaj do baku bo ci syf puści i dopiero będziesz miał przerąbane.

Heh, absolutnie to bylo 3 lata temu :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] test przelewowy wtryskow
PostNapisane: 11 kwietnia 2012, 00:15 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 69
Lokalizacja: w-w
Moje BMW: E90 330D (2006r.)
Kod silnika: M57TU2
Z nudów zrobiłem sobie taki test (4 butelki podłączone przewodami do przelewów), efekt: po ok 3min nie pojawiła sie kropla. Co mam o tym myslec ? Czy taki test ma sens tylko w CR (Ja mam M47) ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] test przelewowy wtryskow
PostNapisane: 27 czerwca 2014, 01:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
1 - 115 ml
2 - 80 ml
3 - 112 ml
4 - 120 ml

Jak interpretować powyższy wynik?
Drugi wtrysk oddać do sprawdzenia?

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] test przelewowy wtryskow
PostNapisane: 29 czerwca 2014, 11:34 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Moje BMW: E46
Kod silnika: M57
Witam wartości które podajesz dają nam wynik negatywny czyli górna granica przelewu wtrysku to 60 a u Ciebie sporo wiecej. Dla mnie wtryski są zużyte i trzeba by było oddać do specjalisty aby rozebrał wtrysk i stwierdził czy uszczelnienie jest do bani czy cały tłoczek.pzdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] test przelewowy wtryskow
PostNapisane: 29 czerwca 2014, 12:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
kiren, test trwał do napełniania maxymalnej wartości jednej ze strzykawek, w celu największej niedokładności... więc nie wiem po czym wnioskujesz tę wartość "60"?

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 54 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL