Witam, więc słowem wstępu chciałbym się przywitać, jestem Mateusz lub jak ktoś woli Olek. Auto pewnie wielu znane, jest w moich rękach od 07.11.2013r, wtedy odkupiłem ją od Krystiana. E36 zostało już grubo pomodzone przez poprzednich właścicieli, pierw Utasia z syndykatu, później przez Krystiana. Panowie zawiesili poprzeczkę bardzo wysoko, lecz mam zamiar dorównać poziomowi gdy auto było w ich rękach

. Plan na ten rok był taki aby prześwietlić auto, i naprawić/wymienić to co powoli się poddaje, to jest w większej części zrobione i na tą chwilę mam zamiar cieszyć się jazdą. Na dniach zejdę jeszcze trochę w dół bo teraz jest wersja off-road.
SAMOCHÓD – BMW 328i m52b28 w pełnym fabrycznym m-pakiecie
ROK PRODUKCJI – 03.1996
KOLOR – Cosmoschwartz (czarny)
SILNIK – fabrycznie M52B28 + kolektor z M50B25
WNĘTRZE – Vadery z M3 obszyte w kolor toffi, serducho z multi, podświetlana gałka ///M
ZAWIESZENIE – HSD DualTech, plus cambery na przodzie i tyle
FELGI – Mille Miglia 2000, przód 8,5j tył 9,5j
OPONY - 205/40/17 i 215/40/17
UKŁAD WYDECHOWY – seria bez katów, końcowy na wzór Eisenmanna
HAMULCE –seria
OŚWIETLENIE – oryginalne lampy soczewka zrobiona na black hella, zaślepki w miejscu halogenów
AUDIO – radio clarion CZ2009ER + zestaw H/K w drzwiach
Poniżej kilka rzeczy zrobionych przy aucie od zakupu:Pełna konserwacja podwozia
Drążki + końcówki drążków kierowniczych
Gumy stabilizatora przód
Końcówki stabilizatora
Nowe zawieszenie gwintowane HSD DualTech
Olej Valvoline + filtry
Przepływomierz
Czujnik światła stop
Czujnik temp. wody
Nowe przewody od wspomagania
Wymiana płynu wspomagania - pompa zaczynała się powoli odzywać teraz ucichła
Rozpórka na tył Staffa
Aluminiowa osłona miski z E36 cabrio
Nowe plastikowe podszybie poprzednie było lekko wyząbkowane
Nowe opony przód Falken
I kilka innych drobnych napraw/poprawek
Poniżej kilka najaktualniejszych fotek, niestety nie było akurat porządnego aparatu pod ręką








