Sylwek_ch napisał(a):
Uznaję to za normalne
Myslisz sie
![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)
Tez to kiedys mialem.Nie w moim BMW ale w Mitsubishi Eclipse. Powodem byla pompa od wspomagania. Gdzies tam przeciekala i poprostu nie "wspomagala" jak powinna. Temu te rozne obroty. Pompe zmienilem i oczywiscie wszystkie "rurki" wychodzace z niej. Jesli zmienisz sama pompe i rurki zostawisz te stare to ta pompa znowu Ci siadzie. Niewiem czemu tak jest ale to prawda.Kolega sie przekonal
Niewiem czy to samo moze byc powodem w BMW. Ale lepiej sprawdz to.No i poziom plynu w wspomaganiu tez se sprawdz.
[ Dodano: 9 Listopad 2007, 19:21 ]Sylwek_ch napisał(a):
Uznaję to za normalne
Mylisz sie
![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)
Tez to kiedys mialem.Nie w moim BMW ale w Mitsubishi Eclipse. Powodem byla pompa od wspomagania. Gdzies tam przeciekala i poprostu nie "wspomagala" jak powinna. Temu te rozne obroty. Pompe zmienilem i oczywiscie wszystkie "rurki" wychodzace z niej. Jesli zmienisz sama pompe i rurki zostawisz te stare to ta pompa znowu Ci siadzie. Niewiem czemu tak jest ale to prawda.Kolega sie przekonal
Niewiem czy to samo moze byc powodem w BMW. Ale lepiej sprawdz to.No i poziom plynu w wspomaganiu tez se sprawdz.