BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 czerwca 2025, 07:45

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Luz /luzy na turbinie
PostNapisane: 13 lipca 2014, 15:47 
Offline
Forumowicz

Posty: 350
Moje BMW: e46
Kod silnika: m47n
Witam

Chciałbym się dowiedzieć co moze stać sie z autem gdy turbo ma luzy?? dodam,że auto jeżdzi normalnie zbiera się dobrze itp

po zdjęciu rury z Turbiny i złapaniu wirnika luz poprzeczny -------- jest taki,że można wirnikiem obijać o ścianki turbiny natomiast luz podłużny jest też ale tamten mniejszy

po za tym a autem nic się nie dzieje jedynie rano zdarzyło się z dwa razy ogolnie po odpaleniu dym koloru błękitnego nasilajacy się,po dodaniu gazu jeszcze więcej

ubytek oleju na 4tys km nie całe 0,5l


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Turbina luz
PostNapisane: 14 lipca 2014, 21:15 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 38
Posty: 1288
Lokalizacja: Inowrocław
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57d25
Poczatki padajacej turbiny. Nie ma dramatu jeszcze, ale pora myslec o regeneracji.

_________________
Było: E38 728iA, E36 316iA, E39 520d, E46 320d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Luz /luzy na turbinie
PostNapisane: 20 lipca 2014, 13:04 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 61
Lokalizacja: Siemiatycze
Moje BMW: E90
Kod silnika: M47/T2
Dramatu nie ma, ale 1 litr oleju na 8 tyś km to dużo, ja bym regenerował jak latasz w trasy, bo tutaj to już kwestia kilku tyś km skoro wirnik ociera o obudowę turbiny. Dla porównania moja na 10 tyś nie wciąga nic, przynajmniej na bagnecie ciągle stoi tak samo.

_________________
Obrazek
The sun is always rising in the sky somewhere..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 31 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL