BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 23:46

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] czyżby pompa wtryskowa była na wykończeniu?
PostNapisane: 11 listopada 2007, 09:13 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 42
Posty: 2868
Lokalizacja: Opole
Moje BMW: 530iA
Kod silnika: M54B30
Witam mam okazje kupić E34 525tds 95 rok od znajomego z holandii w całkiem niezłej cenie tylko martwi mnie jedna rzecz...od czasu do czasu podczas jazdy swieci kontrolka od wtrysków...czyżby pompa wtryskowa była na wykończeniu?? a może sa jakies sposoby zeby to sprawdzić? bardzo prosze o pomoc ...

chodzi o ta kontrolke:
Obrazek

_________________
[you] luknij na moją srebrną strzałe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 listopada 2007, 20:14 
Według mnie przyczyna jest gdzieś indziej z tego względu, że kontrolka ta niepokaże padniętej pompy. Gdyby silnik falował po uruchomieniu na zimno lub gdyby były trudności z uruchomieniem wtedy można byłoby podejżewać awarie pompy.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 listopada 2007, 14:37 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 42
Posty: 2868
Lokalizacja: Opole
Moje BMW: 530iA
Kod silnika: M54B30
no panowie z tds-ow moze mial ktos z was podobny problem? nie obijac sie pomagac innym :hyhy: :hyhy: :hyhy:

_________________
[you] luknij na moją srebrną strzałe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 listopada 2007, 18:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 57
Lokalizacja: OLECKO
witam kiedy padal mi nastawnik pompy samochud mial falujace obroty nie trzymal obrotow i czasami mi sie zapalala ta wlasnie marchewka. Ponoc jest ona wlasnie od sterowania pompy a jak to sie skaczy to niewiadomo a jak chodzi powina trzymac obroty ruwmo miedzy 700 a 800 i nie moga skakac ani reagowac na skrecanie kierownica moze masz problem z wtryskiem sterujacym.powodzenia w najgorszym przypadku 1000zl i jezdzisz dalej.

_________________
DANIEL$


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 listopada 2007, 18:54 
Offline
Forumowicz

Wiek: 46
Posty: 100
Lokalizacja: MakĂłw Mazowiecki
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52
Witam, nie koniecznie pompa, może być to wina jakiegoś czujnika.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL