Siemka, słuchajcie bujam się już z tematem od jakiegoś czasu. Chodzi o to, że na inpie pokazuje mi błąd ( w obrazku poniżej) od "clutch switch" czyli czujnik czy też moduł pedału sprzęgła oraz pokazuje mi, że sprzęgło jest ciągle wciśnięte. Mało tego, podczas kiedy wkręcę silnik od 3 tyś obr w górę w czasie zmiany biegu, obroty od razu nie spadają tylko jeszcze podbijają się o jakieś 100-200 rmp lub przez 1 sek utrzymują się na tym samym poziomie. Kiedy zmiana biegu następuje poniżej 3 tys obr wszystko jest ok. Chciałem dołożyć do siebie multifunkcję aby mieć tempomat i pomyślałem, żeby sobie to ogarnąć. Przy wymianie płynu hamulcowego kazałem dla mechanika zamówić i wymienić ten czujnik, okazało się jednak, że u mnie tego czujnika w ogóle nie ma, a z tego co wiem to powinien być nawet gdy nie mam tempomatu. Wyczytałem też, gdzieś, ze w aucie po lifcie ( mam 2002rok prod) nie ma już czujników sprzęgła tylko jakiś moduł i taki też znalazłem gdzieś schowany za wykładzinę pod pedałami. Zastanawia mnie czy to prawda i jak to tak naprawdę wygląda i czy wymiana tego czujnika/modułu załatwi sprawę z obrotami i tempomatem.
Tutaj błąd z inpy:
[img]obrazek[/img]
a tak wygląda u mnie ten moduł/czujnik czy jakkolwiek to nazwać. Tutaj na zdjęciu widać, gdzie powinien się on znajdować, u mnie jednak był wsadzony z wykładzinę, ale to chyba nie ma różnicy gdzie będzie się znajdował, bo nie ma przy mnim żadnych czujników, guzików itp itd.

