BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 13:31

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E60] 545i - ucieka prąd - raczej nie IBS
PostNapisane: 29 lipca 2014, 20:32 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 38
Posty: 47
Moje BMW: E60
Kod silnika: n62b44
Witam,

moje e60 ostatnimi czasy rozładowywuje baterie - widziałem kiedyś, że w INPIE można sprawdzić LOG w którym widać jakie moduły nie wchodzą w stan uśpienia - ale nie mogę tego znaleźć w swojej wersji.

ktoś może mnie pokierować gdzie to jest?

bateria była wymieniona na nową - IBS odłączony - po paru dniach znowu rozładowany - w tym czasie 2x trasa po 400km i 2x po 40km


ktoś ma może schemat bezpieczników do E60 545i?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] 545i - ucieka prąd - raczej nie IBS
PostNapisane: 30 lipca 2014, 12:27 
Offline
Specjalista

Posty: 2696
Lokalizacja: Racibórz(śląsk)
Moje BMW: Vectra B
Kod silnika: X20XEV
Jaki pobór prądu po 20min od zamknięcia auta?
Analogicznie jaki pobór, po tym czasie i odłączonym IBS?
Jakie błędy są w modułach?

Po czym wnosisz, że nie będzie to problem z klemą? Wrzuć fotkę klemy to powiem Ci, która wersja to jest

_________________
Jeśli udzielam się w temacie, to proszę nie pisać mi PW. Lepiej problem rozwiązać w danym temacie. Może przydać się jeszcze komuś innemu w przyszłości


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [E60] 545i - ucieka prąd - raczej nie IBS
PostNapisane: 30 lipca 2014, 13:54 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 38
Posty: 47
Moje BMW: E60
Kod silnika: n62b44
pobór jest w granicach 80mA większość czasu - w DISie pokazuje, ze na 7 dni takiego poboru wyskakuje 2 godzin poboru ponad 1A

dlaczego to nie klema - zostala odlaczona - akumulator doładowany do full - po 2 godzinym postoju znowu problem z odpalaniem (za niskie napiecie) wylaczylem wszystko co się da w aucie - napiecie przekroczylo 12V i zakrecil i odpalil od strzala, doladowalem znowu na full (impulsowo) postal pare dni - znowu nie odpala - akumulator jest nowy ma 2 tygodnie - varta silver dynamic 110Ah - zostal zarejestrowany w aucie - produkcja czerwiec 2014 - na testerze akumulatora pokazuje sprawnosc na poziomie 99,16%


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] 545i - ucieka prąd - raczej nie IBS
PostNapisane: 30 lipca 2014, 14:18 
Offline
Specjalista

Posty: 2696
Lokalizacja: Racibórz(śląsk)
Moje BMW: Vectra B
Kod silnika: X20XEV
Podłącz klemę.
Zarejestruj jeszcze raz akumulator.
Spróbuj zrobić reset CAS(jest taka opcja w inpie).
Pokasuj błędy

Powachluj zapłonem, ew. zostaw znowu na godzinkę.
Sprawdź błędy


Jaki rocznik auta? Stary czy nowszy klucz?

Aktualizowałeś moduły w aucie? Głównie CAS i MPM lub KGM?

_________________
Jeśli udzielam się w temacie, to proszę nie pisać mi PW. Lepiej problem rozwiązać w danym temacie. Może przydać się jeszcze komuś innemu w przyszłości


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [E60] 545i - ucieka prąd - raczej nie IBS
PostNapisane: 30 lipca 2014, 16:18 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 38
Posty: 47
Moje BMW: E60
Kod silnika: n62b44
rocznik 2005 - auto mialo robiony pełen upgrade wszystkich modułów u dealera w końcu 2012 zaraz po kupnie (soft był 2011 - nie było nowszych wersji)
ostanio był kodowany mniej niż tydzień temu na nowo bo wymieniony był reflektor - ale problemy pojawiały się już wcześniej
klucz stary - jak w e46 tyle ze na 868 MHz

sprawdzam ten CAS


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] 545i - ucieka prąd - raczej nie IBS
PostNapisane: 31 lipca 2014, 06:33 
Offline
Specjalista

Posty: 2696
Lokalizacja: Racibórz(śląsk)
Moje BMW: Vectra B
Kod silnika: X20XEV
Zaglądałeś do wnęki koła zapasowego?
Lubi tam pojawiać się woda, a jest tam MPM.

Jak IBS wariuje, potrafią dziać się dziwne rzeczy, mimo braku błędu samej klemy.

Czy w DSC masz jakiś błąd?

_________________
Jeśli udzielam się w temacie, to proszę nie pisać mi PW. Lepiej problem rozwiązać w danym temacie. Może przydać się jeszcze komuś innemu w przyszłości


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [E60] 545i - ucieka prąd - raczej nie IBS
PostNapisane: 31 lipca 2014, 10:08 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 38
Posty: 47
Moje BMW: E60
Kod silnika: n62b44
co do CAS - widze opcje reset CAS-ECU - po kliknieciu wyskakuje mi okno w ktore trzeba coś wpisać - pomysły?
wody nie ma, nie ma bledu DSC,
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] 545i - ucieka prąd - raczej nie IBS
PostNapisane: 22 sierpnia 2014, 22:23 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 38
Posty: 47
Moje BMW: E60
Kod silnika: n62b44
odświeżam wątek...

dziś na stacji benzynowej - zajechałem ale nie odjechałem
napięcie w systemie 12,7V - silnik raz tak jakby chciał zakręcić ale po 1/10 s przestał, później było słychać tylko cykanie przekaźnika - pomysły?
po podłączeniu kabli rozruchowych - odpalił od strzała - czy to może być problem z przekaźnikami/rozrusznikiem?
alternator był dopiero co robiony... jedyna nie wymieniona czesc to był regulatopr napiecia...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] 545i - ucieka prąd - raczej nie IBS
PostNapisane: 15 stycznia 2015, 18:12 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
Moje BMW: E60 545i
Kod silnika: N62B44
witam mam ten sam problem coś rozładowuje akumulator czy udało się tobie zlokalizować usterkę jesli tak to daj znać.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] 545i - ucieka prąd - raczej nie IBS
PostNapisane: 12 lutego 2015, 00:55 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 38
Posty: 47
Moje BMW: E60
Kod silnika: n62b44
gansti, koniec końców była do wymiany klema minusowa (tam gdzie jest moduł IBS), samo odłaczanie IBSu nic nie dawało
udalo mi się trafic na allegro kleme z 2012 za 100 PLN + kupilem przejsciówki zeby pasowało do mnie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 40 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL