BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 14:33

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 13 listopada 2007, 15:51 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
no ANDREW E36
spisałeś sie na medal klikam "pomógł" jednoczesnie dodaje że temat uwazam za zamknięty ! juz wiem co chciałem wiedzie dzięki panowie ! :ok: :cwaniak:

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 listopada 2007, 17:09 
Offline
Forumowicz

Posty: 158
Lokalizacja: okolice Krakowa
andrew mi nie chodzi o to zeby bylo drozej zrobione tylko zeby dobrze bylo tio zrobione. nie sposob cos podlaczyc i pozniej cos zalowac. najpier wole sie dowiedziec co i jak niz pozniej zalowac :)
powiedz jak odklejiles plastik od szkla, tak zeby nie peklo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 listopada 2007, 17:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
najpierw powiem że jedni mi pękło :wstyd:

dzisiaj przyszło z allegro nowe =)

podgrzej mocno suszarną i podwadź na tyle żebyś mógł włożyć pomiędzy szkło a plastik jakiś mocny cienki sznurek
Ciągnąc go na boki będziesz "odcinał" ten klej (jakbyś piłował w dwie osoby :rotfl: )
Trochę sie narobiłem
w między czasie jeszcze podgrzewaj bedzie dużo łatwiej

PODSUMOWUJĄC:
1) cierpiliwie
2) spokojnie, nie nerwowo
3) nie potnij sobie rąk sznurkiem bo wbrew pozorom skubane mocno siedzi :]


sklejając użyj taśmy dwustronnej dobrej a nie czasem jakiegoś kleju, jeszcze ci mate rozpuści jak jakiś hardcorowy z bazaru wynalazek weźmiesz

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 listopada 2007, 19:22 
Offline
Forumowicz

Posty: 158
Lokalizacja: okolice Krakowa
andrew:
dzis kupilem mate caly majatek 6zl :D
jutro zabieram sie za grzebanie
a jeszcze jeddno, sciaglem lusterko i zobaczylem tak jakby jakis rezystor przy mechanizmie do regulacji, do czego on jest???. kable od regulacji pod ktore sie wpinasz sa od 2 strony??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 listopada 2007, 19:55 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
tak, odkręcasz te 4 śrubki bo potem pod tym bedziesz przeprowadzał swoje dwa kable od podgrzewania - tam zobaczysz z boku są specjalne wycięcia na to, a potem odkęcasz resztę obudowy chyba z 5 takich mniejszych śrubek, też na gwiazdkowy, jak to zdejmiesz, bedzie ci wygodniej się wlutować z kablami
Jak chcesz to na kaniec możesz zdjąć ją zewnętrzną plastikową osłonkę od lusterka, ona jest na zaczepy


I będziesz miał lusterko rozebrane do podstaw, a prościej z robotą - lutowaniem
Ze skręceniem też nie ma problemu
najwięcej rzeźby jest z odklejaniem i przyklejaniem szkła

Na tym plastiku z drugiej strony szkła masz niby gotowe otwory na wyprowadzenie tych odstających płytek od maty grzewczej ale ja je poszerzyłem bo nie dokońca mi się mieściło (pilnik wystarczy)

Byle byś rozkleił oba i nie połamał (jak ja) :rotfl:

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 listopada 2007, 21:01 
Offline
Forumowicz

Posty: 158
Lokalizacja: okolice Krakowa
maty zalozone, dzialaja rewelacyjnie, zwlaszcza podczas opadow sniegu :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 listopada 2007, 21:22 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
no to elegancko =) taknim kosztem dobry bajer :hyhy:

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 listopada 2007, 21:41 
Offline
Forumowicz

Posty: 158
Lokalizacja: okolice Krakowa
nwet koledzy z pracy sie juz dopytywali co i jak..... tez sa chetni na zalozenie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 marca 2008, 13:51 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 523
Lokalizacja: POZNAŃ
Moje BMW: E36 QP
Kod silnika: m54b30
Mam pytanko

Mma w tej chwili oryginalne zwykle lusterka do e36 coupe i chce zamontowac podgrzewane lusterka M3 oryginalne

Wystarczy z eje przykrece do auta i podepne w miejsce starych ?? Czy musze jakies dodatkowe kable prowadzic jak wczensiej nie mialem podgrzewanych ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL