BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 30 kwietnia 2025, 23:53

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx] Montaż kierownicy z multifunkcją
PostNapisane: 30 sierpnia 2007, 06:04 
Offline
Forumowicz

Posty: 365
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B25i
Panowie czy wystarczy po prostu dołożyć multi do kierownicy i będzie ona działała, czy będą potrzebne jeszcze jakieś dodatkowe zabiegi? Oczywiście komplet kabli mam w kierownicy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 września 2007, 15:09 
Offline
Forumowicz

Posty: 288
Lokalizacja: xxx
Trzeba chyba zmienic tasme od air bagu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 września 2007, 21:21 
Offline
Forumowicz

Posty: 365
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B25i
dzis dolozylem MF, podlaczylem do zlacza w kolumnie i NIC. ma ktos jakis pomysl?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 września 2007, 22:52 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 199
Lokalizacja: malopolska
moj kolega chcial zmienic w e-46 kierownice na multifunkcyjna, i totalna porazka. to nie takie proste. nie wystarczy podlonczyc kabli. prawdopodobnie trzeba bylo ingerowac w cen. koputer. bylo to dawno wiec nie pamietam jakie problemy tam wystapily. tak czy owak kumpel sie poddal bo przerobka kosztowala by jakies duze pieniadze.

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=19849


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2007, 12:13 
Offline
Forumowicz

Posty: 365
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B25i
dzis skonczylem boje. dziala, wszystko dziala.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 października 2007, 12:55 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 247
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Moje BMW: E60 3.0d
Kod silnika: M57N
milek napisał(a):
dzis skonczylem boje. dziala, wszystko dziala.



to opisz co i jak trezba wykonać , myśle , że sie komuś przyda ;)

_________________
A6...2.6........V6..ABC..150KM..225 Nm==> było
A4...2.5 TDI..V6..AFB..150KM..310Nm ==>było
BMW..E39..2.0...150 KM....190Nm ==>było
BMW..E60..3.0...218 KM....500Nm ==>jest


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 listopada 2007, 10:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 37
Lokalizacja: z Polski
czekamy...... też chciałbym zamontować kiere z mulitifunkcją...i nie wiem jak się zabrać do rzeczy i czy sobie poradzę .oraz czego mi brakuje.....

na razie nie mam czasu dłubnąć przy aucie ale może ktoś ma jaies dane....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 listopada 2007, 08:30 
Offline
Forumowicz

Posty: 365
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B25i
niestety do zadnej benzyny i tds'a nie mam schematu. operacja grzebania w wiazce i ukladania kabli odnosi sie do silnika m57 (2,5d ; 3,0d). reszta po prostu nie bylem zainteresowany. o ile mi wiadomo w benzynach dochodzi jeszcze sterowanie przepustnica.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL