BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 23:17

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1563 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 79  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 5 sierpnia 2014, 12:06 
Offline
Forumowicz

Wiek: 31
Posty: 445
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: e46
Kod silnika: M47
Problem wygląda następująco

5da0 wheel speed sensor (front right) electrical failure ...

co to może być ? ten czujnik jest najnowszy ( wymieniany pół roku temu na skutek zerwania starego). Było na nim trochę opiłków metalu , wyczyściłem ale problem dalej nie znikł...

Jakieś pomysł ?:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 6 sierpnia 2014, 12:21 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Czy ktoś może rozszyfrować te błędy? Podpowiem że nie działa nawiew na nogi i na szybę leci cały czas ciepłe powietrze co może być nie tak?

0 Ventilation flap motor

Error frequency : 10

open circuit
Error present
------------------------------------

2 Footwell flap motor

Error frequency : 10

open circuit
Error present
------------------------------------

28 AUC sensor

Error frequency : 10

open circuit
Error present
------------------------------------

33 Solar sensor or Latent heat storage system Temperature sensor

Error frequency : 10

Short circuit to batt+
Error present

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 7 sierpnia 2014, 17:03 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 347
Lokalizacja: Małopolska
Moje BMW: e46 330d
Kod silnika: m57
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=140306
Podpowie ktos co to za bląd? samochód E90 2.0 163KM
Zaświecila sie kontrolka 'check engine' i wyświetla błąd cc-id 275


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 17 sierpnia 2014, 16:37 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 425
Moje BMW: 325i
A czy razem z nią nie zapaliła się kontrolka od rezerwy paliwa? Bo obstawiam, że na bank :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 20 sierpnia 2014, 13:45 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 363
Lokalizacja: ZWA/ZS
Moje BMW: E39 530dA Touring
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=123227
Kiju napisał(a):
Czy ktoś może rozszyfrować te błędy? Podpowiem że nie działa nawiew na nogi i na szybę leci cały czas ciepłe powietrze co może być nie tak?

0 Ventilation flap motor

Error frequency : 10

open circuit
Error present
------------------------------------

2 Footwell flap motor

Error frequency : 10

open circuit
Error present
------------------------------------

28 AUC sensor

Error frequency : 10

open circuit
Error present
------------------------------------

33 Solar sensor or Latent heat storage system Temperature sensor

Error frequency : 10

Short circuit to batt+
Error present


Te dwa pierwsze błędy to silniczki klap nawiewu. AUC Sensor, to czujnik smrodu (dosłownie) - sprzężony z klimą. Ostatni błąd to czujnik nasłonecznienia (na podszybiu) - on też jest sprzężony z klimą. Podjeżdża mi tu zrąbanym jeżem, albo przewodem zasilającym klimatronica.

_________________
Obrazek

Jeśli masz w swojej E38/E39 opcję składania lusterek która nie działa, a WD40 nie pomaga, to zapewne padł silniczek. Dysponuję zamiennikiem (wątek: viewtopic.php?f=1&t=41753), zapraszam na priv :-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 27 sierpnia 2014, 14:01 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Dzieki Marazzz musze to sprawdzić.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 30 sierpnia 2014, 11:30 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 424
Lokalizacja: Świnoujście
Moje BMW: E91 LCI
Kod silnika: M47N
WITAM

PODCZAS PODŁĄCZENIA E91 DO INPY ZAPALIŁ SIĘ CZERWONY TRÓJKĄT Z NAPISEM "TRA MODE"CC ID 430 WYŁĄCZAJĄC IDRIVE I INNE CENTRALNY ITP.....KTOŚ PODPOWIE JAK PRZYWRÓCIĆ??

Z GÓRY DZIEKUJE
E91 2010

_________________
ToMaSz BMW e91 318 LCI


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 30 sierpnia 2014, 13:04 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 424
Lokalizacja: Świnoujście
Moje BMW: E91 LCI
Kod silnika: M47N
e-36m43/e-46m47 napisał(a):
TRA MODE

....troche pogrzebałem, odpowiedź prosta....
INPA....F6 ACTIVE...... F4 TRA MODE OFF...

POZDR

_________________
ToMaSz BMW e91 318 LCI


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 31 sierpnia 2014, 18:25 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Moje BMW: e61 525d
Kod silnika: m57n
Witam,

borykam się od dłuższego czasu z brakiem mocy na niskich obrotach - 1700 - 2500. Jeździłem dzisiaj z INPĄ na live data i widać niestety, że turbo nie ładuje tyle ile powinno, budzi się dopiero od pewnego momentu. Logi zrobione na 4 i 5 biegu przy bucie w podłogę, okolice wyżej wspomnianych obrotów. Auto wtedy muli niemiłosiernie, obroty wręcz spadają. Błędów raczej brak (tylko podgrzewacz filtra oleju i jedna świeca). Auto po witamince, ale problem się pojawił później, nie po zmianie softu. Przy okazji - pewnie przez brak odpowiedniego doładowania - spalanie jest za wysokie 9-10 litrów w trasie.

ObrazekObrazekObrazek[url=http://naforum.zapodaj.net/a11fe55f2438.jpg.html]Obrazek

Bardzo proszę o pomoc. Dzięki, pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 4 września 2014, 21:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 32
Moje BMW: E46 325
Kod silnika: m54tu25
E46 325ti M54

Co to za błąd?

thermostatheizung kfk


grzałka termostatu?? Jeżeli tak to gdzie ona jest??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: [E53] Diagnoza BMW - pomoc w odczytaniu błędów!
PostNapisane: 6 września 2014, 10:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Moje BMW: X5
Kod silnika: M54
Witam, jestem posiadaczem e53 3.0 beznzyna 240 km benz. lpg

ostatnio kupiłem ODB II i INPE. Zrobiłem wykaz błędów i je pousuwałem. Silnik zaczął ładnie chodzić- spadły obroty na jałowym i już nie trzęsie samochodem :) biegi zaczęły się ładniej zmieniać. Aczkolwiek np. błąd na ABS-ESP i hamulca został. Miałbym ogromną ale to ogromną prośbę! Czy ktoś mógłby mi przetłumaczyć na polski ten raport? Będę wdzięczny :)


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E53] Diagnoza BMW - pomoc w odczytaniu błędów!
PostNapisane: 6 września 2014, 12:48 
Offline
Forumowicz

Posty: 325
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b20/28
wygląda na uszkodzoną odmę .Ostatnio naprawiałem x5 m54b30 , wymieniałem odme i po wymianie wyskoczył błąd nie aktywnego systemu ABSi DSC ALE PO PRZEJECHANIU paru metrów system sam sie uruchomił .Spróbuj jeszcze umyć przepustnicę i sprawdz kostkę do niej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E53] Diagnoza BMW - pomoc w odczytaniu błędów!
PostNapisane: 6 września 2014, 12:58 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1586
pisz tutaj viewtopic.php?f=1&t=118805

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 6 września 2014, 13:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Moje BMW: X5
Kod silnika: M54
Z góry dziękuje :)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E53] Diagnoza BMW - pomoc w odczytaniu błędów!
PostNapisane: 6 września 2014, 13:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Moje BMW: X5
Kod silnika: M54
No właśnie on się włącza i wyłącza. Gdzies czytałem że to silniczek gdzieś obok skrzynki...ale nie mogłem znaleźć szczegółów!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 6 września 2014, 16:03 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Moje BMW: e46
Kod silnika: M47n
BMW e46 320d 150km przyśpieszam, daję na bieg jałowy i przez parę sec. obroty falują. Jak odpalam auto rano(10-15 stopni) to obroty lekko skaczą.
Świece wymienione, egr wyczyszczony.

E R R O R M E M O R Y
---------------------------------------
Date: 06.09.2014 16:43:29
ECU: D50M47A
JobStatus: OKAY
Variant: D50M47A
-------------------------------------------------------------
RESULT: 5 error in error memory !
-------------------------------------------------------------
4203 4203 glow control unit
Error counter: 99
Logistic counter: 39
1. Umweltsatz
Mileage 190690 km
average engine rotational speed 0.00 rpm
coolant temperature 60.16 deg C
maximum common-rail-pressure of last 10ms 0.00 bar
injection volume setpoint without volume offset 22.45 mg/cyc
intaken air mass per cylinder 0.00 mg/Hub
charge pressure value 974.76 hPa
linearised APP1 0.00 %
Battery Voltage 12056.55 mV
Vehicle speed 0.00 km/h
status glow scale 0.00 -
2. Umweltsatz
Mileage 193340 km
average engine rotational speed 1765.27 rpm
coolant temperature 57.15 deg C
maximum common-rail-pressure of last 10ms 811.34 bar
injection volume setpoint without volume offset 37.41 mg/cyc
intaken air mass per cylinder 642.76 mg/Hub
charge pressure value 1191.38 hPa
linearised APP1 48.03 %
Battery Voltage 13848.74 mV
Vehicle speed 44.41 km/h
status glow scale 0.00 -
Implausible signal or value
Test conditions fulfilled
Error present now and already stored
Error would not cause a warning lamp to light up
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Error code: 42 03 68 06 00 00 63 27 4A 7D 00 6E 00 39 00 63
00 4A 00 00 4B 86 40 6B 67 5F 66 79 3D 55 2D 00
-------------------------------------------------------------
4222 4222 Glow plug zylinder 2
Error counter: 52
Logistic counter: 40
1. Umweltsatz
Mileage 190830 km
average engine rotational speed 799.89 rpm
coolant temperature 47.11 deg C
maximum common-rail-pressure of last 10ms 307.21 bar
injection volume setpoint without volume offset 6.30 mg/cyc
intaken air mass per cylinder 491.52 mg/Hub
charge pressure value 945.23 hPa
linearised APP1 0.00 %
Battery Voltage 11241.92 mV
Vehicle speed 0.00 km/h
status glow scale 0.00 -
2. Umweltsatz
Mileage 193340 km
average engine rotational speed 799.89 rpm
coolant temperature 47.11 deg C
maximum common-rail-pressure of last 10ms 307.21 bar
injection volume setpoint without volume offset 5.51 mg/cyc
intaken air mass per cylinder 485.22 mg/Hub
charge pressure value 955.07 hPa
linearised APP1 0.00 %
Battery Voltage 11404.84 mV
Vehicle speed 0.00 km/h
status glow scale 0.00 -
No signal or value
Test conditions fulfilled
Error not present now, but already stored
Error would not cause a warning lamp to light up
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Error code: 42 22 24 06 00 00 34 28 4A 8B 1D 61 27 10 4E 60
00 45 00 00 4B 86 1D 61 27 0E 4D 61 00 46 00 00
-------------------------------------------------------------
4212 4212 Glow plug zylinder 1
Error counter: 50
Logistic counter: 40
1. Umweltsatz
Mileage 190830 km
average engine rotational speed 827.47 rpm
coolant temperature 47.11 deg C
maximum common-rail-pressure of last 10ms 307.21 bar
injection volume setpoint without volume offset 9.06 mg/cyc
intaken air mass per cylinder 478.92 mg/Hub
charge pressure value 955.07 hPa
linearised APP1 0.00 %
Battery Voltage 13848.74 mV
Vehicle speed 0.00 km/h
status glow scale 0.00 -
2. Umweltsatz
Mileage 193340 km
average engine rotational speed 799.89 rpm
coolant temperature 47.11 deg C
maximum common-rail-pressure of last 10ms 307.21 bar
injection volume setpoint without volume offset 5.51 mg/cyc
intaken air mass per cylinder 485.22 mg/Hub
charge pressure value 955.07 hPa
linearised APP1 0.00 %
Battery Voltage 11404.84 mV
Vehicle speed 0.00 km/h
status glow scale 0.00 -
No signal or value
Test conditions fulfilled
Error not present now, but already stored
Error would not cause a warning lamp to light up
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Error code: 42 12 24 06 00 00 32 28 4A 8B 1E 61 27 17 4C 61
00 55 00 00 4B 86 1D 61 27 0E 4D 61 00 46 00 00
-------------------------------------------------------------
4A42 4A42 EWS Interface-Error
Error counter: 21
Logistic counter: 9
1. Umweltsatz
Mileage 190990 km
average engine rotational speed 0.00 rpm
coolant temperature 39.08 deg C
maximum common-rail-pressure of last 10ms 0.00 bar
injection volume setpoint without volume offset 0.00 mg/cyc
intaken air mass per cylinder 0.00 mg/Hub
charge pressure value 974.76 hPa
linearised APP1 0.00 %
Battery Voltage 11893.62 mV
Vehicle speed 0.00 km/h
Atmospheric-pressure 974.76 hPa
2. Umweltsatz
Mileage 192830 km
average engine rotational speed 0.00 rpm
coolant temperature 31.05 deg C
maximum common-rail-pressure of last 10ms 0.00 bar
injection volume setpoint without volume offset 0.00 mg/cyc
intaken air mass per cylinder 0.00 mg/Hub
charge pressure value 974.76 hPa
linearised APP1 0.00 %
Battery Voltage 11893.62 mV
Vehicle speed 0.00 km/h
Atmospheric-pressure 974.76 hPa
No signal or value
Test conditions fulfilled
Error not occurred yet
Error would not cause a warning lamp to light up
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Error code: 4A 42 04 06 00 00 15 09 4A 9B 00 59 00 00 00 63
00 49 00 63 4B 53 00 51 00 00 00 63 00 49 00 63
-------------------------------------------------------------
4521 4521 (1296) air charge control
Error counter: 2
Logistic counter: 33
1. Umweltsatz
Mileage 193180 km
average engine rotational speed 3365.05 rpm
coolant temperature 87.27 deg C
maximum common-rail-pressure of last 10ms 1591.18 bar
injection volume setpoint without volume offset 53.96 mg/cyc
intaken air mass per cylinder 1222.51 mg/Hub
charge pressure value 2510.76 hPa
linearised APP1 76.38 %
Tastverhältnis zür Endstufenansteuerung 0.00 %
Tastverhältnis zür Endstufenansteuerung 4.73 %
Atmospheric-pressure 974.76 hPa
2. Umweltsatz
Mileage 193240 km
average engine rotational speed 3227.14 rpm
coolant temperature 94.30 deg C
maximum common-rail-pressure of last 10ms 1410.00 bar
injection volume setpoint without volume offset 47.65 mg/cyc
intaken air mass per cylinder 1178.40 mg/Hub
charge pressure value 2510.76 hPa
linearised APP1 80.31 %
Tastverhältnis zür Endstufenansteuerung 0.00 %
Tastverhältnis zür Endstufenansteuerung 4.73 %
Atmospheric-pressure 974.76 hPa
Signal or value below threshold
Test conditions not yet fulfilled
Error not occurred yet
Error would not cause a warning lamp to light up
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Error code: 45 21 12 06 00 00 02 21 4B 76 7A 89 CA 89 C2 FF
61 00 06 63 4B 7C 75 90 B3 79 BB FF 66 00 06 63
=============================================================


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: (Exx(bledy klimy
PostNapisane: 18 września 2014, 20:35 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Moje BMW: e46
Kod silnika: M43-TUB19
Na poczatku witam sorki za pisownie brak Polskich znakow i wielu innych , BMW e46 rok 2000, silnik m43-tub19. sedan . Diagnostyka KTS bledy 1C01 czujnik substancji szkodliwych po radach na forum wyeliminowane ,1E02 automatyczne sterowanie zamknietym obiegiem powietrza zwarcie do masy ,pozostal.2101 czujnik naslonecznienia zwarcie do plusa pozostal . Czujnika nie ma na podszybiu w kanalach powietrza itp przy wymianie szyby znaleziony obciety kabel obok lusterka wstecznego nie wiadomy bo auto nabyte dopiero , a z tym bledem 1E02 klapami niby wszystko dziala ogrzewanie klima nawiewy test klap okey to skad ten blad moze jakies porady z gory dzieki pozdrawiam wszystkich


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 19 września 2014, 22:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Moje BMW: X5
Kod silnika: M54
Nie moge znalezc konkretów

EWS3
15 Power on reset


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 24 września 2014, 13:22 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Moje BMW: e39
Kod silnika: M52TUB28
Witam,

- 15 DME: Activation, VANOS solenoid valve, inlet (OBDII: P1525) -1
- 69 DME: Control VANOS, position, inlet camshaft (OBDII: P1522) -1

Co oznaczają w/w błędy ? i czy jest to poważna usterka ? jak można naprawić ?

BMW E39 528 B/G TOURING

Pozdrawiam
Maciej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 24 września 2014, 20:09 
Offline
Forumowicz

Posty: 443
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: e46 330ci 328ci
Kod silnika: m54b30,m52b28tu
Garaż: e46 328ci hellrot
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149192
e46 330ci topasblau
viewtopic.php?f=6&t=170876
Maciejfi napisał(a):
Witam,

- 15 DME: Activation, VANOS solenoid valve, inlet (OBDII: P1525) -1
- 69 DME: Control VANOS, position, inlet camshaft (OBDII: P1522) -1

Co oznaczają w/w błędy ? i czy jest to poważna usterka ? jak można naprawić ?

BMW E39 528 B/G TOURING

Pozdrawiam
Maciej


Pierwszy to błąd Aktywacji elektrozaworu na ssącym a drugi dotyczy błędu położenia wałką ssącego jeżeli się myle to niech mnie ktoś poprawi. A jakim programem to sprawdzałeś bo chyba nie INPA ? Przypuszczam że masz rozrząd do ustawienia ale moge się mylić.

_________________
Obrazek
Kolektory Schmiedmann, xpipe, końcowy eisenmann, ssący b30, gwint Lowtec H9.2


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1563 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 79  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 50 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL