BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 17:38

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e28][e30] Jakie przełozenia dyfra?
PostNapisane: 16 lipca 2006, 14:56 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 575
Lokalizacja: Radom
Chodzi mi o E28 i E30.
Z góry dziękuje za odpowiedz

_________________
===BMW E28 M20B20===
ZAPRASZAM ----> OLDTIMERY & ZABYTKI


Ostatnio edytowano 2 grudnia 2006, 20:36 przez Młody, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2006, 20:52 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Przełożenia dyfra w każdym modelu są bardzo urozmaicone. Podaj coś więcej na temat tych modeli - rocznik, poj silnika a najlepiej ostatnie siedem znaków z numeru karoserii o ile to mozliwe.

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2006, 22:31 
Offline
Forumowicz

Posty: 154
Lokalizacja: radom
Moje BMW: VW Passat B5 kombi
Kod silnika: AFN 110KM
E28 518 4,27
E28 518i 4,10
E28 520i 3,91 do 09/82 lub 4,27
E28 525i 3,45 dostępna szpera
E28 525e 2,93
E28 528e 2,93 wersja tylko USA
E28 528i 3,45 dostępna szpera
E28 533i 3,25 dostępna szpera wersja tylko USA
E28 535i 3,25 dostępna szpera wersja USA
E28 535i 3,25 do 09/86 szpera wersja EUROPA
E28 535i 3,07 szpera wersja EUROPA
E28 535i 3,46 wersja australijska dostępna szpera
E28 M535i tak samo jak 535i
E28 M5 3,73 szpera
E28 524d 3,91
E28 524td 3,15

E30 316 3,64 dostępna szpera
E30 316 3,91 wersja jugosławia i grecja
E30 316 3,64 wersja francja dostępna szpera
E30 316i 4,10 dostępna szpera
E30 318i 3,64 dostępna szpera
E30 320i 3,45 do 09/85 dostępna szpera
E30 320i 4,10 wersja bez katalizatora do 09/88 dostępna szpera
E30 320i 3,45 wersja francja do 09/88 dostępna szpera
E30 320i 3,45 wersja italia do 09/85 dostępna szpera
E30 320iS 3,46 szpera
E30 323i 3,23 wszystkie wersje dostępna szpera
E30 325e 2,79 do 09/85 dostępna szpera wersja EUROPA
E30 325e 3,15 wersja EUROPA
E30 325e 2,93 do 09/88 dostępna szpera wersja usa
E30 325e 2,79 do 09/85 dostępna szpera wersja usa
E30 325i 3,73 dostępna szpera wrsja usa
E30 325i 3,64 lub 3,91 dostępna szpera wersja europa
E30 325i 3,73 lub 3,64 dostępna szpera wersje bez katalizatora wersja europa
E30 325iX 3,64 lub 3,91 wersja europa
E30 325iX 3,91 wersja usa
E30 324d 3,45 dostępna szpera
E30 324d 3,23 dostępna szpera wersja francja
E30 324td 3,25

ufff, skończyłem!
podałem wersje ze skrzyniami manualnymi, z pierwszego roku i miesiąca produkcji danego modelu.
pozdrawiam

_________________
cieszę się, jeśli komuś pomogłem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2006, 18:49 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 575
Lokalizacja: Radom
Dziekuje za odpowiedz

_________________
===BMW E28 M20B20===
ZAPRASZAM ----> OLDTIMERY & ZABYTKI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sierpnia 2007, 20:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 89
Lokalizacja: Warszawa
Jak z przekładką dyfra z e28 do e30? Tylny dekiel do wymiany, a co z flanszami?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2007, 14:19 
Siemka wie ktoś czy można przełozyc dyfer z bmw 320 do bmw 316i czy pasuje i czy ma takie same przełozenie podobno traci na przyspieszeniu e ale ma większe osiągi


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2007, 15:29 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
sebek12 napisał(a):
Siemka wie ktoś czy można przełozyc dyfer z bmw 320 do bmw 316i czy pasuje


Można

Cytuj:
i czy ma takie same przełozenie podobno traci na przyspieszeniu e ale ma większe osiągi


Chyba masz podane wyżej przełożenia i widać że są inne... Jak samochód może jednocześnie stracić na przyspieszeniu i mieć lepsze osiągi ? Przyspieszenie się pogorszy ale zwiększy się prędkość maksymalna... Sprawdź sobie na dyfrze jakie masz przełożenie jest gdzieś na nim wybite i szukaj drugiegi z takim samym...

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2007, 16:07 
Aha to dzieniki :zalamany: ale jak myślicie czy dyfer od 320 opłaca się włozyć


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2007, 18:55 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 849
Lokalizacja: Łódź/Poznań
Moje BMW: e32
Kod silnika: m30b35
ja tam wole lepiej przyspieszac niz miec max predkosc wieksza o kilka-kilka nascie km/h...

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=319097#319097 moja e30 :)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=587194#587194 moja E32 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2007, 16:15 
Siemka mam pytanie kolega ma bmw 316i przy 3 tysiącach obrotów na 5 biegu ma 98 km/h na 4 tysiącach 120 czy a v max to 140 to tak ma być czy jest jakaś przyczyna ja przypuszczam moze to sprzęgło :kwasny:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2007, 16:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
Sebartus555 napisał(a):
Siemka mam pytanie kolega ma bmw 316i przy 3 tysiącach obrotów na 5 biegu ma 98 km/h na 4 tysiącach 120 czy a v max to 140 to tak ma być czy jest jakaś przyczyna ja przypuszczam moze to sprzęgło

A co tu ma do rzeczy sprzęgło?? :zdziwko:
Pewnie sie odcinka zrobiła przez zużyty rozrząd.

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2007, 16:25 
Tak właśnie tez myslałem ale nie wiem czy sie opłaca robic nowy rozrząd chyba lepiej kupić uzywany jakiś silnik jak myślisz czy to dobre rozwiązanie


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL