BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 12:55

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx] Odcięcie zapłonu - przy ilu obrotach ?
PostNapisane: 16 listopada 2007, 20:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 25
Lokalizacja: Markuszow
ja mam przy 5.5tys 318i, a kupel 316 i ma przy 6.2, to gdzie tu jakis optymalna regola?? roznie sa ustawiane ??


Ostatnio edytowano 10 kwietnia 2008, 01:21 przez Doktor, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 listopada 2007, 20:24 
przy 5.5 to raczej po prostu nie chce się wkręcać!!

silniki 4 garowe mają przy 6200 obr./min.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 listopada 2007, 20:27 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
7200rpm
E34 wymiata :cwaniak:

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 listopada 2007, 20:31 
mcgiver, w E34 też były M40 z odcinką przy 6200 :rotfl:

:] więc... ja wiem czy tak wymiata :rotfl:

kwestia silnika, nie modelu :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 listopada 2007, 20:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
..::CZARNY::.. napisał(a):
w E34 też były M40 z odcinką przy 6200

Ło boze przeca to wogule nie jechało :rotfl: :rotfl: Podejrzewam ze było szybkie jak sanki w maju :hyhy:

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 listopada 2007, 20:56 
ALE BYŁO!! :hyhy: :hyhy: :hyhy:

:rotfl:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 listopada 2007, 22:20 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 744
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: e61
Kod silnika: m57d30
318 ti / is

silnik m42

kreci sie do niecalych 7tys, tak na oko 6800


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 listopada 2007, 22:32 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
..::CZARNY::.. śmiech śmiechem ale kolega ma 318i które wkręca mu się do 5500 tysia a więc jeśli ma m40 to........ :zdziwko:

Doktor który rok ta Twoja bunia?Bo tak jak Czarny wspomniał powinno być 6200rpm

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 listopada 2007, 22:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
CiOoS napisał(a):
..::CZARNY::.. śmiech śmiechem ale kolega ma 318i które wkręca mu się do 5500 tysia a więc jeśli ma m40 to........

Doktor który rok ta Twoja bunia?Bo tak jak Czarny wspomniał powinno być 6200rpm

No przeciez to typowa odcinka zajechanego rozrządu , przez który następuje przefazowanie i z tąd odcinka na tak niskim pułapie.

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2007, 00:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 25
Lokalizacja: Markuszow
no na gazie to sie kreci daleko bo niema odciecia, ale na benzynie 5.5 i dlaj niechcial znaczy by cial ale niemoze , moze pompa niewydaje?? zaciachany rozrzad raczej nie bo by zle i na wolnych chodzil


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2007, 09:35 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 36
Posty: 15
Lokalizacja: Augustów
Moje BMW: E32
Kod silnika: M30B30
ok 7,5 tyc m30b30 bo skala sie konczy :)

_________________
Ja i moja Weronika


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2007, 09:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
Doktor napisał(a):
no na gazie to sie kreci daleko bo niema odciecia

A to zmienia postać rzeczy może faktycznie pompa , ale skolei rozruch by był utrudniony :niepewny:

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2007, 10:29 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 25
Lokalizacja: Markuszow
a to niewiem, rozruch mam elegancki tylko sie tloki przekreca i pali


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2007, 10:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
Doktor napisał(a):
a to niewiem, rozruch mam elegancki tylko sie tloki przekreca i pali

No to może regulator ciśnienia na listwie wtryskowej wisi lub spadł węzyk podciśnienia który podnosi ciśnienie na wyższych obrotach :niepewny:

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Ostatnio edytowano 17 listopada 2007, 16:22 przez mcgiver, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2007, 11:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: maÂłopolska
sprawdz sterownik. 1,8 pali jezdzi itp. na sterowniku od 1,6 z tą róznicą za wkreca sie na mniejsze obroty. moza masz zaółozony sterownik od 1.6???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2007, 11:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
Cytuj:
sprawdz sterownik. 1,8 pali jezdzi itp. na sterowniku od 1,6 z tą róznicą za wkreca sie na mniejsze obroty. moza masz zaółozony sterownik od 1.6???

Doktor, napisał że na gazie wykręca sie na normalne obroty wiec sterownik i rozrząd nie moze być brany w tym wypadku pod uwagę :P

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2007, 15:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: maÂłopolska
sterownik odcina paliwo a nie zapłon, wiec moze byc to sterownik


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2007, 15:46 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
M60 B40 - miałem odcinke przy 6500 rpm

M62 B44 - 6200 rpm

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2007, 17:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1926
Lokalizacja: Częstochowa
Moje BMW: 530i
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
moje M40 odcina przy 6200 ;)

_________________
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
Niebieski junkers w mpaku !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 listopada 2007, 14:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 25
Lokalizacja: Markuszow
mcgiver napisał(a):
Doktor napisał(a):
a to niewiem, rozruch mam elegancki tylko sie tloki przekreca i pali

No to może regulator ciśnienia na listwie wtryskowej wisi lub spadł węzyk podciśnienia który podnosi ciśnienie na wyższych obrotach :niepewny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 60 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL