BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 00:20

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] nierówno pracuje na biegu jałowym....
PostNapisane: 17 listopada 2007, 18:40 
Offline
Forumowicz

Posty: 225
Lokalizacja: stalowa wola
Witam po właczeniu silnika niezaleznie czy zimny czy ciepły cos mi nierówno pracuje : maq takie przepierdy czym to jest spowodowane? jak jade z prtedkoscia 1500obr/min to tez czuje ze tak nierówno pracuje (nie tak fest ale czuc) ale jak ma 2tys i powyzej to idzie jak trzeba:)! niewiem moze to w zwiazku ze jest zimno! ale chyba raczej, jest jakas inna przyczyna! oglądnąłem dolot powietrza i wszystkie weże i wygladaja na ok!silniczek krokowy czysciłem! wszystko szczelne! co to moze byc????

_________________
Brzmienie Moc WraÂżenia!!!!!!!!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2007, 18:59 
a elektronikę sprawdzałeś? może ma jakieś błędy, albo jakiś czujnik sapie. na kompa go!


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2007, 19:15 
Offline
Forumowicz

Posty: 225
Lokalizacja: stalowa wola
wczesniej zrobiłem mu reseta ale dalej jest ten przepierd!

_________________
Brzmienie Moc WraÂżenia!!!!!!!!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2007, 19:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
Czarny dobrze gada, pojedź na kompa !!!!!

kiedy świece wymieniałeś ?

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2007, 19:46 
reset nie naprawi zepsutych czujników, czy zanieczyszczonych wiązek :]


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2007, 21:12 
Offline
Forumowicz

Posty: 225
Lokalizacja: stalowa wola
świece wymieniałem niedawno!(z 2 miesiace temu)
a ile podpiecie pod kompa kosztuje?

_________________
Brzmienie Moc WraÂżenia!!!!!!!!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2007, 23:35 
Offline
Forumowicz

Posty: 450
Lokalizacja: Z gĂłr
Za podpiecie pod komputer u nas wolaja 30-50zl

[ Dodano: 17 Listopad 2007, 23:38 ]
Moze ktoras cewka pada.Albo zalalo ci kompa sterujacego silnikem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2007, 23:48 
Offline
Forumowicz

Posty: 225
Lokalizacja: stalowa wola
a komputer wykryje mi przyczyne tego przepierdu?
kurde musze cos jak najszybciej zrobic to jak siedze w srodku to buda telepie jak muscle car!

_________________
Brzmienie Moc WraÂżenia!!!!!!!!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2007, 23:52 
Offline
Forumowicz

Posty: 450
Lokalizacja: Z gĂłr
Jezeli to co napisalem to komp diagnostyczny tego nie wykryje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 listopada 2007, 00:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
w wawie podpięcie kosztuje najmniej 50zł

ja kupiłem na allegro interfejs za 200zł

ale jeśli masz taką pilną sprawę to lepiej jedź do mechanika na prefesjonalny komp

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 listopada 2007, 01:03 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 339
Lokalizacja: GWlkp
Moje BMW: 318Ci N42 ///
jeżeli chodzi o profesjonalny komputer diagnostyczny to takowy posiada znajomy u mnie w miescie,podpielismy pod złącze,pozycja kluczyka 2,komputer jest w stanie odczytac dane krokowca,sondy czujników położenia wału korbowego(ten przy kole pasowym) i rozrzadu,do tego sprawdził mi listwe wtryskowa,przepustnice,dodatkowo spreżarke klimy jesli masz(nie wiem dokładnie co ale badał),.poduszki czy wogóle są,skasuje ci inspekcje i oilserwis ...każde odpiecie dowolnego urzadzenia typu krokowy czy przepustnica pozniej komputer odczyta jako błąd wiec trzeba na nowo wylączyć stacyjke i rozpoczac test na nowo...koszt 50 zł polecam zaoszczedzisz czas

_________________
Obrazek

Programowanie ,adaptacja kasowanie błedów INPA DIS Ediabas/Gorzów Wlkp kontakt na PW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 listopada 2007, 02:12 
Offline
Forumowicz

Posty: 225
Lokalizacja: stalowa wola
hmm.... czyli na pierwszy lepszy komputer nie mam co jechac>??? paru postów tak wynika!
chyba pojade do gościa który mi kasował inspekcje i oilservice mysle ze powinien mieć wszytsko co trzeba!jak byłem u niego kasowac te sprawy to obok stała 5tka i była pod kompa podpięta!
a ta nierówna praca moze byc spowodowana nieprawidłowym cisnieniem oleju?

_________________
Brzmienie Moc WraÂżenia!!!!!!!!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 listopada 2007, 08:49 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 339
Lokalizacja: GWlkp
Moje BMW: 318Ci N42 ///
nie wrecz przeciwnie,to raczej wszystko co moze ci zapewnic aso jezeli chodzi o podpiecie e36 po taki komputer,nic wiecej nie sprawdzisz bo po prostu reszty elektroniki sie nie da,a co do twoich nierównych obrotów -krokowy pracuje i jest odpowiedzialny za nie ,bo działa 1000-1200 obrotów jakoś tak, z tego co piszesz wynika ze to on,możesz go odpiąć i zobaczyc jak sie zachowa,powinno podskoczyc do 1000 przy sprawnym,jeżlei zdecydujesz sie na wymiane badz czyszczenie,niestety ssący trzeba zrzucic(m42),roboty na 2-3 godziny,do tego dojda nowe blaszane uszczelki metalowe,bo łatwo przy demontazu pogiac stare ...o przy użyciu tych samych o nieszczelnośc kolektora nie trudno,pamietaj o zimnym silniku podczas prac,to aluminium peka w ułamku sekundy gdy dociskasz za mocno rozgrzany,można narobić kłopotów

_________________
Obrazek

Programowanie ,adaptacja kasowanie błedów INPA DIS Ediabas/Gorzów Wlkp kontakt na PW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 listopada 2007, 09:36 
Offline
Forumowicz

Posty: 225
Lokalizacja: stalowa wola
co do krokowca to dolotu niemusze sciagac poniewaz mam silnik m44 i krokowiec jest na wierzchu! obroty na biegu jałowym mam tak 700-800rpm! najdziwniejsze jest to ze obroty nie faluja.....stoja w miejscu na tym 700 czy 800rpm! wczoraj właczyłem silnik pochodził troche i na właczonym odpiałem czujnik od krokowca i zgasł silnik! tak samo z tym czyms drugim z boku! niemam pojęcia co to moze byc! a lambda tez moze takie cos powodowac?

_________________
Brzmienie Moc WraÂżenia!!!!!!!!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL