BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 21 czerwca 2025, 07:03

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 320I Praca silnika
PostNapisane: 21 listopada 2007, 17:23 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 18
Posty: 1476
Lokalizacja: WG
Moje BMW: E-36/E-46
Kod silnika: M50B20 S2/M54B30
Garaż: Blaszany
Witam!

Mam taki problem.Jak odpale silnik zimny i przejade troche drogi(kreska lekko za niebieskie pole choc nie zawsze)zaczyna nim szarpac,nie chce wogole wchodzic na obroty.To dzieje sie zarowno na gazie jak i na benzynie.Droga dedukcji doszlem ze jest cos nie tak z zaplonem.Czy moze ktos cos poradzic?Bryka ma230000km przejechane,swiece regularnie wymieniane co 12-15 tys km.Dodam ze dzieje sie to chwile...przegazuje bryke i po jakims czasie znow dziala normalnie.

Z gory dziekuje i pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 listopada 2007, 17:48 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 79
Lokalizacja: West
A sprawdzales cewki czy czasami iskra Ci nie ucieka :]

_________________
R6


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 listopada 2007, 17:56 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 18
Posty: 1476
Lokalizacja: WG
Moje BMW: E-36/E-46
Kod silnika: M50B20 S2/M54B30
Garaż: Blaszany
Wlasnie nic jeszcze nie robilem bo to zaczelo sie dziac niedawno i chcialem posluchac opinji...tylko ze to ma taki objaw ze nie dusi sie tylko poprostu spada z obrotów jak by sie kluczyk wylaczylo zaraz znow zalapie i znow gasnie...objaw podobny do braku benzyny ale napewno to nie to bo by na gazie chodzil...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 listopada 2007, 19:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 79
Lokalizacja: West
Czyli falują Ci obroty?To musisz przeczyscic silnik krokowy albo też posprawdzaj weże idące do niego czy nie są popękane i nie łapie lewego powietrza.Krokowke masz pod kolektorem ssącym idą do niego dwa przewody.

_________________
R6


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 listopada 2007, 19:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 18
Posty: 1476
Lokalizacja: WG
Moje BMW: E-36/E-46
Kod silnika: M50B20 S2/M54B30
Garaż: Blaszany
Nie tyle ze faluja co poprostu traci zaplon i odzyskuje...tez bym strzelal na silniczek krokowy....a po podlaczeniu pod kompa wykazalo by co i jak?

[ Dodano: 28 Listopad 2007, 19:12 ]
Witamn!!!!
I co pomoze ktos?bo ten problem jest naprawde wku....Dzis mi calkiem zgasla na srodku drogi i przez ok5 min nie chciala zapalic az wreszcie ciezko zapalilo....ponowne pytanie czy podlaczenie pod komputer cos pokaze?czy moze to byc ewentualna wina przeplywomierza???Prosze o jaka kolwiek pomoc bo mi rece opadaja...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lipca 2009, 20:11 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 18
Posty: 1476
Lokalizacja: WG
Moje BMW: E-36/E-46
Kod silnika: M50B20 S2/M54B30
Garaż: Blaszany
Wreszcie po tak długim czasie uporałem sie z tym problemem.I nie zgadniecie co było powodem takiej pracy silnika.A mianowicie filtr paliwa firmy FILTRON nie zakłądajcie tego szajsu.Po zamontowaniu Kneha (kl9 czyli prawie org)wszystko wróciło do normy silnik pieknie pracuje,pieknie sie rozdgrzewa czyli tak jak ma byc :super:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lipca 2009, 18:56 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
Kris86 napisał(a):
To dzieje sie zarowno na gazie jak i na benzynie

tylko ciekawe co ma wspólnego filtr paliwa do pracy silnika na gazie :hyhy:
ale skoro wymiana na nowy rozwiązała problem to co będę wnikał ;) cuda panie cuda ale ważne że zrobione ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL