BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 21:25

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Problem z paleniem i wchodzeniem na obroty
PostNapisane: 16 listopada 2007, 21:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: BiaÂłystok
Witam kolegów.mam problem ze swoja bmw 320 vanos rok 93r.Moze ktos mi cos podradzi co jej moze dolegac.Ciezko mi pali to znaczy długo musze krecic zeby załapała a jak załapie to juz normalnie chodzi.Drugim problemem jest to ze jak dam gazu to nie wchodzi na obroty tylko sie dusi i pozniej idzie taki skok na luzie jak stoi nie w czasie jazdy.Prosze o pomoc jesli ktos cos umie poradzic


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 listopada 2007, 22:48 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 169
Lokalizacja: BiaÂłystok
Na początek dobrze by było świece sprawdzić. Może jest gdzieś przebicie i nie ma odpowiedniej iskry.

_________________
Obrazek
Moje BMW E34 520i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2007, 01:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 57
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Sprawdź oprócz świec wydajność pompy paliwowej. Może jej czas się kończy...???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2007, 16:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: scz ....
a jak sprawdzic wydajnosc pompy??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 listopada 2007, 22:29 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: BiaÂłystok
Swiece nowe załozone,moze to winna ktorejs cewki tych co na kazda swiece idzie??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2007, 09:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: Warszawa
Witam Mam podobny problem tylko tyle w 1.6 na lpg odpla bez zarzutu, a na benzynie odpali i jak dodaje gazu to przygasa puszczam pedal i znow wskakuje na obroty moze ktos wie o co chodzi. Mam zalozone nowe swiece, kable. pozdrawiam

_________________
http://stawkt.mojeforum.net Zapraszam ludzi z wawy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2007, 09:29 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 517
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Moje BMW: e46 330CI
Kod silnika: M54 B30
to nie wina świec ani kabli,na 99% pompa paliwowa nie daje ciśnienia,jej czas dobiegł końca :)

_________________
BMW\\\Będziesz Mógł Wyprzedzać

Obrazek

Moje 330CI - viewtopic.php?t=51439

Moje K6 - viewtopic.php?f=60&t=73717


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2007, 17:29 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: Warszawa
Romsi czyli pompa do wymiany??? :mad:

_________________
http://stawkt.mojeforum.net Zapraszam ludzi z wawy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2007, 17:45 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2588
Lokalizacja: Dziki ZachĂłd
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52TuB25
Jak pompa padnie, to po odpaleniu silnik zaraz zgaśnie, a potem już nie da się go odpalić.
Wtedy będzie pewność, że to pompa ;)

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 listopada 2007, 09:09 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: Warszawa
u mnie jest tak ze musze go kotlowac zeby odpalil. Jak juz zaskoczy jak dodam gazu to tak jakby nie dostawal paliwa i gasnie puszcze gaz dostaje normalnych obrotow. poczekam az sie zagrzeje wsiadam i rusza bez problemu co to moze byc?? :wstyd:

_________________
http://stawkt.mojeforum.net Zapraszam ludzi z wawy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 listopada 2007, 12:50 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2588
Lokalizacja: Dziki ZachĂłd
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52TuB25
zielony3000 napisał(a):
Jak juz zaskoczy jak dodam gazu to tak jakby nie dostawal paliwa i gasnie puszcze gaz dostaje normalnych obrotow.


jeśli tak jest to mogą być dwie przyczyny:

- pusty bak
- walnięta pompa (nie ciągnie paliwa)

tak to widzę

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 listopada 2007, 20:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 47
Lokalizacja: sosnowiec
ja miałem podobne objawy i u mnie to była wina przepływomierza. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 listopada 2007, 20:48 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2588
Lokalizacja: Dziki ZachĂłd
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52TuB25
Jak przepływomierz padnie to wtedy ma za niskie obroty i w ogole gaśnie zaraz po odpaleniu...

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 listopada 2007, 10:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: Warszawa
bak zatankowany po korek. wjec juz jedno moge wykreslic. jak by pompa byla walnieta to by nie dopalal na benzynie a potem nie jechal a takto jedzie na paliwie tylko jak jest zimny to tak sie dzieje :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 listopada 2007, 14:27 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 744
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: e61
Kod silnika: m57d30
zielony3000, sprawdz czujnik temperatury ten co idzie do kompa mialem podobne objawy, z tym, ze po rozgrzaniu silnik chodzil w miare normalnie.

a jak byl zimny, to odpalal za 3 razem, krztusil sie, nie reagowal na gaz...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 listopada 2007, 17:01 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Opole
Witaj.
Ja miałem podobne problemy, musiałem długo kręcić aż odpali. Obroty były w normie, tylko przy dodawaniu gazu skakały. Lubił też sobie zgasnąć tak o podczas jazdy. Po podłączeniu pod komputer wyszło na to, że strzelił czujnik położenie obrotów wału korbowego:)
Koszt zamiennika HELLA to jakieś 250zł, a naprawa to koszt około 40-60zł i jakieś 1,5godzinki:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 listopada 2007, 18:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: Warszawa
przemek_byd napisał(a):
zielony3000, sprawdz czujnik temperatury ten co idzie do kompa mialem podobne objawy, z tym, ze po rozgrzaniu silnik chodzil w miare normalnie.

a jak byl zimny, to odpalal za 3 razem, krztusil sie, nie reagowal na gaz...


A moglbys mi okreslic tak lopatologicznie gdzie on sie znajduje??


Ostatnio edytowano 22 listopada 2007, 22:44 przez zielony3000, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 listopada 2007, 18:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 86
Lokalizacja: Sieradz
...mialem podobny problem...byla to pompka...ona ma w sobie 2 takie szczotki...i one sie zawieszaja i odwieszaja...jezdzilem na tym jak puknalem to sie odblokowala...niekiedy nawet maly ruch i puscilo...wystarczy podniesc siedzenie i przekrecic kluczyk i zobaczyc czy pompka chodzi...tak z 5 razy...jesli nie tzn ze nie zasysa paliwa i tak sie bedzie dzialo..kupilem zamiennik na allegro za 120 zl i spisuje sie bardzo dobrze:)...pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 listopada 2007, 19:23 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Opole
Jak dobrze pamiętam to znajduje się on po prawej stronie bloku na dole.
Jak go wymieniałem to odkręcałem filtr powietrza, zdejmowałem osłonę nad świecami i widziałem kabelek za filtrem oleju. Jedna końcówkę na głębiej w str auta a droga końcówka jest pod blokiem koło wału korbowego. Za pierwszym razem wymieniał mi to mechanik ale miałem jakiś tani włoski zamiennik i nie działało, potem kupiłem HELLE i wymieniłem już sam na wysokim krawężniku:)
Na dole koło wału trzeba ten kabel przykręcić imbusem chyba 5.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 listopada 2007, 09:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: Warszawa
WiktorG napisał(a):
Jak dobrze pamiętam to znajduje się on po prawej stronie bloku na dole.
Jak go wymieniałem to odkręcałem filtr powietrza, zdejmowałem osłonę nad świecami i widziałem kabelek za filtrem oleju. Jedna końcówkę na głębiej w str auta a droga końcówka jest pod blokiem koło wału korbowego. Za pierwszym razem wymieniał mi to mechanik ale miałem jakiś tani włoski zamiennik i nie działało, potem kupiłem HELLE i wymieniłem już sam na wysokim krawężniku:)
Na dole koło wału trzeba ten kabel przykręcić imbusem chyba 5.


Wszystko bylo by fajnie tylko omijam krawezniki. ale podjade na kanal i poszukam wielkie dzieki.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL