BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 13:44

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx] M50B25 & M52B28
PostNapisane: 9 listopada 2014, 23:50 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 367
Lokalizacja: ŁomiankY
Moje BMW: Białasek E34
Kod silnika: M50B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=135944
Witam.

Po krótce napiszę co i jak. Mam nadzieję iż uzyskam potrzebne informacje.

Posiadam M50B25 i będę posiadał goły słupek + listwę wtryskową +pompa paliwa M52B28. Mój silnik nadaje się i potrzebuje remontu. Nie wiem w jakim stanie jest blok wał i tłoki. Silnik zbliża się do 400 ts km. M52 ma nastukane niecałe 190 ts km i 0 ro ubytku oliwy.

Teraz taki problem co z którego silnika przeżócić i co z którego pozostawić. Conieco szperałem po internecie i moim zdaniem : Dół jeśli nadaje się to zostaje M50 B25 góra od M52B28. Do tego Oczywiście wałki od M50 bo są mocniejsze niż w M52.

Jeśli się mylę i jest inaczej i jeśli ktoś posiada więcej info co zrobić z obu silników to proszę o propozycje. Co i jak. I zKtórego silnika. Sam na pewno tego robić nie będę tylko oddam w dobre ręce.

Za Pomoc Dziękuję. :piwo:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] M50B25 & M52B28
PostNapisane: 15 listopada 2014, 16:38 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2704
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: Subaru Outback
Kod silnika: EJ253
odwrotnie. dół z m52b28 a głowicę i osprzęt z m50b25. Po wystrojeniu powinno to dać moc rzędu 220KM.

_________________
Jeśli 4 to B. Jeśli 6 to R. Jeśli 8 to V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] M50B25 & M52B28
PostNapisane: 26 listopada 2014, 17:13 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 753
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E36 325 Sedan
Kod silnika: M50 2.5
A wiec tak, blok z m50 zostaje bo jest żeliwny a nie jakieś amelinium, do tego zostają korby głowica kolektory, z 2.8 idą tłoki wał, wtryskiwacze od 2.8 różowe do tego montujesz odelżoną jednomase. wydech pół przelot i będzie śmigiać :)
Do tego można założyć kompa ori bez sondy lambda 405 końcówka, zrobić remap, jakieś ostre wałki (wiem ze zamienia się jeszcze któryś wałek, ale nie pamiętam już który) i porządny filtr powietrza, można zainwestować w świece NGK laser i pozostaje już tylko pojechać na shella po 100 oktanową wachę :)
Tak to robiliśmy u znajomego, na jakieś 220 kucy możesz liczyć bez strojenia.

_________________
Bokiem można wszędzie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] M50B25 & M52B28
PostNapisane: 27 listopada 2014, 12:31 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Popraw nazwę teamtu albo kosz

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL