BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 08:23

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1563 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 79  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] 330D m57
PostNapisane: 14 listopada 2014, 10:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 27
Moje BMW: e46 330d
Witam. Szukałem w google szukałem na forum i wszyscy mieli podobny problem ale brak rozwiazania;/
Gdy jade autem 200/220 km/h przez jakiś dłuzszy odcinek albo gdy troche pomęcze auto to zapala sie kontrolka DDE i silnik chodzi w trybie awaryjnym jak disel z lat 80=tych:) po paru zgaszeniach i odpaleniach kontrolka gaśnie i wszystko wraca do normy. INPA pokazuje te błedy
Obrazek
Obrazek
Jedni piszą,że moze to być pompka podprogowa,drudzu,że zawór paliwa(Czujnik) lub czujnik na listwie cr a jeszcze inni że też może być pompka w baku.Mi się wydaje,że to chyba jest pompka podprogowa ponieważ te bary mi się nie zgadzają.
Chciałbym o konkretne odpowiedzi kogoś co miał taki problem bo jeśli miałbym wymieniać to wszystko po kolei to pójde z torbami:D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 330D m57
PostNapisane: 14 listopada 2014, 11:14 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 13347
Moje BMW: Gtv
bambi1306, pierwszy błąd też niedawno przerabiałem, u mnie powodem jego występowania była/jest wtyczka do tego zaworu/czujnika na listwie przy podszybiu pod filtrem kabinowym. Niestyka coś w niej i trzeba poprawić jej styki. Spróbuj, może to wystarczy.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 316i M43 1.9 blad 171... Inpa odczyt przeplywomierza.
PostNapisane: 14 listopada 2014, 14:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Moje BMW: E46
U mnie wyskoczył ten sam problem, fajnie gdyby ktoś rozeznany jednak udzielił odpowiedzi :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 316i M43 1.9 blad 171... Inpa odczyt przeplywomierza.
PostNapisane: 14 listopada 2014, 16:42 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 968
Lokalizacja: Szubin koło Bydgoszczy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b25
Garaż: bylo e36 316i
jest e39 523iA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
sam błąd nic za bardZO nie znaczy przepływke łatwo sprawdzić w live data w inpie wartoś air mas musi być na około 12 mgh i oczywiście pod obciążeniem musi rosnąć to tak na szybko :)

_________________
moja srebrna 523iA :)
wejdz i zabacz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 15 listopada 2014, 11:00 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 440
Lokalizacja: Ełk
Moje BMW: E46 330d+ E60 530xd+
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=131896
bedi_24 napisał(a):
Dragonik napisał(a):
bedi_24
możesz rzucić okiem na moje wyżej ?
czy mi przypadkiem wtryski nie leją ?

ogarnąłem tego ncs :) dzięki wielkie za pomoc :ok:


6660 Kuehlmittelheizung

bład 6660 to błąd elektrycznego podgrzewacza wody

1028 Abgasrueckfuehr-Regelung

błąd dotyczy EGR, być może masz odłączony egr zaślepiony lub odłączony wężyk podciśnienia

wtryski nie leja widac w zakladce wartosci analogowe 4

EGR to dobrze że zaślepiony lub odłączony wężyk ?
za co ten odpowiada podgrzewacz ? domyślam się że podgrzewa ale co i po co

_________________
ObrazekObrazek
było E36 1,8IS ...........................................................................................jest E46 330D
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=106436.........http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=131896


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 15 listopada 2014, 11:11 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 109
Lokalizacja: RaDOMsko
Moje BMW: e91 330xd
Kod silnika: m57
Panowie beemiarze, o co tutaj chodzi?
Co jakiś czas zapala mi się engine check. Świeci, świeci, po kilku dniach gaśnie, pojeżdżę trochę i od nowa.
Gaz do regulacji? Czy coś innego?
Silnik to M54B22.

Poniżej screeny z inpy:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 15 listopada 2014, 11:54 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 968
Lokalizacja: Szubin koło Bydgoszczy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b25
Garaż: bylo e36 316i
jest e39 523iA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Dragonik napisał(a):
EGR to dobrze że zaślepiony lub odłączony wężyk ?
za co ten odpowiada podgrzewacz ? domyślam się że podgrzewa ale co i po co



EGR to zalezy czy lubisz srodowisko :) generalnie jak jest odlaczony to auto nie oddycha spalinami
podobno ma wiesza torszke moc zalezy jak go ktos odlaczyl nieraz ludzie wyciagaja wszystko co stoi na przeszkodzie w dolocie zeby byl wiekszy przeplyw powietrza wiadomo wiecej powietrza wieksza moc :) :hyhy:

podgrzewacz odpowiada za szybsze dogrzewanie wody w obiegu diesle takie cos posiadaja dlatego szybko wskazówka leci na pole robocze i motorek jest szybiej dogrzany :)



Maciek_ napisał(a):
Panowie beemiarze, o co tutaj chodzi?
Co jakiś czas zapala mi się engine check. Świeci, świeci, po kilku dniach gaśnie, pojeżdżę trochę i od nowa.
Gaz do regulacji? Czy coś innego?
Silnik to M54B22.



dzieje sie to tylko na gazie czy na benzynie tez ??? sama zakladka z sond wiele nie mowi musial bys nakrecic ładny filmik z pełna live data wtedy bym cos powiedzil na temat motorka co go boli

_________________
moja srebrna 523iA :)
wejdz i zabacz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 15 listopada 2014, 22:56 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 116
Lokalizacja: Bedford/UK
Moje BMW: E46 330CI
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147307

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=131559
Witam.

Pytanie do znawcow tematu :

8 Luftmassensenser / ground open circuit - ten blad pojawia mi sie czasem, ale jako blad sporadyczny, glownie po ostrej jezdzie autem, wymienilem przeplywke, ale ten sam blad powraca, czy to moze problemy z masa idaca do przeplywki ?

Z gory dzieki za pomoc.

Pozdrawiam

_________________
Gdyby człowiek nie korzystał z doświadczeń innych, to każde kolejne pokolenie, zapewne do chwili obecnej, uczyłoby się łupać kamień...

Jest-->>BMW E46 330CI<<--
Bylo-->BMW E46 320CI<--


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 330D m57
PostNapisane: 15 listopada 2014, 23:30 
Offline
Forumowicz

Posty: 121
Moje BMW: e39
Kod silnika: m57d25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 6&start=20
bambi1306 napisał(a):
Witam. Szukałem w google szukałem na forum i wszyscy mieli podobny problem ale brak rozwiazania;/
Gdy jade autem 200/220 km/h przez jakiś dłuzszy odcinek albo gdy troche pomęcze auto to zapala sie kontrolka DDE i silnik chodzi w trybie awaryjnym jak disel z lat 80=tych:) po paru zgaszeniach i odpaleniach kontrolka gaśnie i wszystko wraca do normy. INPA pokazuje te błedy
Obrazek
Obrazek
Jedni piszą,że moze to być pompka podprogowa,drudzu,że zawór paliwa(Czujnik) lub czujnik na listwie cr a jeszcze inni że też może być pompka w baku.Mi się wydaje,że to chyba jest pompka podprogowa ponieważ te bary mi się nie zgadzają.
Chciałbym o konkretne odpowiedzi kogoś co miał taki problem bo jeśli miałbym wymieniać to wszystko po kolei to pójde z torbami:D

Gaśnie ci czasem? Miałem podobne błędy tylko wywalało mi błąd czujnika ciśnienia rail pressure sensor. Wymieniałem regulator ciśnienia na pompie CR. Po wymianie problem znikł. Sam miałem obawy czy to będzie to bo skoro łapał błąd czujnika ciśnienia a wymieniałem regulator i po problemie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 16 listopada 2014, 09:49 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 968
Lokalizacja: Szubin koło Bydgoszczy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b25
Garaż: bylo e36 316i
jest e39 523iA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
rzecik napisał(a):
Witam.

Pytanie do znawcow tematu :

8 Luftmassensenser / ground open circuit - ten blad pojawia mi sie czasem, ale jako blad sporadyczny, glownie po ostrej jezdzie autem, wymienilem przeplywke, ale ten sam blad powraca, czy to moze problemy z masa idaca do przeplywki ?

Z gory dzieki za pomoc.

Pozdrawiam


wymieniles na nowy zamiennik czy urzywke ori ??

bo jak zamiennik to nie bedzie dzialac dobrze daj live date z wartoscia przeplywki

_________________
moja srebrna 523iA :)
wejdz i zabacz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 16 listopada 2014, 12:29 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 116
Lokalizacja: Bedford/UK
Moje BMW: E46 330CI
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147307

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=131559
bedi_24 napisał(a):
rzecik napisał(a):
Witam.

Pytanie do znawcow tematu :

8 Luftmassensenser / ground open circuit - ten blad pojawia mi sie czasem, ale jako blad sporadyczny, glownie po ostrej jezdzie autem, wymienilem przeplywke, ale ten sam blad powraca, czy to moze problemy z masa idaca do przeplywki ?

Z gory dzieki za pomoc.

Pozdrawiam


wymieniles na nowy zamiennik czy urzywke ori ??

bo jak zamiennik to nie bedzie dzialac dobrze daj live date z wartoscia przeplywki


Wymienilem na ori uzywke, zamiennikow nie stosuje, wiem ze z nimi sa problemy :ok: Na ta ori uzywke mam gwarancje, ale wiem ze wyjeta zostala z dobrego auta.

Silnik pracuje ok, nie zauwazylem zadnych problemow, blad jest sporadyczny i wystepuje tylko po ostrej jezdzie...
Nagram live date i wstawie, ale jedynie moge to zrobic na postoju...

_________________
Gdyby człowiek nie korzystał z doświadczeń innych, to każde kolejne pokolenie, zapewne do chwili obecnej, uczyłoby się łupać kamień...

Jest-->>BMW E46 330CI<<--
Bylo-->BMW E46 320CI<--


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 16 listopada 2014, 12:49 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 37
Moje BMW: E36 320iA
Kod silnika: M52B20
Ktoś może rzuci okiem na dane z live daty? Problem to taki, że już jakiś czas spalanie auta w mieście wzrosło z jakiś 14 l PB95 do ponad 20 L. Auto to BMW E36iA m52b20.
No i te błędy skrzyni też mnie niepokoją. Z tego co doczytałem to błąd 154, czy 158 to może chodzić o elektrozawory sprzęgła. Czy znajdują się one może w sterowniku do skrzyni?

O co chodzi z tym wykrzyknikiem przy przepływce? Jak ją odłączam i podłączam to reakcja auta jest. Czy to auto ma 2 sondy patrząc po screenach? Napięcie 1 i 2 na pewno się zmieniało.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 16 listopada 2014, 13:13 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 413
Lokalizacja: Białystok / Suchowola (BSK)
Moje BMW: rodzinne
witam. E36 (seryjnie m52b28) po swapie na m52TUb28. takie błędy:
Obrazek
pierwszy błąd się skasował, drugi został. auto nie pali. komunikacji z EWSem brak i nie mogę z niego sczytać błędów (ale to norma po swapie po e36, podobno brakuje sygnału z zegarów E46. ktoś wie dokładnie o co chodzi?). na 99% rozjechała mi się synchronizacja między EWSem a DME. pytanie dlaczego. ktoś tu ogarnięty w tym temacie?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 16 listopada 2014, 14:18 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 968
Lokalizacja: Szubin koło Bydgoszczy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b25
Garaż: bylo e36 316i
jest e39 523iA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
lukasz_61 napisał(a):
witam. E36 (seryjnie m52b28) po swapie na m52TUb28. takie błędy:
Obrazek
pierwszy błąd się skasował, drugi został. auto nie pali. komunikacji z EWSem brak i nie mogę z niego sczytać błędów (ale to norma po swapie po e36, podobno brakuje sygnału z zegarów E46. ktoś wie dokładnie o co chodzi?). na 99% rozjechała mi się synchronizacja między EWSem a DME. pytanie dlaczego. ktoś tu ogarnięty w tym temacie?




synchronizacje ews-dme robisz w module silnika tam powina byc zakladka od tego jak zrobisz synchro to wtedy bedziesz mógł sie połączyc z modułem ews

_________________
moja srebrna 523iA :)
wejdz i zabacz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 16 listopada 2014, 14:28 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 968
Lokalizacja: Szubin koło Bydgoszczy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b25
Garaż: bylo e36 316i
jest e39 523iA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
houldy napisał(a):
Ktoś może rzuci okiem na dane z live daty? Problem to taki, że już jakiś czas spalanie auta w mieście wzrosło z jakiś 14 l PB95 do ponad 20 L. Auto to BMW E36iA m52b20.
No i te błędy skrzyni też mnie niepokoją. Z tego co doczytałem to błąd 154, czy 158 to może chodzić o elektrozawory sprzęgła. Czy znajdują się one może w sterowniku do skrzyni?

O co chodzi z tym wykrzyknikiem przy przepływce? Jak ją odłączam i podłączam to reakcja auta jest. Czy to auto ma 2 sondy patrząc po screenach? Napięcie 1 i 2 na pewno się zmieniało.


przeplywka jest ok auto ma dwie sondy :) czy napiecie sie zmienialo samo na biegu jalowym czy trzeba bylo dodawac gazu ??? powinno sie samo zmieniac

w pierwszym banku adaptacja krótko terminowa ma za duzo paliwa -27 powinno byc jak najblizej 0


elektrozawory znajduja sie w sterowniku w misce olejowej skrzyni

blad 153 wyskoczyl po tym jak odłaczyles przeplywke i 158 równiez a 154 faktycznie mowi o elektrozaworach skrzyni ale mogl tez powstac przez odlaczenie przeplywki idzie skasowac te bledy ?? czy jakis zostaje ??

_________________
moja srebrna 523iA :)
wejdz i zabacz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 16 listopada 2014, 14:47 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 37
Moje BMW: E36 320iA
Kod silnika: M52B20
Napięcie samo się zmieniało na wolnych, ale po lekkim rozgrzaniu silnika, na początku stało w górnych wartościach.

Co zrobić z tą adaptacją w pierwszym banku, co to może znaczyć tak po chłopsku?

153 tl_mes jest błędem stałym, jak skasuje, zaraz znowu się pojawia.

Może to głupie pytanie, ale gdzie znajduje się druga sonda? Ogólnie wydech jest nieszczelny na połączeniu katalizator - tłumik, pękła obejma i jest duża nieszczelność. Może to wpływa na spalanie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 16 listopada 2014, 14:57 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 968
Lokalizacja: Szubin koło Bydgoszczy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b25
Garaż: bylo e36 316i
jest e39 523iA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
houldy napisał(a):
Napięcie samo się zmieniało na wolnych, ale po lekkim rozgrzaniu silnika, na początku stało w górnych wartościach.

Co zrobić z tą adaptacją w pierwszym banku, co to może znaczyć tak po chłopsku?

153 tl_mes jest błędem stałym, jak skasuje, zaraz znowu się pojawia.

Może to głupie pytanie, ale gdzie znajduje się druga sonda? Ogólnie wydech jest nieszczelny na połączeniu katalizator - tłumik, pękła obejma i jest duża nieszczelność. Może to wpływa na spalanie?



czyli sondy dzialaja super tak jak powinny

adaptacja znaczy ze na pierwszym , drugim i trzecim cylindrze leje sie bezyna jest jej za duzo ale to sa adaptacje krótko terminowe wazniejsze sa dlugo terminowe a tam jest 2 i 6 czyli ok a wartosc -27 nie jest tez jakas ogromna

jezeli 153 sie nie kasuje to jest cos nie tak z przeplywka a na silniku jakies bledy sie pojawiaja ??

sondy sa obok siebie na kolektorze wydechowym jedna na jednym a druga na drugim :) widec je bez problemu
nieszczelkosc moze powodowac spadek moce i napewno tez wieksze spalanie trzeba to naprawic

_________________
moja srebrna 523iA :)
wejdz i zabacz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 16 listopada 2014, 15:08 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 37
Moje BMW: E36 320iA
Kod silnika: M52B20
W silniku nie ma żadnych błędów.
Może to głupie pytanie, ale 153 błąd na skrzyni co ma wspólnego z przepływką?

Nie dam sobie ręki obciąć ale wydaje mi się, że sonda jest na pewno przed samym katalizatorem, ale na kolektorach wydechowych nie widziałem żadnych, ale pójdę sprawdzę zaraz.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 16 listopada 2014, 15:20 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 968
Lokalizacja: Szubin koło Bydgoszczy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b25
Garaż: bylo e36 316i
jest e39 523iA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
houldy napisał(a):
W silniku nie ma żadnych błędów.
Może to głupie pytanie, ale 153 błąd na skrzyni co ma wspólnego z przepływką?

Nie dam sobie ręki obciąć ale wydaje mi się, że sonda jest na pewno przed samym katalizatorem, ale na kolektorach wydechowych nie widziałem żadnych, ale pójdę sprawdzę zaraz.



jezeli to m52 z jednym vanosem to na 100% masz dwie sondy na kolektorze wydechowym widac je od gory wiecej ich nie ma

ogolenie wszystkie czujniki w silniku maja bardzo duzo wspólnego ze skrzynia i jej dzialaniem a blad 153 napewno sie pojawa bo tez mam automat i odłączałem przeplywke i skrzynia lapala ten blad wiec jestem pewiem

_________________
moja srebrna 523iA :)
wejdz i zabacz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 16 listopada 2014, 15:32 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 37
Moje BMW: E36 320iA
Kod silnika: M52B20
Byłem na dworze, podniosłem maskę w kolektory wydechowe są wkręcone śruby w miejsca sond i na 100% sond tam nie ma. Później dodam zdjęcia jak to wygląda.
Podłączyłem też kompa, błąd 153 był, skasowałem i na razie się pojawił, silnik żadnych błędów.

Jak byłem na kanale ostatnio to na pewno jedną widziałem przed katalizatorem, drugiej wtedy nie szukałem i też nic nie rzuciło mi się w oczy.
Może to jakaś przeróbka była? Dodam, że faktycznie motor to m52b20 z jednym vanosem, e36 jest z przed liftu. Jak dla mnie dziwna sprawa :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1563 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 79  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 40 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL