BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 15 czerwca 2025, 17:12

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1563 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 79  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 16 listopada 2014, 15:44 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 968
Lokalizacja: Szubin koło Bydgoszczy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b25
Garaż: bylo e36 316i
jest e39 523iA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
podaj vin to sprawdze jaki powinno miec wydech

_________________
moja srebrna 523iA :)
wejdz i zabacz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 16 listopada 2014, 15:45 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 37
Moje BMW: E36 320iA
Kod silnika: M52B20
ER80617


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 16 listopada 2014, 15:51 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 413
Lokalizacja: Białystok / Suchowola (BSK)
Moje BMW: rodzinne
bedi_24 napisał(a):
synchronizacje ews-dme robisz w module silnika tam powina byc zakladka od tego jak zrobisz synchro to wtedy bedziesz mógł sie połączyc z modułem ews

jest to swap do E36. w tej budzie nie będzie komunikacji z EWSem 3 i przez to nie da się zrobić synchro. podobno brakuje sygnału z zegarów z budy e46/e39. może ktoś wie dokładnie czego z tych zegarów brakuje to dołożyłbym ten moduł do E36. i to jest pierwsza kwestia.
druga to dlaczego rozjechała mi się synchronizacja skoro masa takich swapów jeździ. obstawiam spadek napięcia albo słabą masę, muszę to sprawdzić. tylko, że jak widać po pierwszym błędzie stało się to podczas jazdy (speed 39 km/h)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 16 listopada 2014, 16:00 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 968
Lokalizacja: Szubin koło Bydgoszczy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b25
Garaż: bylo e36 316i
jest e39 523iA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
houldy napisał(a):
ER80617



musisz miec sondy w kolektorach wydechowych zamiast tych śrub ktos to przerabial napewnio i nie jest to oryginalne
przed katalizatorem jest tylko miejsce na czujnik temperatury spalin ale to tylko dla wersji japonskiej

musisz miec gdzies sondy wstawione bo pracuja chyba ze masz jakis emulator wsadzony

_________________
moja srebrna 523iA :)
wejdz i zabacz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 16 listopada 2014, 16:12 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 37
Moje BMW: E36 320iA
Kod silnika: M52B20
Gdzie dokladnie sa sondy sprawdze na kanale w przyszlym tygodniu. Skoro to nie jest wersja japonska, to czy przed katem moze byc ta jedna sonda? W ogole jest sie czego czepiac, jezeli to chodzi?
Gdzie dalej szukac przyczyny ogromnego spalania?

Ogolnie jest tak, ze auto przyjechalo rok temu z niemiec, watpie czy tam ktos cos grzebal. W polsce u mechanikow byl tylko zakladany gaz u lichwiarza, moze on buchnal te sondy i cos zrobil z tym?

Gdzie powinny byc wtyczki sond, jedna jest na pewno w okolicy elektrozaworow od chlodzenia, a druga tez gdzies tam?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 16 listopada 2014, 16:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 86
Lokalizacja: Lublin
Panowie Inpa pokazuje taki błąd

49 wheel speed sensor rear left trigger signal - świeci się kontrolna ABS, ESP i Ręcznego - domyślam się, że chodzi o czujnik ABS tylko, który lewy przód czy tył?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 16 listopada 2014, 16:52 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 37
Moje BMW: E36 320iA
Kod silnika: M52B20
Lewy tyl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 16 listopada 2014, 18:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 27
Moje BMW: e46 330d

Wrzucam filmik jak by komuś to pomogło:) Pomiar na 3 biegu i spód.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 16 listopada 2014, 19:44 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 968
Lokalizacja: Szubin koło Bydgoszczy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b25
Garaż: bylo e36 316i
jest e39 523iA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
houldy napisał(a):
Gdzie dokladnie sa sondy sprawdze na kanale w przyszlym tygodniu. Skoro to nie jest wersja japonska, to czy przed katem moze byc ta jedna sonda? W ogole jest sie czego czepiac, jezeli to chodzi?
Gdzie dalej szukac przyczyny ogromnego spalania?

Ogolnie jest tak, ze auto przyjechalo rok temu z niemiec, watpie czy tam ktos cos grzebal. W polsce u mechanikow byl tylko zakladany gaz u lichwiarza, moze on buchnal te sondy i cos zrobil z tym?

Gdzie powinny byc wtyczki sond, jedna jest na pewno w okolicy elektrozaworow od chlodzenia, a druga tez gdzies tam?



oby dwie wtyczki musza byc pod oslona listwy wtryskowej :) i musza byc wsadzone zamiast tych śrub co masz
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=50

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=18&fg=10

gazownik na sto procent cos niezle namieszal i zabral sondy i masz jakis mix mega kiks trzeba koniecznie to zobaczyc jak sondy sa w innych miejscach to nie dzialaja prawidlowo i spalanie moze byc wieksze

_________________
moja srebrna 523iA :)
wejdz i zabacz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 16 listopada 2014, 20:14 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 968
Lokalizacja: Szubin koło Bydgoszczy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b25
Garaż: bylo e36 316i
jest e39 523iA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
lukasz_61 napisał(a):
bedi_24 napisał(a):
synchronizacje ews-dme robisz w module silnika tam powina byc zakladka od tego jak zrobisz synchro to wtedy bedziesz mógł sie połączyc z modułem ews

jest to swap do E36. w tej budzie nie będzie komunikacji z EWSem 3 i przez to nie da się zrobić synchro. podobno brakuje sygnału z zegarów z budy e46/e39. może ktoś wie dokładnie czego z tych zegarów brakuje to dołożyłbym ten moduł do E36. i to jest pierwsza kwestia.
druga to dlaczego rozjechała mi się synchronizacja skoro masa takich swapów jeździ. obstawiam spadek napięcia albo słabą masę, muszę to sprawdzić. tylko, że jak widać po pierwszym błędzie stało się to podczas jazdy (speed 39 km/h)




moze to ci pomoze

Obrazek

_________________
moja srebrna 523iA :)
wejdz i zabacz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 17 listopada 2014, 07:42 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 37
Moje BMW: E36 320iA
Kod silnika: M52B20
W sumie sond bym nie winil za spalanie, bo pol roku jezdzilem na gazie i spalanie bylo w normie ok 16 LPG. Potem mialem stluczke, uszkodzenia w sumie tylko zawieszenie i blacharka, ale wtedy tez rozerwalo wydech podczas wciagania na lawete. Po stluczce wyjalem gaz, bo nie bylo papierow. Wymienialem czujniki walu i walka (siemens), i robilem adaptacje silnika. Duze spalanie w sumie zaczelo sie po stluczce, wczesniej jak mowilem bylo w granicach rozsadku. Moze dzis uda mi sie zainstalowac disa, moze da wiecej info na temat czujnikow jakis.
Nie wiem czego sie czepic i gdzie szukac, jak mowie po zamontowaniu gazu spalanie bylo wnormie, wiec nawet jak wina gazownika tych przerobek sond, to przyczyn spalania szukalhym gdzie indziej na moj rozum.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 17 listopada 2014, 08:24 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 968
Lokalizacja: Szubin koło Bydgoszczy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b25
Garaż: bylo e36 316i
jest e39 523iA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
houldy napisał(a):
W sumie sond bym nie winil za spalanie, bo pol roku jezdzilem na gazie i spalanie bylo w normie ok 16 LPG. Potem mialem stluczke, uszkodzenia w sumie tylko zawieszenie i blacharka, ale wtedy tez rozerwalo wydech podczas wciagania na lawete. Po stluczce wyjalem gaz, bo nie bylo papierow. Wymienialem czujniki walu i walka (siemens), i robilem adaptacje silnika. Duze spalanie w sumie zaczelo sie po stluczce, wczesniej jak mowilem bylo w granicach rozsadku. Moze dzis uda mi sie zainstalowac disa, moze da wiecej info na temat czujnikow jakis.
Nie wiem czego sie czepic i gdzie szukac, jak mowie po zamontowaniu gazu spalanie bylo wnormie, wiec nawet jak wina gazownika tych przerobek sond, to przyczyn spalania szukalhym gdzie indziej na moj rozum.




dis tutaj wiele nie pomoze w tym silniku inpa pokaze wszystko ładnie i poprawnie ale jak chcesz to zainstaluj
a spalanie 16gazu jak na 2,0i automat to duzo na moje. mi w e39 2,5 tez automat srednio teraz pali 11 benzyny w sezonie letnim bylo to niecale 10l komp pokazywal po miesiacu jeżdżenia 9,8l ni jak to sie ma do twojego 2,0

a ten blad 153 skasował sie ze skrzyni biegów ?? bo jak nie to on napewno mowi o przepływce moze masz jakas na podmiane zeby zobaczyc czy blad zniknie moze to tego wina

_________________
moja srebrna 523iA :)
wejdz i zabacz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 17 listopada 2014, 16:00 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 37
Moje BMW: E36 320iA
Kod silnika: M52B20
Blad ze skrzyni sie skasowal i nie wraca, dopiero odpialem kompa i zauwazylem, ze sondy zaczynaja pracowac dopiero przy temp 75 stopni wg inpy. Nie za duza temp?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 17 listopada 2014, 16:50 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 968
Lokalizacja: Szubin koło Bydgoszczy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b25
Garaż: bylo e36 316i
jest e39 523iA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
bardzo za dużo u mnie zaczynają pracować 3 minuty po odpaleniu zimnego motoru wskazówka lekko tylko się podniesie prawie wcale i już pracują powodem tego jest brak sond w kolektorach na 100procenu są za daleko gdzies i działają źle

_________________
moja srebrna 523iA :)
wejdz i zabacz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 17 listopada 2014, 16:56 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 37
Moje BMW: E36 320iA
Kod silnika: M52B20
Na podstawie jakiego czujnika jest wysylany sygnal do uruchomienia sond? Cos mi mowi by isc w tym kierunku.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 17 listopada 2014, 17:12 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 968
Lokalizacja: Szubin koło Bydgoszczy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b25
Garaż: bylo e36 316i
jest e39 523iA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
żadnego czujnika one są tak zaprojektowane że po osiągnięciu temperatury roboczej sondy zaczyna pracować i zmienia napięcia i to tyle nie kombinuj tylko doprowadz je do takiego stanu jak wyszły z fabryki i wsadz je do kolektora tam gdzie być powinny bo jak są dalej to wolniej się grzeją i nie działają tak jak powinny

_________________
moja srebrna 523iA :)
wejdz i zabacz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 19 listopada 2014, 18:33 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 98
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Moje BMW: E60
Kod silnika: M54B25
Witam. Mam Problem ze swoją e60. Inpa wywala mi błędy:
D17c
D147
5d14
Może mi ktoś pomoże?

_________________
Bmw E60


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 20 listopada 2014, 09:21 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Moje BMW: e60
Kod silnika: M54
Witam moze nie inpa ale bledy te same ...prosze o dokladnie rozszyfrowanie mi bledow ,angielski niejest mi obcy ale gorzej z rozpoznaniem czesci ktora trzeba wymienic ,
-co do skrzyni prosze o jakis dokladniejszy opis bledu ... a problem ze skrznia jest tylko taki ze z 3na4bieg lekko slychac taki (bzyk) albo dokladny dzwiek to jak by ktos lopata piasek przezucal :)i trwa on doslownie chwile max 0.5sek ...jak go katuje na wysokie obroty niema nic tylko jak sie rozgrzeje i jade tak w miare żwawiej , jak powoli to tez niema nic
-niedziala mi poziomowanie swiatel blad jest transformatora wysokiego napiecia ...ale czy to to ?
reszta bledow jak czujnik kata czy dsc czasem samoistnie sie pojawia ...po zgaszeniu i zapaleniu znika
-pdc wiem do wymiany tylny czujnik , reszta niewiem skad sie bierze
dzieki za kazda sesowna odpowiedz :)


BMW E60 3.0I przed liftowe skrzynia automatyczna

BMW Explorer
******************************************************************************
E60, WBANA71010B104766, 0 km., M54, EUR
******************************************************************************


MOTOR Motor Electronics M54 (MS450DS0 - 7549387)
Serial number - 32741718M
No faults detected
Program.: Date Version KM VIN Serial diagn.scan.
23.07.2003 7533680 0 WBANA71010B104766 42324 012321
17.11.2003 7536157 7200 WBANA71010B104766 20000 007809
16.11.2011 7550119 153000 WBANA71010B104766 12345 011111
Mileage 196600 km.
------------------------------------------------------------------------------

CAS Car Access System 2 (CAS - 9147215)
Serial number - 019002341
Program.: Date Version KM VIN Serial diagn.scan.
18.02.2003 6927919 0
16.11.2011 9147215 0 B104766
Mileage 196619 km.
------------------------------------------------------------------------------

EGS Transmission Control (GS19A - 7543092)
Serial number - 411301748
Faults: - 5088 EGS: Sensors, transmission switch L1-L4
- 4E87 EGS: Solenoid valve 4 (shift lock)
- 5087 EGS: One-touch gearshift or M gate switch
Program.: Date Version KM VIN Serial diagn.scan.
23.07.2003 7533352 0 WBANA71010B104766 42324 012321
17.11.2003 7535259 7200 WBANA71010B104766 20000 007809
16.11.2011 7552678 153000 WBANA71010B104766 12345 011111
Mileage 196610 km.
------------------------------------------------------------------------------

DSC Dynamic Stability Control (DSC_60 - 6768648)
Serial number - 000000000
Faults: - 5EBA DSC: Steering-angle sensor, plausibility
+ 5F2F DSC: Interface, transmission control
Program.: Date Version KM VIN Serial diagn.scan.
24.04.2003 6766302 0
17.11.2003 6767237 0 B104766
16.11.2011 6768648 0 B104766
Mileage 196528 km.
------------------------------------------------------------------------------

ZGM Central Gateway (ZGM_E65 - 6962950)
Serial number - 000025144
Program.: Date Version KM VIN Serial diagn.scan.
FF.FF.FFFF 6938932 0 ˙˙˙˙˙ FFFFFF
17.11.2003 6940266 7200 WBANA71010B104766 20000 007809
16.11.2011 6962950 153000 WBANA71010B104766 12345 011111
Mileage 196560 km.
------------------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------------------------

SZL Switch center, steering colum (SZL - 9136900)
Serial number - 020008006
Faults: - 94E7 SZL: Steering-angel sensor, wiper contact
Program.: Date Version KM VIN Serial diagn.scan.
14.04.2003 6937208 0
16.11.2011 9136900 0 B104766
Mileage 196616 km.
------------------------------------------------------------------------------

PDC Park Distance Control (PDC_E65 - 6922785)
Serial number - 601.832
Faults: - 9E2D PDC: Ultrasonic sensor, rear centre left
Program.: Date Version KM VIN Serial diagn.scan.
01.07.2002 6922785 0
Mileage 0 km.
------------------------------------------------------------------------------

BZM Switch Cluster (center console) (SZM_60 - 6985777)
Serial number - 019002341
Faults: + 9FEB SZM: Multifunction seat E60: button stuck
Program.: Date Version KM VIN Serial diagn.scan.
15.07.2003 6938313 0
16.11.2011 6985773 0 B104766
Mileage 0 km.
------------------------------------------------------------------------------

LM Light Control Module (LM_60 - 9116256)
Serial number - A221WZ00˙
Faults: + 9CB6 LM: HVAC coil chopping
Program.: Date Version KM VIN Serial diagn.scan.
09.07.2003 6937759 0
16.11.2011 9116256 0 B104766
Mileage 196568 km.
------------------------------------------------------------------------------

KLIMA Integr.automatic heating/air cond.system (IHKA60 - 6953771)
Serial number - 000027247
Faults: + 9C77 IHKA: Auxiliary-water pump
Program.: Date Version KM VIN Serial diagn.scan.
14.07.2003 6938548 0
16.11.2011 6953771 153000 B104766
Mileage 196619 km.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 20 listopada 2014, 13:23 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 968
Lokalizacja: Szubin koło Bydgoszczy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b25
Garaż: bylo e36 316i
jest e39 523iA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
9C77 IHKA: Auxiliary-water pump dodatkowa pompa wody ogrzewania ale to chyba wiesz :)

9CB6 LM: HVAC coil chopping zwarcie gdzies przy lampie dlatego nie dziala poziomowanie trzeba lapmpe wyciagnac i zobaczyc co w trawie piszczy


9FEB SZM: Multifunction seat E60: button stuck cos z multifunkcja dzialaja ci wszystkie przyciski ??


94E7 SZL: Steering-angel sensor, wiper contact czujnik kąta skretu moze wystarczy kalibracja i blad przestanie sie pojawiac

co do skrzyni to z pamieci nie wiem :) musial bym przeszukac internet :)

_________________
moja srebrna 523iA :)
wejdz i zabacz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 20 listopada 2014, 19:36 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Moje BMW: e60
Kod silnika: M54
dzieki ...lampe wyciagne i zerkne , co moge zrobic z ta dodatkowa pompa ... mialem to samo wczesniej tez w e60 ...to jakis hurtowy blad ;) ? z multifunktion ...wszystkie przyciski dzialaja wiec nie do konca rozumiem ten blad , z czujnikiem kata ... raz na miesiac wyskoczy na chwile i to tyle ...zrobie kalibracje dis-em sobie moze pomoze ...a bledy skrzyni szukalem w necie - albo malo albo pisza niewiadomo co , ale dzieki za podpowiedz i jak ktos by cos wiedzial wiecej o bledachskrzyni bardzo prosze o wpis , pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1563 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 79  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 47 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL