BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 16:36

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] M47N turbo nie trzyma zadanego ciśnienia
PostNapisane: 18 listopada 2014, 22:06 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
Od jakiegoś czasu zauważyłem że turbo nie dmucha tyle ile powinno. Powinno byc 1.75 bara max a jest 1.5 - 1.6.
Sprawdzane zarówno wskaźnikiem jak i w inpie. EGR mam zaslepiony. Gdzie szukać przyczyny ???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] M47N turbo nie trzyma zadanego ciśnienia
PostNapisane: 20 listopada 2014, 19:08 
Offline
Forumowicz

Wiek: 49
Posty: 200
Lokalizacja: pomorskie
Moje BMW: e21,e34,e38,e39,e60
w normalnym zużyciu turba itd
takie parametry są dopuszczalne ,przecież nie będzie tak jak w nowym aucie :)

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę w podpisie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [E46] M47N turbo nie trzyma zadanego ciśnienia
PostNapisane: 20 listopada 2014, 19:15 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
Miesiac temu na hamowni dmuchalo tyle ile powinno


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] M47N turbo nie trzyma zadanego ciśnienia
PostNapisane: 27 listopada 2014, 19:46 
Offline
Forumowicz

Wiek: 49
Posty: 200
Lokalizacja: pomorskie
Moje BMW: e21,e34,e38,e39,e60
nie tylko turba może być wina
dolot coller szczelność układu ,masz klapki w kolektorze ss?

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę w podpisie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [E46] M47N turbo nie trzyma zadanego ciśnienia
PostNapisane: 27 listopada 2014, 19:49 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
dolot szczelny, klapek brak. Może tak ma być ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] M47N turbo nie trzyma zadanego ciśnienia
PostNapisane: 27 listopada 2014, 20:04 
Offline
Forumowicz

Wiek: 49
Posty: 200
Lokalizacja: pomorskie
Moje BMW: e21,e34,e38,e39,e60
parametry są minimalnie niższe od seri więc ja bym nie grzebał
przy nowych autach można się seri domagać ale po przebiegach 200tyś to bez przesady ;)
masz i tak mocno wyżyłowany silnik ;)

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę w podpisie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [E46] M47N turbo nie trzyma zadanego ciśnienia
PostNapisane: 27 listopada 2014, 21:54 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
bez jaj ;) mocno wyzyłowany to 250KM a to jest pikuś ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] M47N turbo nie trzyma zadanego ciśnienia
PostNapisane: 27 listopada 2014, 22:51 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 23155
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Mario1-1 napisał(a):
masz i tak mocno wyżyłowany silnik ;)



Mocno wyżyłowany silnik to ma deejeys :hyhy: :hyhy: :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] M47N turbo nie trzyma zadanego ciśnienia
PostNapisane: 28 listopada 2014, 18:16 
Offline
Forumowicz

Wiek: 49
Posty: 200
Lokalizacja: pomorskie
Moje BMW: e21,e34,e38,e39,e60
chodzi mi o starą fabrykę np taki 2.5td bmw lub merol 2.5 3.0d lub
to były silniki nie wyżyłowane i takie już kosztują kupę szmalu w idelanym stanie
taki e47 2.0d nigdy nie dożyje 1miliona km :)
a wyżyłowane to one są i będą jakby nie były to by się nie psuły , :)

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę w podpisie


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 40 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL