Ostatnio testowałem, co się dzieje po wyjęciu filtra powietrza, zawsze mnie to interesowało

Z filtrem afr na wot w okolicach 12.8-12.9, po wyjęciu okolice 13.5-13.6. Wg mnie spora różnica, tyle, że ja mam rułę ze zderzaka więc mocna dmucha, mierzyłem na 3 biegu, na czwartym pewnie byłoby jeszcze ciekawiej

Po szybkim dostrojeniu przybyło 5-6whp
Zmierzyłem też ile zajmuje mi zmiana biegu
Krótkie objaśnienie. Idąc od dołu, zielona linia to ciśnienie w ssącym, różowa afr i to co nas interesuje niebieska czyli obroty silnika. Biegi zmieniałem z gazem w podłodze aby było idealnie widać moment wysprzęglenia gdy obroty gwałtownie rosną i zasprzęglenia gdy przestają rosnąć, przy tej zmianie jakby sprzęgło delikatnie się poślizgnęło przez to jest łagodny pagórek, normalnie na logach jest ostry czubek przy zmianach
Znacznik nr1 to 1774.1s ale jak widać dopiero chwilkę później obroty wzrastają, dokładnie przy 1774.15 ale tego już nie da się wyszczególnić, przestają rosnąć idealnie na 1774.4s czyli znacznik nr2. No i jest 250ms, to najlepszy czas ale nawet powtarzalny, rzadko kiedy jest powyżej 300ms. Nie wiem, czy szybko czy wolno ale z shortem i usunięciem tego głupiego zaworku da się pewnie szybciej

Wymieniłem też chłodnicę na nową nissens bo stara trochę popuszczała, łaczniki stabilizatora mayle hd i jeszcze czekają tuleje wahacza tylnego ale ściągacz mi się zerwał więc jeszcze poczekają

Walczę też z zapiekającym się tylnym lewym zaciskiem po tym jak przedwczoraj przywitał mnie swąd spalenizny gdy wysiadłem z samochodu i kłęby dymu z klocka, niby ogarnięte ale troszkę jeszcze się nagrzewa...
Turbodoładowanie niestety troszkę się przeciąga bo raz, że brak czasu

a dwa jak na pierwszy projekt chyba poniosło mnie z jego skomplikowaniem ale powinno udać się zmieścić wszystko pod maską więc kolejny up już z wrażeniami z jazdy z nadciśnieniem, choć w pierwszej fazie to będzie dobrze jak przegonię 330i
