O ile dobrze zrozumiałem z opisów na sieci, to pierwszy błąd sygnalizuje zapełnienie pamięci, która odpowiada za przechowywanie błędów o składzie mieszanki. W wolnym tłumaczeniu: mieszanka wiele razy była zbyt bogata lub zbyt uboga i komputerowi skończyło się miejsce do zapisywania tego typu błędów.
Przyczyną może być nieprawidłowe działanie sondy, przepływomierza i innych podzespołów mających wpływ na skład mieszanki. Nie koniecznie oznacza to problem teraz, ale wcześniej ktoś mógł jeździć z uszkodzoną sondą przez dłuższy czas i komputer zapisywał błędy.
Drugi błąd wg danych z sieci (bardzo ubogich i wręcz teoretycznych) oznacza uszkodzenie zaworu zapadkowego (czy jak to się nazywa) w wydechu (cokolwiek on tam robi). Generalnie chodzi o to, iż (sugerując się tłumaczeniem w sieci) w wydechu jest jakiś zawór, który uniemożliwia cofanie się spalin i w tym wypadku jest on uszkodzony (nie działa prawidłowo).
Ogólnie zawór zapadkowy wygląda tak:
http://etc.usf.edu/clipart/20500/20591/ ... 591_md.gif
Ale jakoś dziwne mi się wydaje istnienie takiego zaworu. Szerszy opis błędu uzyskałem dzięki temu:
http://www.my330i.com/odb2.php
Niestety błędu 203 tam nie ma.