BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 06:18

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 109 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

WybraÂłbym...
BMW 320d 67%  67%  [ 38 ]
Mercedes 220 CDI 33%  33%  [ 19 ]
Liczba głosów : 57
Autor Wiadomość
 Tytuł: Konflikt charakterów
PostNapisane: 26 listopada 2007, 21:25 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6186
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: e36 328i cabrio
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=49287
Konflikt charakterów


CZY BMW POKONA MERCEDESA? W przypadku usportowionych wersji M3 okazało się minimalnie lepsze od C63 AMG. A co z cywilnymi wersjami obu aut? Czy w tej klasie również panuje dominacja speców z Monachium?



Takie przypuszczenia potwierdzają twarde wyniki sprzedaży: do sierpnia BMW sprzedało o blisko 60 tys. aut więcej niż Mercedes. Pierwsza z firm w ciągu roku odnotowała wzrost w o blisko 25 tys. sztuk. Druga tylko o tysiąc. No, ale nowa C-klasa zadebiutowała dopiero co. Wojna niemiecko- niemiecka w każdym razie trwa. Chodzi rzecz jasna o odebranie klientów rywalowi. Zwłaszcza w najtrudniejszym segmencie, gdzie bryluje nie tylko BMW serii 3 (sprzedaż 201 tys. szt.), Mercedes klasy C (110 tys. szt.), ale też Audi A4 (159 tys. szt.).

O ile najmocniejsze wersje tych aut mogą liczyć na niewielu klientów, o tyle ekonomiczne wersje z silnikami Diesla cieszą się największym wzięciem. I to je właśnie postanowiliśmy wziąć pod lupę.

Porcja luksusu, szczypta agresji

W przypadku BMW to już piąta generacja znanej i cenionej "trójki". Kryjący się pod symbolem E90 samochód, pomimo upływu dwóch lat od premiery, wciąż jest atrakcyjny. Przed inżynierami stało więc niełatwe zadanie udoskonalenia czegoś, co i tak było ponadprzeciętnie dobre. Niepowodzenie mogło podkopać fundamenty bawarskiego koncernu. Dlaczego? Bo "trójka" stanowi połowę całej jego produkcji. To wbrew nazwie numer jeden w koncernie.

Podobnie zresztą Mercedes. Choć klasa E jest bardziej luksusowa, a klasa A popularna, to właśnie samochody z literką C są oczkiem w głowie szefów koncernu. Być może dlatego w jej nadwoziu aż tyle zapożyczeń z flagowej klasy S. Mamy więc bulwiaste błotniki, ostro zarysowane przednie reflektory i tylną część nadwozia opadającą pod podobnym - jak w "esce" - kątem. Są też przetłoczenia wznoszące się od przedniego błotnika aż do zadartej krawędzi pokrywy bagażnika. Auto stało się o 5,1 cm dłuższe (458 cm), o 4,2 cm szersze (177 cm) i o 2,1 cm wyższe (144,7 cm) od poprzednika. Zwiększony o 5,5 cm rozstaw osi, jest teraz identyczny, jak w konkurencyjnym, nowym BMW serii 3.

Na zmianach zyskało wnętrze. Większe gabaryty odczują nie tylko pasażerowie tylnej kanapy, która w nowej klasie C jest bardziej oddalona od przednich foteli. Co więcej, wysocy kierowcy nie muszą oddalać teraz fotela maksymalnie do tyłu. Miejsca na nogi jest naprawdę sporo. Zwiększoną do 475 l litrów pojemność bagażnika (+ 20 l) też trudno uznać za małą.

BMW wydaje się mniejsze i nieco ciaśniejsze, choć rozmiarami tylko o kilka centymetrów ustępuje Mercedesowi. W stosunku do poprzedniczki nowa 320-ka jest wyraźnie szersza (aż o 8 cm), dłuższa (o 5 cm) i o 0,6 cm wyższa (142,1 cm). Poza tym ma większy rozstaw osi (+3,5 cm), ale też i kół (o 3 cm). Krótki zwis przedni i długa maska przydają jej dynamiki. Ten efekt potęguje krótka pokrywa mniejszego o 15 litrów bagażnika i wydatny tył. Patrząc z profilu, wydaje się, jakby podwozie chciało wyprzedzić resztę. Gdy dodamy do tego pakiet stylizacyjny M, auto z dynamicznego robi się wizualnie agresywne.

Wstrząsająca cisza


Czas na jazdę. Pod maską obu aut pracują diesle. Wsiadam do pierwszego. To 320d z ręczną skrzynią. Wewnątrz panuje iście niemiecka prostota i porządek. Stylistycznie niewiele się tu dzieje. Zwłaszcza w wersji bez nawigacji. Nie ma zbędnych ozdobników ale też niczego, co by przykuwało uwagę.

Nim wcisnę guzik Start/Stop, wsuwam elektroniczny breloczek do szczeliny. Można nim nie tylko otwierać samochód na dotyk, ale przechowywać ustawienia fotela, lusterek, klimatyzacji, a nawet radia.

Choć jest dość zimno, dwulitrowy turbodiesel (turbosprężarka o zmiennej geometrii łopatek turbiny) z wałkami wyrównoważającymi niwelującymi drgania i wtryskiem common rail drugiej generacji zaskakuje od razu. Podczas jazdy niemal go nie słychać. Nie emituje ani hałasu, ani wibracji. Czasy, gdy kierowca nękany był miarowym klekotem pompowtryskiwaczy, powoli odchodzą w zapomnienie. Tu można delektować się ciszą, ewentualnie dźwiękami ulubionej kapeli (system audio nie daje powodów do narzekań). I byłoby świetnie, gdyby nie opony - BMW uparło się na wzmocnione Run Flaty. Może i pasują do równych jak stół niemieckich autostrad, u nas jednak dramatycznie obniżają komfort jazdy. Niestety, jesteśmy na nie skazani, i to w standardzie. Jeśli nie chcemy, by wrażenia z jazdy były zanadto wstrząsające, warto dokupić tradycyjne gumy. Tym bardziej, że to auto lubi ofensywną jazdę. Całe zawieszenie, w sporej części wykonane z aluminium, wydaje się bardzo zwarte, pozbawione minimalnych choćby luzów. Układ kierowniczy imponuje precyzją. Hamulce daje się idealnie dawkować. Nawet w ciasnych łukach odjęcie lub nagłe dodanie gazu nie wywołuje interwencji DSC. - Tym autem aż chce się jeździć na dwóch kołach - zauważa Lemski, a ja przyznaję mu rację. Czyżbyśmy mieli zwycięzcę

Przesiadam się do C-klasy. Wnętrze jest bardzo przestronne i wygodne. Ciekawsze od tego w BMW, ale też... bardziej plastikowe. Tak twarde tworzywa deski rozdzielczej są w tej klasie zgrzytem. Tym bardziej, że np. nowe Audi A4 jakością wykonania dorównuje już co lepszym autom segmentu E. Na szczęście ergonomia klasy C nie daje najmniejszych powodów do krytyki. Wszystko tu jest na swoim miejscu łącznie z najlepszą w świecie regulacją foteli. Błyskawicznie poprawiam kierownicę, siedzisko i lusterka. Obok lewarka skrzyni znajduję pokrętło, sterujące radiem, nawigacją i telefonem. Coś jak iDrive, którego - jak na ironię -w testowanym BMW nie było. W wydaniu mercedesowskim owo "pokrętło do wszystkiego" jest prostsze w obsłudze. W dodatku niektóre funkcje można (opcjonalnie) uruchamiać głosem. Silnik pracuje tak cicho i dyskretnie, że trzeba nastawić ucha, by z przytłumionego szumu wyłowić dieslowski klekot

By uczynić jazdę przyjemniejszą, nowej klasie C zafundowano adaptacyjne zawieszenie, które dostraja się do stanu nawierzchni i temperamentu kierowcy. Na prostej stawia na komfort, natomiast w zakrętach nieco się usztywnia, aby ograniczyć przechyły nadwozia. Bez dwóch zdań - tym autem dużo lepiej jeździ się po warszawskich dziurach. A jak wypadnie konfrontacja na torze?

Szkiełko kontra oko

Przenosimy się na lotnisko, ustawiamy slalom, podczepiamy sprzęt pomiarowy. Trzy przejazdy, potem zmiana kierowcy, a potem samochodu. Wyniki? Zaskakujące. Jednak po godzinie nikt nie ma wątpliwości. Choć bardziej intuicyjnie prowadzi się BMW, Mercedes w niczym mu nie ustępuje. Nawet bardzo ostre zakręty auto pokonuje bez słowa protestu czy choćby pisku opon. Kierownica obraca się trochę zbyt lekko, ale koła szybko reagują na płynące od niej komendy. ESP - jak to w autach z gwiazdą - nie daje się do końca wyłączyć. Podsterowność? Minimalna. Okazuje się, że klasa C jest niemal tak dobrze wyważona (52/48 proc), jak BMW. Slalom pokonuje równie sprawnie. Równie skutecznie hamuje. A są konkurencje, w których bywa lepsza. Na przykład przyspieszanie. Zwłaszcza na wyższych biegach. W konkurencji 80-120 km/h na szóstce ma nad BMW niemal półtorasekundową przewagę. To sporo. Jest tylko jedno ale: Mercedes nie wzbudza równie silnych emocji. Jest spokojny, stonowany i podobnego stylu jazdy wymaga od kierowcy. Po wyjechaniu na ulicę jakoś nie kusiło mnie, by przegonić go po autostradzie. Do tego są inne modele, choćby wspomniany wcześniej C63 AMG, któremu zdecydowanie bliżej do... M3. Choć jak trzeba, to potrafi. I to lepiej, niż ktokolwiek z nas sądził. Czyżbyśmy mieli zwycięzcę?

Czas na podsumowanie. Seria 3 prowadzi się pewniej, choć wcale nie szybciej. Jest lżejsza, nieco mniejsza, ma też nieco mniejszy silnik i mniejszy apetyt na paliwo (w teście spaliła 6,9 zamiast 7,6 litra).

Klasa C jest minimalnie bardziej pojemna, zwrotna i zrywna. Łatwiej się nią wyprzedza, ale gorzej skręca. Oba auta są ciche, dość przestronne i funkcjonalne. Oba są w stanie pokonać ponad 900 km na jednym baku. Które wybrać? Gdybyśmy dostali BMW na zwykłych oponach być może to ono byłoby górą. Tym bardziej że jest o 10 tysięcy złotych tańsze. Ale najpewniej i wtedy miałaby problemy w dorównaniu Mercedesowi komfortem. I właśnie za to, że tak dobrze łączy wygodę jazdy po parszywych polskich drogach z przyzwoitymi osiągami zwycięzcą zostaje... klasa C. Minimalnie choć zasłużenie. Jesteśmy zaskoczeni. Ale i zadowoleni. W końcu jakaś odmiana.

Podsumowanie BMW

GAZ


Precyzyjny układ kierowniczy, szybki i oszczędny diesel, ponadprzeciętne hamulce, wysoka jakość wykonania

HAMULEC


Zbyt twarde opony Run Flat, kolorowa nawigacja dostępna tylko z systemem iDrive

Podsumowanie Mercedesa

GAZ


Obszerne wnętrze, wysoki komfort jazdy, długa lista opcji, inteligentne zawieszenie

HAMULEC

Przeciętne materiały wykończeniowe, wysoka cena



Obrazek






Bezczelnie skopiowane stąd


_________________________________________________________________________
No i co byście wybrali? :hyhy:

_________________

A może chciałabyś kupić
Ramki 3D z logo forum
albo
Smycze z logo forum?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 listopada 2007, 21:30 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
klasa C. stylistyka tego auta powala mnie na kolana. neistety o Lanosie tego powiedziec sie nie da...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 listopada 2007, 21:47 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1314
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: M3
tez mi sie Lanos nie podoba, a C wersji AVANTGARDE jest piekne :ok:



honor serii 3 ratuje E92/93 :super:


Ostatnio edytowano 26 listopada 2007, 21:50 przez Juma, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 listopada 2007, 21:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
mi Lanos tak srednio, ale e90 pełen wypas dla mnie

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 listopada 2007, 22:11 
Offline
Forumowicz

Posty: 327
Moje BMW: seat
moze jestem zdrajca ale wole merola :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 listopada 2007, 22:16 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
A mi się właśnie nowa klasa C nie podoba. Ble, obrzydliwa jest. No ale cóż, tyle gustów, ilu ludzi. Biorę 320d, chociaż ono ideałem piękna też nie jest.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 listopada 2007, 22:32 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
nowe C bardzo mi sie nie podobalo dopki nie zobaczylem na zywo. Zwlaszcza w wersji avantagrde :ok: , ma wiele z CL-a, grill, reflektory..

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 listopada 2007, 22:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 3233
Lokalizacja: Zabrze/Ludwigshafen
Moje BMW: Było E39. Jest E88
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=171542
fakt auto ma sie podobac, ale ile widzimy je jadac w trasie np? ta chwile co wsiadamy, a jak wsiadziemy to lepiej sie czuje w kazdym bmw, nawet w serii 1, nie ma auto w ktorym bym sie czul lepiej niz w bmw, jasne mercedes daje wrazenie super luxusu i sennosci, siedzac w nowym cl czujesz ze siedzisz w super luxusowym GT, ale siedzac w 6 tego nie czuje, ale czuje ze chce jechac, i to nie na autosradzie tylko po serpentynach szwajcraskich, ze chce wyprzedzac poporstu chce jechac na 100%. tak samo jest z seria 3, moze nie grzeszy uroda, ale dalej (mimo odejscia od dawnego wnetrza bmw) czuje sie ta wiez miedzy autem a kierowca czego nie czuc w mercedesie. mercedes to bardziej takie auto dla teksowkarza, lub dla kogos kto jezdzi z tylu. ma luxusowo i wygodnie przewiesc z a do b, bez emocji bez wrazen, poprostu wygodnie.

_________________
---->>>https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=171542<<<----


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 listopada 2007, 22:45 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
GP-T1000 napisał(a):
mercedes to bardziej takie auto dla teksowkarza, lub dla kogos kto jezdzi z tylu. ma luxusowo i wygodnie przewiesc z a do b, bez emocji bez wrazen, poprostu wygodnie.
_________________


chyba mowa o starym w124...bo dobra C-klasa 280 łupie po tyłku 328...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 listopada 2007, 22:47 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
GP-T1000 napisał(a):
. mercedes to bardziej takie auto dla teksowkarza, lub dla kogos kto jezdzi z tylu. ma luxusowo i wygodnie przewiesc z a do b, bez emocji bez wrazen, poprostu wygodnie.


cholera, to czemu jak przy 110km/h wcisne gaz do konca, moja taksówka redukuje na 2 i od 110 do 140 km/h (czyli do wrzucenia 3) buksuje ?

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 listopada 2007, 23:12 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 3233
Lokalizacja: Zabrze/Ludwigshafen
Moje BMW: Było E39. Jest E88
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=171542
stones1, bez urazy, taksowka to przenosnia, jadac taksowka tez chcesz jechac jak najwygodniej i jakby stala bmw lub merc do wiekszosc wybierze merca.

Cytuj:
chyba mowa o starym w124...bo dobra C-klasa 280 łupie po tyłku 328...


przyznam sie bez bicia ze nie znam sie na oznaczeniach fabrycznych mercedesow, ale ok niech ci bedzie. lupie. tak jak pisalem na autobanie i to niemieckiej bo juz na austyjackiej czy szwajcarskiej nie, nie mowiac o serpetynach.

_________________
---->>>https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=171542<<<----


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 listopada 2007, 23:16 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 529
Lokalizacja: zach-pom
fakt faktem nowa klasa C sie podoba ale ja bym i tak wybrał BMW :rotfl:

PS Stones1 fajnie ze twoja taksowka 'jezdzi' , szkoda ze tak samo fajnie nie wyglada ... ale jak wiadomo o gustach sie nie dyskutuje :hyhy:

_________________
Obrazek
Oto moja czarnulka , [you] zobacz i ocen mini sesja z glebÂą i 18' str.6
e46 320Ci
e30 kiler 3xx


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 listopada 2007, 23:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
Kornelio, gdzie Ty widziałeś żeby C280 łupało 328, rozumiem, że piszemy o W202 i e36

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 listopada 2007, 23:49 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
Kucharz napisał(a):
Kornelio, gdzie Ty widziałeś żeby C280 łupało 328, rozumiem, że piszemy o W202 i e36


nie widzialem, opowiadal mi o tym nasz koelga El Presidente ktora przez dluzysz okres czasu takowego C 280 dosiadal...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 listopada 2007, 23:57 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15874
stones1 napisał(a):
GP-T1000 napisał(a):
. mercedes to bardziej takie auto dla teksowkarza, lub dla kogos kto jezdzi z tylu. ma luxusowo i wygodnie przewiesc z a do b, bez emocji bez wrazen, poprostu wygodnie.


cholera, to czemu jak przy 110km/h wcisne gaz do konca, moja taksówka redukuje na 2 i od 110 do 140 km/h (czyli do wrzucenia 3) buksuje ?


dlatego, ze jak sam ją nazywasz Twoja taksowka, jest mercem CL na automacie z silnikiem min. V8 wiec swoje potrafi.

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 listopada 2007, 00:00 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
elebele napisał(a):
fakt faktem nowa klasa C sie podoba ale ja bym i tak wybrał BMW :rotfl:

PS Stones1 fajnie ze twoja taksowka 'jezdzi' , szkoda ze tak samo fajnie nie wyglada ... ale jak wiadomo o gustach sie nie dyskutuje :hyhy:


lubisz taxi w wersji coupe? :zdziwko: no coż są rózne zboczenia...

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 listopada 2007, 00:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
z silnikiem V12

widziałem w akcji i jeździłem C280 W202 i powiem, że to w ogóle nie jedzie, nie ma startu żadnego do mojej 528, a co dopiero do 328

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 listopada 2007, 00:01 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 2271
Lokalizacja: Słupsk/Ustka
Moje BMW: E39 530d M-pakiet
Kod silnika: M57D30
Jak zawsze dziłaja tu stereotypy:
Merc - taxówka lub Dziadek,
BMW - buraki i karki z 4 paskami ;)

_________________
73!! 51!!
mobile: President Johnny II ASC + Sirio AS 100

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 listopada 2007, 00:06 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 3233
Lokalizacja: Zabrze/Ludwigshafen
Moje BMW: Było E39. Jest E88
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=171542
EniGmatiC napisał(a):
Merc - taxówka lub Dziadek,
BMW - buraki i karki z 4 paskami


no ale taxowka i dziadek lubia wygonie jechac. to oddaje mercowi, ponadprzecietny luxus, ktorego napewno nie zaznasz w zadnym bmw, no ale w bmw sa inne doznania ktorych mozemy nie znalesc w zadnym mercedesie nawet tych tjuningownych brabusowskich.

a buraki i dresy to jest raczej obraziliwe i pogardliwe, a taxowka i dziadek to moze troche pogardliwe ale napewno nie obrazliwe, choc i ja tego nie mialem na mysli, pogardy

_________________
---->>>https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=171542<<<----


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 listopada 2007, 00:12 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
elebele napisał(a):
fakt faktem nowa klasa C sie podoba ale ja bym i tak wybrał BMW :rotfl:

PS Stones1 fajnie ze twoja taksowka 'jezdzi' , szkoda ze tak samo fajnie nie wyglada ... ale jak wiadomo o gustach sie nie dyskutuje :hyhy:


hehe

1) to nie taksowka tylko postrach 750tek

2) nie jezdzi tylko zapier%@#a ciesząc mimowolnie sprzedawców opon

3) wyglada adekwatnie do posiadanej mocy :hyhy:

ja pomimo,ze nigdy nie byłem fanem MB potrafie uznac zalety auta,za ktore mozna było w 1996 roku kupic dwie E38 740

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 109 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL