BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 18:07

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1563 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 79  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 7 stycznia 2015, 10:24 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 185
Lokalizacja: Myszków
Moje BMW: e46 320i
Kod silnika: M54B22
Wstawiam filmik z pracą sond.Na PB chyba jest wszystko ok na laika oko,ale na lpg coś mi nie pasuje.Zauważyłem jeszcze zbieżność z warunkami pogodowymi.Przy suchym mroźnym powietrzu praca silnika jest idealna,a jak jest wilgotność pojawia się ten błąd 228. Dziś błędu nie wywaliło sondy oscylują od 0-0,9v.Ale zostawiam do oceny filmiki.
http://youtu.be/MvIqwJBYSKg
http://youtu.be/et5E87rEPy4


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 7 stycznia 2015, 12:05 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 968
Lokalizacja: Szubin koło Bydgoszczy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b25
Garaż: bylo e36 316i
jest e39 523iA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
zgadza sie sondy przed katem bank 1 i 2 ładnie pracuja ale za katem stoja w miejscu
chyba ze jeszcze nie byly w swojej temperaturze roboczej .
one pozniej pracowaly tak samo jak te przed ??

i w adaptacjach widac ze adaptation multi 2 czyli bank 2 od srednich i wysokich obciążeń jest 3 na plusie co by wskazywalo na jakąs nieszczelność za duzo powietrza a malo paliwa

_________________
moja srebrna 523iA :)
wejdz i zabacz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 7 stycznia 2015, 12:19 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 185
Lokalizacja: Myszków
Moje BMW: e46 320i
Kod silnika: M54B22
bedi_24 napisał(a):
zgadza sie sondy przed katem bank 1 i 2 ładnie pracuja ale za katem stoja w miejscu
chyba ze jeszcze nie byly w swojej temperaturze roboczej .
one pozniej pracowaly tak samo jak te przed ??

i w adaptacjach widac ze adaptation multi 2 czyli bank 2 od srednich i wysokich obciążeń jest 3 na plusie co by wskazywalo na jakąs nieszczelność za duzo powietrza a malo paliwa


Silnik miał 78st więc temp.robocza sond powinna być ok.Co do pracy sond za katem one ciągle tak samo jak na filmiku się zachowują :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 7 stycznia 2015, 14:50 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 42
Posty: 9
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Garaż: https://picasaweb.google.com/1123467548 ... 278/BMWE39
Dzieki za na kierowanie. Sprawdze weze i dam znac. Odkrece kolo i nadkole i zobacze czy wszystkie wtyczki sa ok, czy nie zasniedzialy czasami itp.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 7 stycznia 2015, 14:52 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 42
Posty: 9
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Garaż: https://picasaweb.google.com/1123467548 ... 278/BMWE39
Dodam jeszcze, ze webasto kiedys dzialalo. Auto kupilem od znajomego i jemu chodzilo. Mnie kilka dni temu wystartowalo z pilota, lecz mam nie podlaczony tlumik i wylaczylem. Po zamontowaniu tlumika juz nie chcialo ruszyc.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 9 stycznia 2015, 09:29 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 185
Lokalizacja: Myszków
Moje BMW: e46 320i
Kod silnika: M54B22
Jeszcze dodam screen z dzisiejszego dnia.Błąd się znowu pojawił.Nie wiem co oznacza tv probe ... 99.31? ostatnio na jednym banku było 17.60
Jak widać obie sondy są do końca skali.Zrobiłem próbę i odpiąłem przepływke,ale silnik chodzi jednakowo bez jakiejkolwiek reakcji,może przez ułamek sec. zmieniła się praca.
Przepraszam za mało poprawne TX,ale jestem laikiem z inpą.
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 9 stycznia 2015, 09:50 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 968
Lokalizacja: Szubin koło Bydgoszczy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b25
Garaż: bylo e36 316i
jest e39 523iA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
TV PROBE HEATING TO JEST POKAZANE JAK PRACUJA PODGRZEWACZE W SONDACH
sa sprawne :ok:

przeplywke tez w live data widac wartosc air mas powinna byc ok 13mgh na cieplym silniku

jedyne co te sondy za katem nie pracuja i w banku 2 jest za duzo powietrza a za malo paliwa w adaptacjach dlatego moze ten blad lapac gdzies moze brac lewe powietrze trzeba sprawdzic

_________________
moja srebrna 523iA :)
wejdz i zabacz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 9 stycznia 2015, 10:18 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 185
Lokalizacja: Myszków
Moje BMW: e46 320i
Kod silnika: M54B22
Dzięki wielkie za podpowiedzi,będę sprawdzał dolot itp.
:zdrowko:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 10 stycznia 2015, 15:24 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 420
Moje BMW: e46 318i
Kod silnika: m43
dzis wymieniłem napinacz pasa od kierowcy a błąd palej wraca usunąłem go i spowrotem , co mam zrobić da się dokładnie sprawdzic w impie co z tą kontrolną od poduszki ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 10 stycznia 2015, 17:48 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 968
Lokalizacja: Szubin koło Bydgoszczy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b25
Garaż: bylo e36 316i
jest e39 523iA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
czemu wymieniales napinacz pasa ??
skoro bląd jest o poduszcze kierowcy

pisalem wczesniej przeciez

bedi_24 napisał(a):
bledy w module airbag to

blad 17 napiecie zasilajace
blad 13 poduszka kierowcy pewnie cos z tasma kierownicy


sciagnij kierownice i zmierz rezystancje poduszki powinna byc ok 3 ohm jak tyle nie ma to do wymiany mozesz wsadzic rezystor na próbę tez ok 3 ohm i blad powinien sie skasowac
jak sie nie skasuje to sprawdzic przejscia w tasmie jak zerwana to kupic nowa albo to polutowac :) da sie jak by co ale laik tego nie zrobi mi sie udalo juz kilka uratowac i smigaja

napinacz pasa tez mozesz sprawdzic miernikiem powinien miec ok 2,2ohm mowa o nie wystrzelonym

_________________
moja srebrna 523iA :)
wejdz i zabacz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 10 stycznia 2015, 17:55 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 420
Moje BMW: e46 318i
Kod silnika: m43
ja sie na tym nie znam a u mnie w okolicy nie ma dobrego elektronika


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 10 stycznia 2015, 18:03 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 968
Lokalizacja: Szubin koło Bydgoszczy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b25
Garaż: bylo e36 316i
jest e39 523iA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
no to zapraszam do szubina :)

_________________
moja srebrna 523iA :)
wejdz i zabacz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 10 stycznia 2015, 18:18 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 420
Moje BMW: e46 318i
Kod silnika: m43
mam 800 km-600 do ciebie a ja z lubelskiego


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 10 stycznia 2015, 21:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Moje BMW: e90
Kod silnika: m47
Witam
Zainstalowałem program INPA na Win7. Wszystko wygląda ok, instalacja zgodnie z instrukcją, program łączy się z autem,(są dwie czarne kropki) jednak przy każdej próbie diagnozy wyskakuje błąd:
Group File: D_ACC
IFH-0003: DATA TRANSMISSION TO INTERFACE DISTURBED.

Chodzi o BWM E90 M47 z 2005 r.
Czy ktoś zna rozwiązanie tego problemu?
Może ktoś z okolic Wyszkowa i Łochowa może pomóc?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 10 stycznia 2015, 21:22 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 886
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B25
A kabel jest DCAN?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 10 stycznia 2015, 21:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Moje BMW: e90
Kod silnika: m47
Interfejs diagnostyczny USB BMW GT1 DIS + INPA we wtyku OBD2 16pin
od viaken


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 10 stycznia 2015, 21:33 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 968
Lokalizacja: Szubin koło Bydgoszczy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b25
Garaż: bylo e36 316i
jest e39 523iA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
do e90 z tego roku nie potrzeba d-can
a poza tym to nie ten dział

_________________
moja srebrna 523iA :)
wejdz i zabacz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 10 stycznia 2015, 21:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Moje BMW: e90
Kod silnika: m47
Do daj link do odpowiedniego tematu proszę.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 10 stycznia 2015, 21:47 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 968
Lokalizacja: Szubin koło Bydgoszczy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b25
Garaż: bylo e36 316i
jest e39 523iA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
port kabla w menedżerze urzadzeń to napewno port com 1 ??

jak bedzie inny to sie nie połaczy

_________________
moja srebrna 523iA :)
wejdz i zabacz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 10 stycznia 2015, 21:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Moje BMW: e90
Kod silnika: m47
Tak port com 1. W instalacji INPA też wybrałem ten sam. Program się łączy z autem, są dwie czarne kropki ale przy próbie wykonania skanu wyskakuje wcześniej cytowany błąd.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1563 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 79  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 52 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL