Witam,
Kolego/koledzy czy moglbym prosic o pokazanie zdjec aut jak wyglada auto jak sie springi SPORT LINE ulozyly? Planuje zamowic w tym tygodniu i ciagle mnie wszyscy namawiaja jednak na Pro Kit bo za nisko bedize na SL, a ja sadze ze ProKit jest za wysoki. Aktualnie poruszam sie na gwincie TaTechnix skreconym tak na polowe z przodu a tyl seryjnie Mpakiet 2 i mysle ze wysokosc jest akurat. Na krzwezniki nie wskoczysz, ale po co
U mnie wyglada to tak jak ponizej i chcialbym osiagnac to samo, ale na Eibach mam nadzieje ze wygoda choc w pewnym sensie wroci, bo teraz jest beton:
[img=http://s29.postimg.org/68hocuf9f/IMG_0464.jpg][img=http://s29.postimg.org/68hocuf9f/IMG_0464.jpg]Druga bardzo wazna sprawa do wszystkich, ktorzy maja Sport Line,
czy zakladaliscie skrocone laczniki stabilizatora? Czy fabryczne dlugie? Wiem ze do gwintu musialem miec krotki, ale do Sport Line?