Cytuj:
Gratuluję , świetne auto, lista modyfikacji imponująca

Jak wrażenia z jazdy?
Moim zdaniem mega nie jestes nawet w stanie porownac fabrycznego samochodu pod wzgledem trakcji i prowadzenia

najgorsze sa tylko nierowne i dziurawe drogi, moje tylnie sprzezyny sa dosyc twarde i praktycznie mam identycznie ustawione i zestrojone zawieszenie jak samochody ktorymi sie scigaja w USA w GS Continental Tire Challenge, aczkolwiek regulacje pozwalaja im tylko na maxymalnie 2 stopniowa regulacje zawieszenia i mase innych restrykcji.
Cytuj:
Kozactwo.

Auto mega miazgę robi, pewnie koszty modyfikacji już przekroczyły koszty zakupu auta...?
Kilka krotnie pewnie gdybym nie dotykal tego samochodu tylko nim jezdzil w fabrycznej konfiguracji, dzis mogl bym wyjechac nowa m4 wpelnej opcji i miec stare m3 plus chyba jeszcze cos by zostalo

lecz przez 2 lata uzbieralo sie tego od groma zawlaszcza gdy dokladasz do auta najlepsze komponenty.
Auto kupilem koncem 2011r. wczesniej mialem e92 335i przez 2 lata.
Cytuj:
Geanialna wprost sztuka !

Dzienkuje ze sie podoba

Cytuj:
Witam kolege z Chicago super M3. Pojawiales sie nia na jakis zlotach ? Bo pierwszy raz widze to auto
Witam bylem kiedys 3 razy na car show. Ale wiesz o tym ze tu wiekszosc to JDM itp itd nie ma tak bardzo duzo Bmw jak np w Cali
Cytuj:
Ło Jezusy, z taką ilością modyfikacji to auto powinno być w osobnym dziale "Top of the tops"
Czyli pod 450 kunia podejdzie? (jak GTS). W sumie to ceny ori GTS zaczynają się od ok. 130tys EUR, także za tą kwotę w USA to pewnie M3 można na Veyrona przerobić

PS. Ile da radę wycisnąć z wolnossącego s65 mocy, bo jak patrzę na ten bolid to okolice 500 wolnobiegających koni byłoby cudnym dopełnieniem modyfikacji

Tak bedzie cos pod lub nad 450. Jeali chcial bys zbudowac w USA dokladna specyfikacje jak GTS to braknie Ci 130k euro, W GTS natomiast jest stroker tego samego silnik rozwiercony do 4,4l . Z fabrycznego S65 o tej samej pojemnosci czyli 4.0 wycisniesz max 500 i praktycznie sa to w stanie zrobic ludzie ktorzy sie tymi samochodami od lat scigaja. Najlepsza alternatywa jest stroker 4.6 (4,7) ale znam przypadki gdzie niektorzy mieli przyrost 30km i wydali 30k dolarow plus lol. Dobrze zbudowany 4.6 i zestrojony moze podejsc do 600km, znam osobyscie jedno auto ktore ma 589km w takiej konfiguracji i przy zmianie kolektorow masz ponad 600
