BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 10:32

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Podswietlanie licznika kilometrow
PostNapisane: 20 listopada 2007, 17:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 73
Lokalizacja: mam wiedziec?
Czy jest tam zaroweczka? Jesli tak to jaka i czy da sie ja wymienic.
Nie swieci mi sie podswietlanie kilometrow zas przeglad tak.
Obrazek

_________________
http://poradnik.telewizor.eu


Ostatnio edytowano 3 sierpnia 2012, 11:26 przez badal, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 listopada 2007, 11:51 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 35
Lokalizacja: Bielsko-BiaÂła
badal, są tam nawet 3 żarówki, ale spróbuj najpierw wyciągnąć licznik i poprawić wtyczki. Mi sie działo podobnie jak montowałem alu-ramki na zegary. Poprawiłem wtyczki i wszystko jest ok.

_________________
ALBERTO Z BIELSKA-BIAÂŁEJ


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 listopada 2007, 14:51 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 73
Lokalizacja: mam wiedziec?
Dzieki bardzo za odpowiedz.
Tak myslalem ze tam sa zaroweczki podswietlajace wyświetlacz( chyba w szarych oprawkach)
A tak przy okazji mozesz pokazac jak u ciebie wygladaja ramki przy wlaczonych i wylaczonych zegarach?

_________________
http://poradnik.telewizor.eu


Ostatnio edytowano 3 sierpnia 2012, 11:26 przez badal, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 listopada 2007, 21:01 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 684
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: 318 & 330
Kod silnika: m40 & m54
albertmor napisał(a):
badal, są tam nawet 3 żarówki, ale spróbuj najpierw wyciągnąć licznik i poprawić wtyczki. Mi sie działo podobnie jak montowałem alu-ramki na zegary. Poprawiłem wtyczki i wszystko jest ok.


A zobacz kolego jak problem wygląda u mnie:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 listopada 2007, 20:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 35
Lokalizacja: Bielsko-BiaÂła
GŁADKI, nie wiem czy Ci to pomoże,ale spróbuj kilkakrotnie wyciągnąć, te 3 wtyczki i włożyć je z powrotem i tak kilka razy. Mi za pierwszym razem nie działał obrotomierz, za drugim razem nie działało podświetlenie całych zegarów, za trzecim podświetlanie kilometrów.... Chyba dopiero za 5 lub 6 razem wszystko zaczęło grać.

_________________
ALBERTO Z BIELSKA-BIAÂŁEJ


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 listopada 2007, 22:38 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 684
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: 318 & 330
Kod silnika: m40 & m54
to możebyc jakies wytlumaczenie, to podswietlanie przewaznie tak wygląda, choc czasem dzila :zdziwko:, moze po wjechaniu w dziure, pozatym identiko probelm mialem w poprzedniej beemce


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 listopada 2007, 06:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 73
Lokalizacja: mam wiedziec?
koledzy mozecie zrobic zdjecie wskaznika poziomu paliwa HDTV - http://telewizor.eu/hdtv.html - przy wylaczonym zaplonie.
Zakladalem ringi i wydaje mi sie ze cos jest nie tak.
Dzis zrobie zdjecie i pokaze o co mi chodzi.

_________________
http://poradnik.telewizor.eu


Ostatnio edytowano 30 lipca 2014, 19:20 przez badal, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 grudnia 2007, 18:26 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 12
Lokalizacja: posen
Moje BMW: e46 touring
Kod silnika: N42B20
Dobra. U mnie po przekręceniu kluczyka zapala się przegląd z poziomem oleju czy jakoś tak, a potem zegary wyświetlają ale brak jest podświetlenia... Niech ktoś napisze mi jakie odpowiadają za to żarówki (jakie oprawki) i ile ich potrzeba i wogóle... Chcę zaopatrzyć się przed wyjęciem zegarów, żeby zrobić to na raz. Chodzi o e36 oczywiście. I czy żeby wyjąć zegary wystarczy te dwie śrubki z góry wykręcić i reszte po wyjęciu powypinać??
Mam bumete od kilku dni dopiero i jeszcze nie miałem czasu sie za to zabrać :/
Za każdą pomoc B D bardzo wdzięczny :)

_________________
Były napędy tylne, przednie i syncro... Były słabe benzyny, słabe diesle, mocne benzyny i mocne diesle... Były manuale i były automaty... Były polskie, były francuskie, były i szwedzkie, były i są niemieckie... Nigdy nie chciałem bmw, jednak przyszedł czas sięgnąć po rozum do głowy i zejść na właściwą drogę... Jedyne czego żałuję, to że uparłem się na r4 a nie r6 (ten obłędny gang i znakomita kultura) ale to r4 zaskakuje mnie niskimi kosztami i bezawaryjnością więc niech mu będzie ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 grudnia 2007, 09:14 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 374
Lokalizacja: Tychy
Moje BMW: e46
Kod silnika: M54B30 - 306S3
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BF11&mospid=47427&btnr=62_0292&hg=62&fg=05

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 grudnia 2007, 15:55 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 12
Lokalizacja: posen
Moje BMW: e46 touring
Kod silnika: N42B20
Dzięki palermos, tyle w sumie widać w temacie z obwódkami zegarów, ale za to są inne przydatne elementy. Chodziło mi w sumie o fotke jaki jest typ oprawki (mocowania) bo jest kilka...Ale ok. Wykręcę to i skoczę na stację może będą mieli...

_________________
Były napędy tylne, przednie i syncro... Były słabe benzyny, słabe diesle, mocne benzyny i mocne diesle... Były manuale i były automaty... Były polskie, były francuskie, były i szwedzkie, były i są niemieckie... Nigdy nie chciałem bmw, jednak przyszedł czas sięgnąć po rozum do głowy i zejść na właściwą drogę... Jedyne czego żałuję, to że uparłem się na r4 a nie r6 (ten obłędny gang i znakomita kultura) ale to r4 zaskakuje mnie niskimi kosztami i bezawaryjnością więc niech mu będzie ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL