BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 21:55

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 255 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: aygor22 -->> E46 323Ci rozpórka on board
PostNapisane: 23 kwietnia 2014, 14:09 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 557
Lokalizacja: Białystok
Odgrzewam kotleta :). Dawno nic nie aktualizowałem z braku czasu. Do auta miały wpaść nowe felgi, jednak pojawiły się ważniejsze wydatki, dlatego Darki zostały przemalowane na grafit :). Ponadto lakier został poddany korekcie, z której jestem bardzo zadowolony, zniknęły hologramy i ryski, których trochę było, lakier nabrał głębi i ogólnie jest kozak :cwaniak:. Ze spraw mechanicznych to wpadła nowa chłodnica firmy Nissen, bo poprzednia już nie domagała i puszczała płyn. Wrzucam dziś fotki z telefonu na odświeżenie tematu, a po weekendzie wpadną kolejne już z pro sesji :D. Pozdro :super:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Niestety nie mam zdjęć z przebiegu korekty :(, ale myślę że nawet po tych biednych fotkach widać, że lakier odżył :). Po całej korekcie wpadła politura z Meguiarsa i wosk Collinite :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: aygor22 -->> E46 323Ci odgrzanie kotleta :p korekta lakieru
PostNapisane: 23 kwietnia 2014, 14:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 3649
Lokalizacja: Pyskowice
Moje BMW: F34 / CLA
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=143460
jest pięknie :) :super:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: aygor22 -->> E46 323Ci odgrzanie kotleta :p korekta lakieru
PostNapisane: 23 kwietnia 2014, 14:47 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 181
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=119857
Widać,że kolor odżył ! szajn jest :ok: sam robiłeś korekte?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: aygor22 -->> E46 323Ci odgrzanie kotleta :p korekta lakieru
PostNapisane: 23 kwietnia 2014, 15:27 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 557
Lokalizacja: Białystok
toms0n napisał(a):
szajn jest sam robiłeś korekte?

Dzięki :) właśnie brakowało choć trochę tego szajnu :P korektę robił mi znajomy, samemu wolałem się za to nie zabierać, bo zbyt wiele można zepsuć jak się tego nie robiło :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: aygor22 -->> E46 323Ci odgrzanie kotleta :p korekta lakieru
PostNapisane: 23 kwietnia 2014, 20:56 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 36
Posty: 3719
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 92&start=0
Efekt :padam:
Muszę takie coś zrobić w swojej E92.

_________________
Zapraszam do komentowania
Moje E46 330Ci
viewtopic.php?f=6&t=160792&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: aygor22 -->> E46 323Ci odgrzanie kotleta :p korekta lakieru
PostNapisane: 24 kwietnia 2014, 09:55 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 557
Lokalizacja: Białystok
lukasbmw napisał(a):
Muszę takie coś zrobić w swojej E92.

Szczerze polecam :) nawet jeśli lakier nie jest mocno zjechany, tak jak było u mnie, to po korekcie jest zupełnie inny :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: aygor22 -->> E46 323Ci odgrzanie kotleta :p korekta lakieru
PostNapisane: 26 kwietnia 2014, 15:24 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 1654
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: e90 318d
Kod silnika: N47D20A
Garaż: Było
e46 328i
e46 330CiA
Alpina B3
e46 330d
e39 540iA
lakier wygląda świetnie, wiem jaką robote musi robić na żywo. jeden z najładniejszych odcieni lakierów BMW :super:

_________________

Jest E90 318d

Było: E46 328i, E46 330CiA, Aplina B3, E46 330d, E39 540iA


Wykładziny i wycieraczki - https://wykladziny-warszawa.pl/ Zapraszam!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: aygor22 -->> E46 323Ci odgrzanie kotleta :p korekta lakieru
PostNapisane: 26 kwietnia 2014, 19:31 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 557
Lokalizacja: Białystok
Sphinksus napisał(a):
lakier wygląda świetnie, wiem jaką robote musi robić na żywo. jeden z najładniejszych odcieni lakierów BMW

Dzięki :) owszem teraz lakier robi robotę, coraz bardziej zaczyna mi się podobać :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: aygor22 -->> E46 323Ci odgrzanie kotleta :p korekta lakieru
PostNapisane: 3 czerwca 2014, 17:57 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 557
Lokalizacja: Białystok
Wrzucam zdjęcia z sobotniego spotu :D, część z Was już pewnie je widziała u innych użytkowników, ale i ja postanowiłem pokazać część z nich mimo, że nie są mojego autorstwa :P (mam nadzieję, że autor nie będzie miał nic przeciwko). :)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: aygor22 -->> E46 323Ci SPOT
PostNapisane: 3 czerwca 2014, 21:01 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 36
Posty: 3719
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 92&start=0
Jest :padam:
Jak zawsze :P

_________________
Zapraszam do komentowania
Moje E46 330Ci
viewtopic.php?f=6&t=160792&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: aygor22 -->> E46 323Ci SPOT
PostNapisane: 3 czerwca 2014, 21:22 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
No samochód na żywo po korekcie i przemalowniu felg robi bardzo dobre wrażenie!

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: aygor22 -->> 10w40 na 5w40 POMOCY
PostNapisane: 12 marca 2015, 21:02 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 557
Lokalizacja: Białystok
Niestety jak widać moja galeria zniknęła na ponad pół roku wszystko przez zamieszanie związane z nowym miejscem zamieszkania. W tym czasie w aucie wymienione zostały:

- tuleje tylnego wózka Lemforder,
- przewody hamulcowe z płynem,
- klocki hamulcowe przód.

Zbliża się czas wymiany oliwy w aucie, jednak mam pewien problem. Samochód kupiłem z zalanym olejem 10w40 (wynikało to z mojej niewiedzy), ale także z winy poprzedniego "mechanika", który twierdził że półsyntetyk przy tym roczniku auta i przebiegu ok. 180 tyś km jest dobrym rozwiązaniem :/. Olej był wymieniony przez niego dwa razy co 10 tyś km, jednak za każdym razem był to 10w40 - obecnie Motul. No i teraz proszę Was o pomoc - co robić, zostać przy 10w40, czy zrobić płukankę i zalać 5w40? Aktualnie, nowy mechanik mówi że jest taka możliwość, jednak po przeczytaniu dość dużej ilości informacji w internecie nie wiem co robić, bo jedni twierdzą, że może to tylko zaszkodzić inny natomiast, że nie. Dodam jeszcze, że oleju nie ubywa i nie zauważam innych niepokojących oznak. POMOCY!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: aygor22 -->> E46 323Ci SPOT
PostNapisane: 13 marca 2015, 06:45 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 82
Lokalizacja: Pomorskie
Moje BMW: E46 coupe
Kod silnika: M52tuB28
Ja u siebie tak na prawdę też nie wiedziałem jaki był olej, zalałem Motula 5W40 i wszystko śmiga, oleju nie bierze.

Osobiście w poprzednich autach nie raz przechodziłem z oleju 10W40 na 5W40 i nie było żadnego problemu, tylko nie robiłem płukanek (jakoś to mnie nie przekonuję)

Pzdr


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: aygor22 -->> e46 323Ci -> 10w40 na 5w40 POMOCY
PostNapisane: 13 marca 2015, 08:06 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 3649
Lokalizacja: Pyskowice
Moje BMW: F34 / CLA
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=143460
zmieniaj na 5W40 bez chwili zawahania, płukanka nie jest konieczna, nawet osobiście przy pierwszej zmienię bym jej nie robił, dopiero podczas drugiej zmiany oleju
ja w poprzednim żony e39 M52B25 oraz jej obecnym e46 M52B25 zmieniałem olej z 10W40 na 5W40 i mogę śmiało powiedzieć, że silnik zaczął się lepiej zachowywać, ciszej chodzić :ok:
w przypadku e39 wybór padł na Shella a w przypadku e46 postawiłem na Total :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: aygor22 -->> e46 323Ci -> 10w40 na 5w40 POMOCY
PostNapisane: 13 marca 2015, 08:35 
Offline
Forumowicz

Wiek: 40
Posty: 226
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e46 323i G-Power
Kod silnika: 2,5l supercharged
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=144024
Ja z kolei jeżdżę na Motulu 15w50, ale to z pewnych konkretnych względów ;) w zasadzie odkąd zacząłem modyfikacje w zeszłym roku przeszedłem na 15w50- oczywiście syntetyczny. Jakoś fanem "wodnistych" olei nie jestem, ale wszystko ma swoje "zady i walety";)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: aygor22 -->> e46 323Ci -> 10w40 na 5w40 POMOCY
PostNapisane: 13 marca 2015, 08:52 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 557
Lokalizacja: Białystok
Czyli mam rozumieć, że opinie typu "nie zmieniaj, bo dojdzie do rozszczelnienia silnika" i różne inne nie są prawdziwe?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: aygor22 -->> e46 323Ci -> 10w40 na 5w40 POMOCY
PostNapisane: 13 marca 2015, 09:02 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 24
Posty: 2668
Lokalizacja: PIASECZNO
Moje BMW: E36 2fab 4you
Kod silnika: M57 ruleZ
Garaż: E36 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144075
nie są prawdziwe ;p ja zmieniełem w 5er przy 170k (mobil 10w40 na MOTULA 5w40) przebiegu teraz ma 270k i nie bierze nic, zrobione 100k w gazie ;) poza tym silnik ma lżej łatwiej sie kręci.
w 3er mam 270k tez w gazie jezdzi od roku u nie bieże ani kropli...
nie czytaj za dużo bo to nie służy ;) na temat wywalania klapek w kolektorze dizla jest 30stron :rotfl:
zrób tak jak mówisz płukana i lej 5w jak ci podbierze to se dolejesz ale ten silnik powinien jezdzic na syntetyku (półsyntetyk to jakiś wymysł)...

_________________
Obrazek
E36 330 TURBO
tuned TC-PERFORMANCE swap AIE serwis Andrew Performance mod RST
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 75&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: aygor22 -->> e46 323Ci -> 10w40 na 5w40 POMOCY
PostNapisane: 13 marca 2015, 09:43 
Offline
Forumowicz

Wiek: 40
Posty: 226
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e46 323i G-Power
Kod silnika: 2,5l supercharged
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=144024
Tak, jak mówi HansiO, "teoretycy" zawsze dużo mieszają, z przykładów to jeszcze dorzucę uszczelki pod głowicą jak robi się chłodno- ktoś robi mały przebieg i ma masło pod korkiem ;) 90% odpowiedzi to uszczelka...

Dla mnie liczą się 3 marki olejowe: Millers, Motul, Valvoline.. Płukankę się fajnie spuszcza z silnika- jak siki :zawstydzony:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: aygor22 -->> e46 323Ci -> 10w40 na 5w40 POMOCY
PostNapisane: 13 marca 2015, 09:47 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 35
Posty: 1076
Moje BMW: / Chevrolet Evanda
Kod silnika: T20SED
Garaż: viewtopic.php?f=55&t=171130
aygor22 napisał(a):
Czyli mam rozumieć, że opinie typu "nie zmieniaj, bo dojdzie do rozszczelnienia silnika" i różne inne nie są prawdziwe?


Pewnie ma to mało wspólnego z tematem ale zmieniałem tak w Corsie C z przebiegiem 190 tysięcy (na pewno ma więcej) która jeździ 10 lat na LPG (montowany zaraz po zakupie) i miała olej 10W40 jak ją kupiłem dwa lata temu. Zrobiłem płukankę Valvoline i zalałem olejem MaxLife 5W40 no i nie widzę żadnych negatywnych skutków tego.
Wycieki nowe nie powstały, a jak gdzieś uszczelka jest stara to nawet na 15W40 by ciekło. Zużycie oleju, minimalne ale te samochody tak mają :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: aygor22 -->> e46 323Ci -> 10w40 na 5w40 POMOCY
PostNapisane: 13 marca 2015, 10:25 
WojtekSzychta napisał(a):
ktoś robi mały przebieg i ma masło pod korkiem ;) 90% odpowiedzi to uszczelka...

dokładnie :rotfl: uszczelka padnięta tylko w zimie :rotfl: jak olej jest ciągle niedogrzany to coś tam się w nim wytrąca i jest właśnie takie masło pod korkiem.

WojtekSzychta napisał(a):
Dla mnie liczą się 3 marki olejowe: Millers, Motul, Valvoline..

myślę, że można by dorzucić jeszcze Liqui Moly i AmsOila.


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 255 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 62 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL