BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 00:30

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Problemy z Obrotami
PostNapisane: 3 grudnia 2007, 11:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: Nowa SĂłl Lubuskie
Witam mam problem tego typu:
Kiedy odpalam samochodzik obroty mocno mi spadaja dławi sie itd. Kiedy pododaje mu gazu przechodzi buni gorączka i juz caly czas chodzi normalnie aż do następnego zgaszenia i odpalenia...
Byłem na komputerze i niczego nie wyświetliło co robic ? Mechanik powiedzial mi ze bedziemy zamieniacz czesci az nie dojdziemy do źródła problemu... Może wy wiecie coś na ten temat ?...

_________________
KiedyÂś e34 520i, potem audi a4 (ale sie nawrĂłciÂłem po miesiÂącu), e36 cabrio, e39 523, Dodge Charger 2.7 2007 i...

**** 1998 BMW E38 728i****


Ostatnio edytowano 3 grudnia 2007, 14:54 przez Hex261288, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 grudnia 2007, 16:22 
Jeśli na gazie jest ok, to trzeba szukać przyczyny w elementach, które są niezbędne przy jeżdżeniu na benzynce. Np. pompa paliwa szwankuje, albo zapchany przepływomierz...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 grudnia 2007, 09:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: Nowa SĂłl Lubuskie
zle mnie zrozumiales :) nie chodzi o LPG mowiac "dodajac gaz" mialem na mysli dociskanie pedalu gazu ;) Nie mam LPG... i nie mam pojecia o co kaman... w audi a4 mialem podobnie ale to juz inna bajka bo tam obroty falowaly caly czas a problemem byla nieszczelnosc ukladu odpowietrzania bloku silnika

_________________
KiedyÂś e34 520i, potem audi a4 (ale sie nawrĂłciÂłem po miesiÂącu), e36 cabrio, e39 523, Dodge Charger 2.7 2007 i...

**** 1998 BMW E38 728i****


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 grudnia 2007, 15:39 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 18
Posty: 885
Lokalizacja: z duzego pokoju
Na poczatek przeczyscilbym "krokowy".

_________________
Obrazek
Bald Mein Wagen ;)
http://www.youtube.com/embed/ixuicqPQY9Q?rel=0
http://www.youtube.com/watch?v=CQcVJsNxPNs


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 grudnia 2007, 15:55 
:wstyd: :wstyd: :wstyd:

aaaaaaaaaaaaaaa :D w takim razie silniczek krokowy jest odpowiedzialny za obroty na jałowym biegu :)

podstawowa rzecz do sprawdzenia :)


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL