BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 18:52

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1563 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 79  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 4 kwietnia 2015, 17:50 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 142
Lokalizacja: Chęciny
Moje BMW: poszukiwania trwają
Garaż: było: E46 320D / E60 535D

jest: E70 4.8i XDrive
Witam, chłopaki skanowałem wszystkie moduły w aucie i takie coś mi się pojawiło >
Obrazek

wie ktoś gdzie szukać usterki ? nadmieniam że potencjometr od ściemniania deski mi działa

_________________
Klik<--

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 5 kwietnia 2015, 10:48 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 244
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Moje BMW: e39 528i
Czy moze mi ktos napisac na ktore wartosci patrzec zeby sprawdzic turbo czy dobrze pompuje itp??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 5 kwietnia 2015, 12:01 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 257
Lokalizacja: Dąbrowa Gór.
Moje BMW: e46 320td
Kod silnika: m47n
Air pressure , po lewej stronie wartosc ktora oczekuje ecu a po prawej wartosc cisnienia jaka masz .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 5 kwietnia 2015, 16:55 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 244
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Moje BMW: e39 528i
Trzeba ro sprawdzac podczas jazdy??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 5 kwietnia 2015, 18:59 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 257
Lokalizacja: Dąbrowa Gór.
Moje BMW: e46 320td
Kod silnika: m47n
Najlepiej podczas jazdy przy pełnym doładowaniu żeby uzyskać maksymalne ciśnienie czyli trójka i gaz do końca i odczyt najlepiej w dwie osoby : )


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 8 kwietnia 2015, 10:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1532
Lokalizacja: Skierniewice
Moje BMW: E39
Kod silnika: M62B35
Witam
Muszę zrobić reset modułu IDE który ponoć jest w zegarach a jak wchodzę w zegary to jest tylko IKE pomoże ktoś ?
Pozdro

_________________
Moje pierwsze BMW e36 316i
Drugie to E39 528i
No i obecne E39 535i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 18 kwietnia 2015, 16:20 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 7
Lokalizacja: Sandomierz
Moje BMW: e39
Kod silnika: M52B28
Garaż: Było e36 320i jest e39 528i
Witam przepatrzyłem dokładnie inpe w poszukiwaniu błędów i teraz potrzebuje waszej pomocy w rozszyfrowaniu ich :)
Obrazek
Moduł ABS:
Obrazek
W liczniku takie coś:
Obrazek
Moduł LCM:
Obrazek
Centralna elektronika nadwozia:
Obrazek
Klimatyzacja:
Obrazek
I mam jeszcze jedno pytanie odnośnie wskazań adaptation value add i adaptation value multiply kolega bedi_24 wyjaśnił mi że value add jest od niskich obrotów i jeżeli jest wartość na - to silnik dostaje za dużo paliwa a jak wartość na + to za mało najlepiej jak będzie bliska zeru multiply to samo tylko tyczy się średnich i wysokich obrotów.Obrazek
Wychodzi że u mnie na niskich ma za dużo paliwa a na wysokich za mało :szok:
O co w tym wszystkim chodzi?? :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 18 kwietnia 2015, 19:08 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 968
Lokalizacja: Szubin koło Bydgoszczy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b25
Garaż: bylo e36 316i
jest e39 523iA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
napisalem tak w skrócie :) generalnie korekty ustawiaja sie od wszystkiego za duzo powietrza czyli nieszczelnosc za malo powietrza cos moze byc zatkane itp odma wplywa tez na te korekty i wiele innych czynników

_________________
moja srebrna 523iA :)
wejdz i zabacz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 18 kwietnia 2015, 20:54 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 7
Lokalizacja: Sandomierz
Moje BMW: e39
Kod silnika: M52B28
Garaż: Było e36 320i jest e39 528i
A powiedz mi czy od instalacji gazowej tez moga się rozjechać?Jutro wykasuje adaptacje i pojeżdżę na benzynie:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 18 kwietnia 2015, 22:32 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 968
Lokalizacja: Szubin koło Bydgoszczy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b25
Garaż: bylo e36 316i
jest e39 523iA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
tak jak najbardziej moga sie rozjechac

_________________
moja srebrna 523iA :)
wejdz i zabacz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 19 kwietnia 2015, 00:30 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 7
Lokalizacja: Sandomierz
Moje BMW: e39
Kod silnika: M52B28
Garaż: Było e36 320i jest e39 528i
Dzięki za pomoc :) Jutro skasuje adaptacje zrobie mała trase na samej benzynce i dam znać jak to wygląda


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 19 kwietnia 2015, 11:12 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 381
Lokalizacja: Piaseczno
Moje BMW: E46
Kod silnika: M43B19
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145331
Ktoś mi podpowie czemu mam tak wartość przekroczoną?

Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 19 kwietnia 2015, 15:56 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Moje BMW: e91
Kod silnika: N47D20A
Witam, czy ktoś mógłby mi pomóc w rozszyfrowaniu poniższych błędów oraz ewentualne wskazówki jak to naprawić.
Moje BMW to E91 N47D20A 177KM 2007 r.

4A74 BOTSCHAFT (STATUS GSG LIN) PRZEBIEG: 177432
4A79 BOTSCHAFT (FEHLER STATUS GSG) PRZEBIEG: 177432
4C2F DDE-STEUERGERAT INTERN (MONLIMSET) PRZEBIEG: 177440, 181408
4C2E DDE-STEUERGERAT INTERN (MONLIMLEAD) PRZEBIEG: 177440, 181408
4C29 DDE-STEUERGERAT INTERN (MONLIMCURR) PRZEBIEG: 177440, 181408
4CD0 LADEDRUCKSTELLER PRZEBIEG: 179576, 181352
4139 NULLGANGSENSOR, SIGNAL PRZEBIEG: 179576, 179584
413F NULLGANGSENSOR, SIGNAL PRZEBIEG: 179576, 179584
4CA0 OLDRUCKSCHALTER, PLAUSIBILITAT PRZEBIEG: 179576, 181408
4390 LADELUFTTEMPERATURESENSOR, SIGNAL PRZEBIEG: 180992, 181408
P1246 LADELUFTTEMPERATURFUHLER SCHALTKREIS - NIEDRIG
4391 LADELUFTTEMPERATURESENSOR, SIGNAL PRZEBIEG: 180992,181408
P1245 LADELUFTTEMPERATURFUHLER SCHALTKREIS - HOCH


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 19 kwietnia 2015, 17:24 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 244
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Moje BMW: e39 528i
Jakie wartosci powinny być na poszczególnych cylindrach??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 20 kwietnia 2015, 11:53 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 244
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Moje BMW: e39 528i
Jeżeli chodzi o doładownaie turbo to chyba jest ok?

Obrazek
image hosting without account


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 20 kwietnia 2015, 13:41 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 37
Moje BMW: E36 320iA
Kod silnika: M52B20
Czy ktos moze dokladnie wie co oznacza dokladnie parametr z Live data ENGINE LOAD MG/STROKE?
Z wolnego tlumaczenia jest to obciazenie silnika, ale MG czego/na co?
Chodzi mi tylko o informacje czym to jest i czego to pomiar.
z gory dziekuje za info,
Pozdrawiam
houldy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 27 kwietnia 2015, 16:33 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 286
Lokalizacja: Olecko
Moje BMW: E46/ E39
Kod silnika: M54B30/ M57D30
Garaż: E46 330CI Coupe http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=151304
E39 limo http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 94&start=0
Witam. Pojawil sie nastepujacy problem u mnie w aucie.
Przy ok 4tys obrotow gasnie mi auto.
Pompra progowa jest ok (+-4 bary)
Od pewnego czasu auto nie posiada swojej mocy. Nie wkreca sie na obroty tak jak wczesniej. Wymienialem przeplywle ale to nic nie dalo.
Gasnie za kazdym razem gdy dojdzie do pewnego momentu obrotów, 3800.
Oto screen z INPY:
Obrazek

_________________
Obecna E46 330CI Coupe http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=151304

Obecna e39 viewtopic.php?f=6&t=105594

Była e46 http://forum.bmw-3city.pl/viewtopic.php?t=6908


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 28 kwietnia 2015, 08:28 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 968
Lokalizacja: Szubin koło Bydgoszczy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b25
Garaż: bylo e36 316i
jest e39 523iA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
sprawdz Zawór regulacji cisnienia przy pompie CR prawdopodobnie jest uszkodzony

_________________
moja srebrna 523iA :)
wejdz i zabacz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 30 kwietnia 2015, 06:27 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 128
Moje BMW: X1 E84
Kod silnika: N47D20C
Co znaczą te błędy?

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 4 maja 2015, 19:25 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 153
Lokalizacja: Bydgoszcz/Gniewkowo
Moje BMW: E39,523i,Sedan,2,5i.
Kod silnika: M52TUB25
Witam, podepnę się do tematu, poszukuję z Bydgoszczy lub bliskich okolic diagnosty komputerowego by dobrze zdiagnozowac E39 523i 99r, prosze o podpowiedzi. Pozdrawiam

_________________
Było: Fiat 126p, 650ccm, 22KM, 93r, Opel Astra 1, 1.4i, 60KM cheatchback, 92r, E36, 1.8i M43,115KM sedan, 95r, E39, 2,5i M52,170KM sedan, 99r. Jest Honda Accord Type-S, 2, 4 benzyna, 220KM(190KM podkręcone ze zmianami dolotu i wydechu), sedan, 2005r.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1563 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 79  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 52 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL