BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 10:12

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4566 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168 ... 229  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Leo --> 330Ci turbo -->> str 164 kolejny UP
PostNapisane: 7 kwietnia 2015, 12:54 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 795
Lokalizacja: Gierczyce
Moje BMW: E90 320D
Kod silnika: M47TU2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149305
Gdybyś był synem Mira Handlarza, mógł by być z Ciebie dumny....:rotfl: ale nie jesteś więc szacun za działania ! Widok przerażający , ale optymistyczny :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo --> 330Ci turbo -->> str 164 kolejny UP
PostNapisane: 7 kwietnia 2015, 13:32 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2704
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: Subaru Outback
Kod silnika: EJ253
Integy napisał(a):
Gdybyś był synem Mira Handlarza, mógł by być z Ciebie dumny....:rotfl:


No właśnie wcale nie byłby dumny bo syn Mirka powinien to zrobić szpachlą, włóknem szklanym i trysnąć kameleona ze szpraya a nie się bawić w takie wygłupy ;)

_________________
Jeśli 4 to B. Jeśli 6 to R. Jeśli 8 to V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo --> 330Ci turbo -->> str 164 kolejny UP
PostNapisane: 7 kwietnia 2015, 20:09 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
Głowica już skończona :)

ssanie

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Wydech

Obrazek

Obrazek

W m54 jest tylko 16 szpilek do kolektora wydechowego wiec 8 trzeba było dowiercić ;)

Obrazek

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo --> 330Ci turbo -->> str 164 kolejny UP
PostNapisane: 8 kwietnia 2015, 10:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 96
Leo chyba za mocno wypolerowałeś stronę ssącą, przez co może skraplać się tam woda, moim zdaniem wydechy powinny być na lustro, a nie ssące.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo --> 330Ci turbo -->> str 164 kolejny UP
PostNapisane: 8 kwietnia 2015, 20:37 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
Wiem wiem, ale są 2 szkoły jak zawsze jedna mówi tka jak ty a druga że w turbo doladowanym silniku lustro nie przeszkadza bo i tak panuje nadcisnienie , zreszta rysy pionowe zrobic to nie problem ;)

A co do skraplania to chodzi tu bardziej o paliwo niz o wodę chyba

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo --> 330Ci turbo -->> str 164 kolejny UP
PostNapisane: 9 kwietnia 2015, 10:09 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 96
Leo może faktycznie skrapla się paliwo, jak składałem motocykle zwłaszcza na gaźnikach to jednak były widoczne skropliny w dolocie. Jak masz jeszcze siły po portingu to zrób wydechy na lustro. I jak poskładasz, to wykresik jakiś w końcu by się przydał.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo --> 330Ci turbo -->> str 164 kolejny UP
PostNapisane: 10 kwietnia 2015, 00:00 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 584
Lokalizacja: SBI
Moje BMW: e36 318tds e46 330Ci
Kod silnika: M41 M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=135207
Ja słyszałem ze chropowatości w kanałach ssących powodują mikro zawirowania przez co powietrze ma wieksza prędkość.. Jakis fizyk sie na ten temat wypowiadał :)
Ale to może rzeczywiście zasada która dotyczy wolnossaków ;)

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo --> 330Ci turbo -->> str 164 kolejny UP
PostNapisane: 10 kwietnia 2015, 07:42 
Offline
Forumowicz

Posty: 362
Lokalizacja: Suwałki
Oj te całe robota z "rezaniem" głowicy aby nie przyniosła odwrotnych skutków bo akurat tutaj więcej nie znaczy lepiej.
Prowadnice dawałeś nowe?

_________________
viewtopic.php?f=6&t=116523&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo --> 330Ci turbo -->> str 164 kolejny UP
PostNapisane: 11 kwietnia 2015, 21:28 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1286
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54
Ja z kolei słyszałem że wydech na lustro a ssanie zostawić aby paliwko dobrze się mieszało z powietrzem dzięki tym wspomnianych mikro zawirowaniach.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo --> 330Ci turbo -->> str 164 kolejny UP
PostNapisane: 15 kwietnia 2015, 22:05 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
Mam w końcu jakieś lepsze foto z prac

no i znów mi się podoba :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo --> 330Ci turbo -->> str 164 kolejny UP
PostNapisane: 15 kwietnia 2015, 23:25 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 30
Posty: 1200
Lokalizacja: WZ
Moje BMW: Najlepsze :)
Kod silnika: m54b30
Dla samych nadkoli szczerze bałbym sie aż tyle kombinować, rozumiem fabryczne zgrzewy itd ale jednak gdzieś te cięcie musi też być. Cały projekt podziwiam i gratuluje wiedzy i umiejętności :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo --> 330Ci turbo -->> str 164 kolejny UP
PostNapisane: 16 kwietnia 2015, 07:39 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
eeeee przesadzasz, punkty konstrukcyjne są przecież nie ruszone a zewnętrzna blacha to tylko skorupka

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo --> 330Ci turbo -->> str 164 kolejny UP
PostNapisane: 16 kwietnia 2015, 07:41 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30373
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
:przestraszony:

będzie świetnie :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo --> 330Ci turbo -->> str 164 kolejny UP
PostNapisane: 16 kwietnia 2015, 09:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 13607
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 08&start=0
Zakres prac robi wrażanie :padam:

_________________
"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo --> 330Ci turbo -->> str 164 kolejny UP
PostNapisane: 16 kwietnia 2015, 10:22 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 593
Lokalizacja: Warszawa
Kolor auta sie zmieni czy nie? Na pewno będzie :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo --> 330Ci turbo -->> str 164 kolejny UP
PostNapisane: 16 kwietnia 2015, 10:56 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 584
Lokalizacja: SBI
Moje BMW: e36 318tds e46 330Ci
Kod silnika: M41 M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=135207
Nie myślałeś Leo zeby od razu jak jest u blacharza i samochód jest rozebrany do rosołu wzmocnić/obspawac punkty mocowania wózka ?

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo --> 330Ci turbo -->> str 164 kolejny UP
PostNapisane: 16 kwietnia 2015, 14:54 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
Myślałem o tym i chyba to zrobię ale już samemu jak samochód do mnie wróci bo i tak wózek trzeba zdjąć.

Nie śmiał bym zmieniać tak pięknego koloru jakim jest stahlgrau ;)

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo --> 330Ci turbo -->> str 164 kolejny UP
PostNapisane: 16 kwietnia 2015, 16:33 
Może jestem dziwny ale lubię ten etap prac :)

Z Twojej prośby zabezpieczone jest podkładem reaktywnym czy blacharz któremu się chce :)?


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Leo --> 330Ci turbo -->> str 164 kolejny UP
PostNapisane: 16 kwietnia 2015, 20:25 
Offline
Forumowicz

Posty: 362
Lokalizacja: Suwałki
Najważniejsze to jak najlepiej zabezpieczyć miejsca styku blach wokół zgrzewów bo rudy moment się pojawi.Ciężkie miejsce do zabezpieczenia bo podkład w i inne farby wypali od temperatury podczas spawania.Kiedyś były specjalne pasty do tego ale teraz nie mogę znaleźć.
Tak z ciekawości to spytaj się swego lakiernika jak on ma zamiar to zrobić.

_________________
viewtopic.php?f=6&t=116523&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo --> 330Ci turbo -->> str 164 kolejny UP
PostNapisane: 16 kwietnia 2015, 21:07 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 991
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E46
Kod silnika: M57N++
Garaż: E36 TURBO
E46 330D ++ FL
E91 320D
Po twoich fotach widać że lekkie obtarcie blachy nie kwalifikuje auta na złom,
jak już wspomniałeś
Leo napisał(a):
to tylko skorupka
a świeży spaw nie zaszkodzi :D
Mam nadzieję że przy takim projekcie 800+KM wyskoczy :hyhy:

_________________
WROCŁAW ..................... MOJA GALERIA


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4566 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168 ... 229  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL