BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 00:02

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] [318i] Obroty i odpalanie...
PostNapisane: 7 grudnia 2007, 12:09 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: ÂślÂąsk
Witam,mam problem z moim autkiem tzn. kiedy go odpalam (obojetnie czy zimny czy cieply) musi rozrusznik obrucic ze 3 razy,obroty mam na okolo 900 kiedy wcisne gwaltownie pedal gazu do konca to najpierw sie jakby dlabi na okolo sekunde a potem wchodzi dopiero w oboty,pozniej podczas jazdy przy zmianie biegu to mi szarpie troszke,a przy ruszaniu musze dac wiecej gazu bo zgasnie.Czy to moze byc wina swiec lub kabli??(tak samo na benz jak i na LPG)


Ostatnio edytowano 10 grudnia 2007, 23:11 przez ebd1, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 grudnia 2007, 12:15 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1379
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza, Warszawa, Lublin
Moje BMW: e46,e90,e60,e61
Kod silnika: M52TU,n62b44,m57
sory nie jestem specem ale jesli strzela ci kangura podczas ruszania na 1 biegu a na reszcie w miare ok to masz taka rure odchodzącą od przepływomierza poogladaj czy nie jest peknieta . piszesz ze jest tak samo na gazie wiec nie wiem czy to to ale spojrzec warto ;) .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 grudnia 2007, 12:19 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: ÂślÂąsk
Masters napisał(a):
sory nie jestem specem ale jesli strzela ci kangura podczas ruszania na 1 biegu a na reszcie w miare ok to masz taka rure odchodzącą od przepływomierza poogladaj czy nie jest peknieta . piszesz ze jest tak samo na gazie wiec nie wiem czy to to ale spojrzec warto ;) .

przy kazdej zmianie biegu najpierw sie dlawi, ze szarpie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 grudnia 2007, 12:25 
Offline
Forumowicz

Posty: 327
Moje BMW: seat
spróbuj wyczyścić przepustnice mi pomogło na falowanie obrotów


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 grudnia 2007, 12:27 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: ÂślÂąsk
wichura napisał(a):
spróbuj wyczyścić przepustnice mi pomogło na falowanie obrotów


Duzo to roboty? dam rade to sam zrobic czy trzeba specjaliste? to tam gdzie przepływomierz?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 grudnia 2007, 12:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1379
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza, Warszawa, Lublin
Moje BMW: e46,e90,e60,e61
Kod silnika: M52TU,n62b44,m57
ebd1 napisał(a):
Masters napisał(a):
sory nie jestem specem ale jesli strzela ci kangura podczas ruszania na 1 biegu a na reszcie w miare ok to masz taka rure odchodzącą od przepływomierza poogladaj czy nie jest peknieta . piszesz ze jest tak samo na gazie wiec nie wiem czy to to ale spojrzec warto ;) .

przy kazdej zmianie biegu najpierw sie dlawi, ze szarpie.


no u mnie to wygladalo tak na 1 jak przygazowalem gwaltownie puscilem sprzeglo , albo na torach czasem , no i przy zmianie biegow takiej mniej delikatnej , auto zaczynalo sie zachowywac tak jakbys dawal gaz puszczal dawal puszczal . 1 co spojrz na tą gume bo bardzo szybko ten wariant w razie czego odrzucisz ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 grudnia 2007, 12:45 
Offline
Forumowicz

Posty: 327
Moje BMW: seat
przepustnica jest pomiedzy przepływką a kolektorem ssacym czy dużo roboty to zależy czy sciagniesz cała przepustnice wtedy duzo i trzeba mieć minimum pojecia żeby spowrotem poskładać albo mało jak ściagniesz gume co idzie od przepływomierza tylko wtedy nie zrobisz tego dokładnie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 grudnia 2007, 12:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 54
Lokalizacja: Olsztyn
Witam mam pytanie do kogoś kto już to robił przy wymianie tej gumy od przepływomierza należy użyć jakiejś pasty uszczelniającej czy po prostu odkręcamy pierścienie zdejmujemy starą, nakładamy nową i przykręcamy pierścienie. Aha i czy ktoś wie na ile pierścieniach powinna trzymać się ta guma w silniku 1,8 m43 ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL