BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 22:33

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 709 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 36  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: !kuchar -->> BMW E46 330i
PostNapisane: 2 maja 2015, 18:22 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 5102
Lokalizacja: Krotoszyn
Moje BMW: E46 320d
Kod silnika: M47
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=116330
Naprawdę ładna ta seria i widać zdrowa. Kolejny raz profi :ok: Można powiedzieć, takie konkretne wiosenne porządki, a podejście od strony blacharki wzorowe. W sumie raczej dużo roboty nie było, na szczęście :) ale fajnie bo auto za to podejście się odwdzięcza, a Ty masz spokój i śmiało możesz w e46 inwestować.

_________________
Zobacz i oceń moje E46 320d Stahlgrau | Cicha wytrzymałość. Zapraszam również na kanał YT!
Obrazek
~ Moda przemija, styl pozostaje. ~


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: !kuchar -->> BMW E46 330i
PostNapisane: 2 maja 2015, 18:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3530
Lokalizacja: Myślenice
Moje BMW: 330ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=99809
Ale ona ma dobrze z Tobą :D
Jak sprawuje się Amsoil ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: !kuchar -->> BMW E46 330i
PostNapisane: 2 maja 2015, 19:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1860
Moje BMW: brak
Kod silnika: Turbo
Mogę powiedzieć, ze olej jak olej :) pracuje dobrze, pobiera go mniej (ale to raczej zasługa kilku wymian dobrych olejów oraz płukanek). To jest jedno z najlepszych dostepnych 5W40 w dodatku full saps (niektórzy znawcy chemii i tematow 'olejowych' twierdzą, ze Amsoil full saps to najlepsze 'cywilne' 5W40 na rynku - przynajmniej w tej cenie. Różnicy w kulturze pracy nie da się zauważyć bo jej nie ma - w stosunku do poprzednich dobrej klasy olejów 5W40 jak np. Millers czy wcześniej Valvoline (po przejsciu na Millersa wydawało mi się, ze silnik zaczął pracować jakby ciszej ale...).

Nightfox, a Ty zostawiasz Amsoil'a ? Czy przechodzisz jednak na coś tańszego ? Szczerze mówiąc to jest warte zastanowienia dla auta używanego po prostu normalnie na codzień okazjonalnie kręcąc silnik wysoko (czy np. nie przejść na połowe tańszego Shella 5W40 bmw ll01).

_________________
Moje BMW E46 330i
viewtopic.php?f=6&t=120047


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: !kuchar -->> BMW E46 330i
PostNapisane: 2 maja 2015, 19:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3530
Lokalizacja: Myślenice
Moje BMW: 330ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=99809
!kuchar napisał(a):
Nightfox, a Ty zostawiasz Amsoil'a ?

Sam właśnie nie wiem :D Dopiero zrobiłem może z 4-5tyś na nim a za 4 mieś mija rok i pewnie trzeba będzie go wymienić
I tak właśnie się zastanawiam co robić :oczami: w US tak średnio się już opłaca zamawiać, Na zmieńolej 42zł
Ja tez jestem zadowolony i raczej postawię też na Amsa.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: !kuchar -->> BMW E46 330i
PostNapisane: 3 maja 2015, 12:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1860
Moje BMW: brak
Kod silnika: Turbo
Nightfox, ja w rok przejechałem 9kkm. Zmienie go na dniach.

Dziś przejechałem 80km dla fun'u i gdzieś tam na postoju zrobiłem jakieś zdjęcia starym kompaktem. Jakość dość kiepska ale lepszy nie będzie :rotfl: Jeździ się fantastycznie, kocham to auto :serce: muszę też kupić nowe opony zimowe wysokiej klasy bo różnica w jeździe lato/zima to przepaść. Później wrzuce zdjęcia stanu w szczególnych miejscach bo lepiej to było tylko jak wyjeżdżała z fabryki oprócz zabezpieczenia, które teraz jest dodatkowo :hyhy:

Obrazek
[na tym drugim zdjęciu prawy przedni błotnik odcina się jakoś od reszty...]
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Pozdrawiam

_________________
Moje BMW E46 330i
viewtopic.php?f=6&t=120047


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: !kuchar -->> BMW E46 330i
PostNapisane: 3 maja 2015, 13:05 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 30
Posty: 1200
Lokalizacja: WZ
Moje BMW: Najlepsze :)
Kod silnika: m54b30
Za dużo kolorów jak dla mnie, ciemne koła, chrom wokół szyb, pomarańczowe kierunki i specyficzny kolor auta :P Ale zadbana jest, przejrzałem temat i jestem pod wrażeniem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: !kuchar -->> BMW E46 330i
PostNapisane: 3 maja 2015, 13:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1860
Moje BMW: brak
Kod silnika: Turbo
Berbel007, dzięki. Oprócz koloru kół to jest kompletna seria jeśli chodzi o "kolory" :) Akcji typu shadowline nie będzie bo moim zdaniem to wszystko do siebie pasuje przynajmniej w realu. Co do koloru to jednak po wosku Collinite efekt jest fajny ale aplikacja QuickDetailera dopiero poprawia efekt. Kiedyś tez użyłem innego wosku z zawartością politury - ChemicalGuys ButterWax i odcień był fajniejszy, lakier ściemniał i nagrał głębi...no ale trwałość to tylko ~2miesiące.

_________________
Moje BMW E46 330i
viewtopic.php?f=6&t=120047


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: !kuchar -->> BMW E46 330i
PostNapisane: 3 maja 2015, 15:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37049
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
!kuchar napisał(a):
Kiedyś tez użyłem innego wosku z zawartością politury - ChemicalGuys ButterWax i odcień był fajniejszy, lakier ściemniał i nagrał głębi...no ale trwałość to tylko ~2miesiące.

Dziś zaaplikowałem, póki co nieźle :]

Twoje auto wygląda naprawdę fajnie, mimo dyskusyjnego koloru. Fakt, jeden kolor mniej (kierunki) na pewno by uspokoił. Srebrne felgi również by lepiej pasowały, ale to detale. Ogólnie jest :ok:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: !kuchar -->> BMW E46 330i
PostNapisane: 10 maja 2015, 05:03 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 116
Lokalizacja: Bedford/UK
Moje BMW: E46 330CI
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147307

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=131559
!kuchar napisał(a):
- olej w skrzyni biegów Fuchs Titan Sintofluid 75W80 (09.13)
- nowy olej Amsoil 5W40 EFM Full Saps BMW LL-01' przy 181kkm + filtr oleju Knecht (04.14)


I jak na tych olejach silnik i skrzynia sie ma ???

Pytam bo kiedys mi doradzales w innym aucie, a teraz mam E46 330CI i szukam zlotego srodka dla silnika, skrzyni i dyfra.

Z gory dzieki.
Pozdrawiam

_________________
Gdyby człowiek nie korzystał z doświadczeń innych, to każde kolejne pokolenie, zapewne do chwili obecnej, uczyłoby się łupać kamień...

Jest-->>BMW E46 330CI<<--
Bylo-->BMW E46 320CI<--


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: !kuchar -->> BMW E46 330i
PostNapisane: 10 maja 2015, 07:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 3649
Lokalizacja: Pyskowice
Moje BMW: F34 / CLA
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=143460
w tym kolorze wygląda świetnie :) i to jeszcze 330i
mam uwagi pod kątem felg, kolor fakt ładny, ale lepsza by była ta felga srebrna, co innego gdyby to był S32 z 5er z rantem...
możliwe, że na żywo jest inaczej :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: !kuchar -->> BMW E46 330i
PostNapisane: 10 maja 2015, 08:36 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
Wsztystko suuper zadbane ale przelecialbym kokpit jakims APC i polozyl na deche cos w ciemnym macie... coś konkretnego nie koniecznie taniego :D za bardzo się świeci. Może to tylko na słońcu. Czym zrobiłeś deskę? W tym aucie kokpit ma być matowy z M pakiem :D :cool: :cwaniak: Auto super zadbane tak jak być powinno. Sorrki za uwage ale kocham matt w e46 :rotfl: fetysz taki. Popracuj nad tym proszę :ok: Daj rameczki z ASO :) :cwaniak: aż się prosi bo auto igła spod klosza. Amsoil ma wlasciwie tylko jedna wade... slaba plynnosc w niskich temp. Ale Ty chyba nie jezdzisz zimą?
Nie chce Ci robic metliku z olejami ale ja bym sie jeszcze zastanowil nad olejami FUCHS TITAN RACE PRO https://www.youtube.com/watch?v=pYzVxhMCxjU. Mozna dać 5w40. Ma norme BMW. W kilka silników m54 zalalem i jestem pod wrażeniem.

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: !kuchar -->> BMW E46 330i
PostNapisane: 10 maja 2015, 11:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1860
Moje BMW: brak
Kod silnika: Turbo
rzecik napisał(a):
I jak na tych olejach silnik i skrzynia sie ma ???

Pytam bo kiedys mi doradzales w innym aucie, a teraz mam E46 330CI i szukam zlotego srodka dla silnika, skrzyni i dyfra.

Z gory dzieki.
Pozdrawiam


Amsoil EFM 5W40 to jeden z lepszych olejów syntetycznych w ogóle dostępnych na rynku. Mam go w silniku rok i przejechałem 9kkm. Ubytki są bo to M54 :) (pije trochę jak się ostro pokreci, podczas normalnej jazdy zero ubytków) ale olej po tym przebiegu jest czysty - to też zasługa poprzednich trzech wymian + przy każdej zmianie płukanka - silnik pracuje bez zastrzeżeń.

Jeśli chodzi o Fuchsa do skrzyni biegów to po zmianie przez pierwsze kilometry wydawało się, że biegi wchodzą inaczej, trochę lepiej ale moze to tylko mylne wrażenie. Jest ok a sam olej ma dobre opinie więc możesz zmieniać na taki.


ppatryk, dzięki :) S32 z rantem od 5er nie założę bo ja specjalnie nie jestem zwolennikiem naciągów i negatywów chociaż gdyby te s32 miały po 0.5" więcej przy obecnym ET i polerowany rant to oczywiście super ale nie ma takich kół :) Ja widziałbym tutuaj jakiś BBS CK 18" w delikatnym graficie lub bardzo lekkie BBS 17". Moje koła jak są czyste są dosyć jasne (dopóki ich hamulce nie ubrudzą) i rzeczywiście na żywo wygląda to trochę inaczej i moim zdaniem lepiej niż na zdjęciach tym bardziej, że ja je robiłem jakimś kiepskim aparatem.

pawelos666, dzięki. Fajnie, ze sie podoba. Kokpit może rzeczywiście mógłby być bardziej matowy. APC był robiony jakiś czas temu tak samo jak jakiś czas temu używałem PoorboysWorld Natura look (bardziej niższe partie kokpitu, listwy progowe i uszczelki a na sam kokpit mleczko Meguiars natural shine). Megs jest bardziej matowy od PB ale oba produkty troszkę nabłyszczają. Pewnie do kokpitu kupie coś od Auto Finesse :hyhy:

Z olejem i tak mi w głowie nie pomieszasz :rotfl: W zimę będę jeździł (tym bardziej teraz jak tej 'trójki' ruda juz nigdzie nie dotknie bo uwierz, ze została sprawdzona porządnie - w życiu nie miałem takiego samochodu) ale mam garaż z temperaturą od 2-5st.C do 10-15stC gdy na zewnątrz ostrzejszy mróz (zależy czy włączę grzejnik). Może i są lepsze oleje na zime niż AMS ale ten jest i tak bardzo dobry - ostatnio sporo się dowiadywałem bo muszę teraz zmienić ten olej, minął już rok. AMS jest drogi bo ~220zł/5L to nie tanio jeśli spojrzymy na fakt, że na rynku są oleje o takim samym parametrach albo minimalnie lepszych i również są w pełni syntetyczne (większa/duża część bazy PAO) np. Penrite HPR 5W40 można dostać za 159zł/5L prosto od dystrybutora i dolać do niego dodatek Archoil - wydaje się to idealną opcją. Masz racje z Fuchsem Race Pro 5W40 - jest świetny ale jeszcze droższy od AMS'a - niewiele droższy i gdybym miał kupić AMS to dołożył bym już do Fuchsa. Nie wiem czy jest sens bo nie jeżdżę po torze a jak poniesie mnie fantazja na mieście to nie trwa to długo dlatego każdy syntetyczny olej lub nawet jakiś dobry HC wystarczył by tu bez problemu.

pawelos666 napisał(a):
Daj rameczki z ASO

Nie mam :zawstydzony: Muszę podjechać do Bawaria Motors albo gdzieś...


Aha - za 2 tygodnie mam zaklepany termin u Radka w Klinice BMW - będą zregenerowane Vanosy oczywiście z nową uszczelką pod pokrywą etc. Diagnoza komputerowa i takie tak. Nie mogę się doczekać bo pewnie moje M54 dostanie kopniaka... :hyhy: później od razu nowe sprzęgło ale to już ogarnie mój najlepszy,stały mechanior ze mną. Wpadną też kompletnie nowe zaciski tzn. OEM od 3 litrówy ale zregenerowane jak z fabryki w kolorze typu miedziany lub srebrne.



Pozdrawiam

_________________
Moje BMW E46 330i
viewtopic.php?f=6&t=120047


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: !kuchar -->> BMW E46 330i
PostNapisane: 10 maja 2015, 12:08 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1842
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Moje BMW: E60/E60
Garaż: Jest 525D:

Jest 530D: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=140951

Było 320D: http://www.bmw-sport.pl//viewtopic.php?f=6&t=150648

Było 320D: http://www.bmw-sport.pl//viewtopic.php?f=6&t=140952

Było 530D: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=127470

Było 320D: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=103604
Bardzo ładne e46 :super: Kolor super :) Widziałbym tu biały kierunek :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: !kuchar -->> BMW E46 330i
PostNapisane: 10 maja 2015, 12:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 124
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e46 330ci cabrio lsd
Kod silnika: m54b30+
nie ma sensu montowac ciezkiej dwumasy (13kg) i wydawac z poltorej tys na same kolo + tarcza docisk olejne 600, kup kolo jednomasowe m50 (100zl), odelzyj na 5,5kg (300zl) + tarcza od dwumasy 200zl + twoj stary docisk i lozysko badz nowe i masz duzo mocy poprzez lekkie kolo, spadnie troche moment, ale auto ozyje, poza tym dyfer 3,38 i jest frajda dopiero, a najlepiej projekt jak moj = szpera 25% z innej bmw


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: !kuchar -->> BMW E46 330i
PostNapisane: 10 maja 2015, 12:32 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1860
Moje BMW: brak
Kod silnika: Turbo
patriic, dobrze napisałeś...ale jak to wpłynie na komfort ? (na mocny dół m54 również bo jest to mega fajne w takiej benzynie). Nie chce za bardzo żadnych przeróbek tego typu. Chyba, że kompletny dedykowany zestaw koło+sprzęgło jakiegoś dobrego producenta (tutaj na pewno duży koszt). Sprzęgło kupie na pewno nowe kompletne. Pozostanie temat koła i będzie raczej tak jak fabryka to przewidziała lecz chętnie posłucham innych rad. Poradzę się jeszcze w Klinice...

_________________
Moje BMW E46 330i
viewtopic.php?f=6&t=120047


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: !kuchar -->> BMW E46 330i
PostNapisane: 10 maja 2015, 12:45 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 124
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e46 330ci cabrio lsd
Kod silnika: m54b30+
ja wolę używkę ori niż słabej jakości komponenty tuninowe, niedługo taki zestaw sb zamontuje, kolo jednomasowe m50 5,5kg roztoczone pod tarcze 240, tarcza 240 od dwumasy bez sprezyn, docisk 3.0d m57, tulejka 11mm pod lozysko oporowe i bedzie rakieta. dwoch kumpli maja tak zrobione w e36 328 i naprawde rownica w mocy jest ogromna, trzeba sie przejechac, zeby to zauwazyc, nie bez powodu np w e34 m5 bylo jednomasowe sprzeglo bardzo lekkie, potem zastapione ciezkim dwumasem.
aktualnie jezdze na kole seryjnym m50 jednomasowym + tarcza m20 ze sprezynami (halasuja pod obciazeniem tj. jadac 40km na 5 biegu i dajac duzo gazu...) + docisk m50 + lozysko zwykle + tulejka 11mm, zeby lapa nie tarla o docisk, jest roznica, poza tym, nigdy kolo nie padnie i od razu reaguje na gaz a dwumasa lata na sprezynkach i nie ma takiego bezposredniego przeniesienia mocy.
tutaj moj filmik, na starym jeszcze programie silnika, dlugim przelozeniu 2,93
https://www.youtube.com/watch?v=YQl0AhMBZzE
aktualnie cala na m pakiecie kompletnym lacznie z lotka klapy i przelozeniem 3,46 przelozonym z e34 na sredniej glowie 188, poza tym usuniety ten zaworek w wezyku sprzegla.
takie kolo zaloze teraz
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: !kuchar -->> BMW E46 330i
PostNapisane: 10 maja 2015, 13:28 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 3649
Lokalizacja: Pyskowice
Moje BMW: F34 / CLA
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=143460
lub pomyśl nad BBS CH
pasuje do każdego E46, sam się zastanawiam czy nie kupić, ponieważ zdaje egzamin nawet jako 18" (8J+9J) i bez naciągów

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: !kuchar -->> BMW E46 330i
PostNapisane: 10 maja 2015, 21:25 
ojej! jaki sliczny samochod! :serce: :padam:


jesli chodzi o za duzo kolorow, to tylko i wylacznie przez felgi :( jakby bylo ori, to by nie bylo takiego efektu, ew. trzebaby kompinowac z shadowem i nerkami :dobani:

!kuchar napisał(a):
M54 dostanie kopniaka...


:chytry:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: !kuchar -->> BMW E46 330i
PostNapisane: 11 maja 2015, 16:35 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
Kuchar biegi chodza na pewno lzej, ja duzo jezdze okolo 3x tyle i powiem Ci tak roznice czujesz odrazu po wymianie bo tam jest norma MTF L3 a fabrycznie 2. Duża tez roznice poczujesz w gorace dni latem i w zimę gdy bedzie duzy mroz :) jezeli wczesniej jezdziles jakis czas E46 z fabrycznie zalanym.
Ten Fuchs do silnika bankowo jest lepszy niż Amsoil. Amsoil ma jedną wadę duża lepkosc w niskich temp. Przy turbo to minus. Zimny olej wolniej przeplywa. Sprawdz sobie w -20 -30 w porownaniu z dobrym 0w40, czy tym sportowym Fuchs Race. Na necie ostatnio ogladalem na yt gdzie wypadal w minusowych temp duzo gorzej niz inne tansze HC 5w40.
Na kokpit z dobrych tanich konkretnych srodków użyłbym sonusa. NL robi za bardzo polysk i wrazenie warstwy takiej twardej po aplikacji troche tez satynowej. Fajne eekt robi Zymol Vinyl Conditioner (biala butelka, tylko ma tam być napisane "Vinyl Conditioner")/ Polecam osobiscie :)

Obrazek

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Ostatnio edytowano 11 maja 2015, 17:00 przez pawelos666, łącznie edytowano 6 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: !kuchar -->> BMW E46 330i
PostNapisane: 11 maja 2015, 16:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1860
Moje BMW: brak
Kod silnika: Turbo
Czarny, dzięki :D

Czarny napisał(a):
!kuchar napisał(a):
M54 dostanie kopniaka...

:chytry:

każdy kto regenerował Vanosy czuje różnice. Nie wiem ile mam km teraz ale osiągi są w zasadzie jak w katalogu (lub bliskie), nie testowałem dokładnie. Za to elastyczność - środkowy i niski zakres obrotów musi się poprawić. Nie ma siły żeby w b30 po przelocie 190kkm oryginalne vanosy pracowały tak dobrze by nie czuć straty.

Czekam i zdam relacje :hyhy:

_________________
Moje BMW E46 330i
viewtopic.php?f=6&t=120047


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 709 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 36  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 96 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL